ik snap t niet. wie haalt je op en waar omg leg uitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
morgen word ik om 10:10 opgehaald van station maar ik kan er op z'n laatst pas om 09:40 zijn
een halfuur wachten o mijn god
de broer van de organisator van station groningen naar werkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap t niet. wie haalt je op en waar omg leg uit
en je kan niet zelf treinen omdat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de broer van de organisator van station groningen naar werk
en snachts dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
auto goedkoper is en ik geen pokke end van station naar het festival hoef te lopen
wie woont nou in assenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er wordt een nachtbus terug geregeld en ik ga proberen bij iemand te slapen
oooooh op die fiets.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. nachtbus naar groningen en daar dus bij iemand slapen
gok een uurtje of 1/half 2quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
oooooh op die fiets.
hoelaat kom je dan in groningen?
ja ben al bezig schatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je echt bij niemand kan slapen, dan kan t wel bij mij hoor. maar eerst rondvragen
ik ga gewoon iedereen afzeggen zodat ik bij jou moet slapen oxoxoxoxquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga gewoon iedereen afzeggen zodat ik bij jou moet slapen oxoxoxox
nee grapje heb al iemand gevonden wss
och meid dat is ook zoveel moeitequote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]gelukkig maar. hoef ik ook niet speciaal om half 2 snachts uit mn bed om de deur voor je open te doen
echt welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
och meid dat is ook zoveel moeite
met mij krijg je toch geen slaap ik bespring je meteen grrraauuuwwquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt welik heb mn schoonheidsslaapje hard nodig
ik trek mn aanbod in, tenzij je stiekem een jongetje bentquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met mij krijg je toch geen slaap ik bespring je meteen grrraauuuwwxoxoxo
voorbind dildoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik trek mn aanbod in, tenzij je stiekem een jongetje bent
Ben ik uitgenodigd?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ga ter gelegenheid daarvan een feestje organiseren. Gr gr.
Ooit gedaan, zeer succesvolquote:
Ik ook. Maar het was niet echt een date. En mijn vriend stond me de hele tijd uit te lachen en de pannenkoeken waren enorm mislukt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ooit gedaan, zeer succesvol
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het was niet echt een date. En mijn vriend stond me de hele tijd uit te lachen en de pannenkoeken waren enorm mislukt.
het was niet leukquote:
Ohmy ik heb net echt hard zitten janken. En de rest hier was gewoon neutraal en stil en ik had echt dikke tranen over mijn wangen lopen. En daarna heb ik de kat geknuffeld. Ik moest echt janken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
Het einde van The Boy in the Striped Pyjamas. Nohh, wat sneu.
Een kloon, want hij/zij weet dat ik homo ben en begon daar meteen mee na zijn/haar 1ste topic.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohmy ik heb net echt hard zitten janken. En de rest hier was gewoon neutraal en stil en ik had echt dikke tranen over mijn wangen lopen. En daarna heb ik de kat geknuffeld. Ik moest echt janken.
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat einde was echt zo zielig. Ik dacht steeds: "Nee, dat doen ze niet.
". Dus wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:16 schreef arachide. het volgende:
[..]Heb alleen het boek gelezen. Zijn van die momenten dat je zinnen opnieuw gaat lezen omdat je het niet gelooftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
boek en film deden me vrij weinig eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb alleen het boek gelezen. Zijn van die momenten dat je zinnen opnieuw gaat lezen omdat je het niet gelooft
Valt wel mee denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
boek en film deden me vrij weinig eigenlijk.
Mijn gebrek aan empathisch vermogen
Maar wel een lieve?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stiekem ben ik een soort van minipsychopaat.
ik ben toch liefquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wel een lieve?
Of valt dat onder het kopje ''Contradictio in terminis''
nr/eequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wel een lieve?
Of valt dat onder het kopje ''Contradictio in terminis''
Ik kwam er niet doorheen, sleht geschreven en slechte opzet imo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
boek en film deden me vrij weinig eigenlijk.
Mijn gebrek aan empathisch vermogen
vooral slecht geschrevenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kwam er niet doorheen, sleht geschreven en slechte opzet imo.
het was ook niet geweldig neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kwam er niet doorheen, sleht geschreven en slechte opzet imo.
liefquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:42 schreef Trollscience het volgende:
ben gaaarrr welterusten zzzzzzz en kus aan hypo x
de afgelopen week ook, altijd om 9 uur al op en schreeuwen domme kutkinderenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
ogod nou slapen ze hier hoorgodverdomme moet er morgen ook weer vroeg uit
Komt wel goed johquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
ogod nou slapen ze hier hoorgodverdomme moet er morgen ook weer vroeg uit
dit klinkt fout.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer ga ik weer je gezicht volkwakken?
Heeey die erre erre erre.quote:
Ow, gezellig en knus! Keep me updated!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh binnenkort ben ik weer in leiden
Ik ben eergister naar Rotterdam geweest. Beetje rondkijken enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeey die erre erre erre.
Hoe gaat het daar, en hoe gaat het met je beoogde huisvesting?
Oooh wat snoezig! Hoeveel maanden nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben eergister naar Rotterdam geweest. Beetje rondkijken enzowas keileuk. Ik heb er zin in
3, 2 met wat gelukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh wat snoezig! Hoeveel maanden nog?
laag pitje, want examens enzo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je fotografeerhobby?
Pinguins zijn koelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
Giraffen zijn leuk.Wat zijn jullie lievelingsdieren?
zoetwaternaaldenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
spinnnequote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
JA OMGquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die zijn echt geweldigenneacampus ansorgii's
![]()
![]()
Jesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA OMG
Heb jij een aquarium ofzo?
oh diequote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die zijn echt geweldigenneacampus ansorgii's
![]()
![]()
Visjes zijn opzich wel tof maar ik verdiep me er niet inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Hypocriet het volgende:
maar niemand vindt zulke dingen leuk en zo dus ik blijf een forever alone vissenautist.
visquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Visjes zijn opzich wel tof maar ik verdiep me er niet in
word ik toch nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
als etsu blauw wordt posten er 4 mods hier
Etsu, mod?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
je weet t niet he.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom heb je met die gedachte in je achterhoofd dan alsnog gesolliciteerd
ik herken dit niet wat krijg ik nuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
"Are you a mod or a rocker?"
"I'm a mocker."
Puntjes wie dit herkend.
een zuigzoenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik herken dit niet wat krijg ik nu
Wat is er mis met blauw?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Scene uit A Hard Day's Night.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik herken dit niet wat krijg ik nu
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
ik heb gesolliciteerd voor ONZ mod omg straks word ik blauw en dan ga ik als eerste banaanvraag voor jordy doen lief he
ik strijd voor jullie, broerders.
oh ik heb niet veel met ringo anyway so doesnt matterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Scene uit A Hard Day's Night.
Ringo Starr
ik bekijk elke week jouw vissenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Hypocriet het volgende:
maar niemand vindt zulke dingen leuk en zo dus ik blijf een forever alone vissenautist.
Is een grappig ventje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ik heb niet veel met ringo anyway so doesnt matter
paardehoofd in der bedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat wijf en de 2 kinderen slapen in het bed van mn pa en mn pa moet beneden slapen godverdomme
en dat terwijl dat wijf mn pa ooknog eens aan het lijntje houdt omdat ze een onzekere bitch is met problemen en mn pa beter kan
goddd ergenissen
jawel, want het zijn JOUW vissenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je hebt zelf gezegd dat je het niet echt leuk vindt.
Ik heb dit:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Hallo,
Ik meld mij als ONZ mod.
mvg,
2happy4u, toekomstig ONZ mod.
Je hebt dan nog geluk dat jij je kamer niet uit bent geschopt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat wijf en de 2 kinderen slapen in het bed van mn pa en mn pa moet beneden slapen godverdomme
en dat terwijl dat wijf mn pa ooknog eens aan het lijntje houdt omdat ze een onzekere bitch is met problemen en mn pa beter kan
goddd ergenissen
Ben ik zo erg dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks
maar dan zit het zo vol oplettende mods hier
Omg etsu 💛💚💙💜❤quote:
badum tssquote:
wow ja dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt dan nog geluk dat jij je kamer niet uit bent geschopt.
Huh wat? Heeft je pa een vriendin?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
goddd ergenissen
dikke lebber voor jouquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben ik zo erg dan?
[..]
Omg etsu 💛💚💙💜❤
Hoeveel jonger is ze?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga beneden aan mn vader vragen wat hij in haar ziet doeii
Veel succes met inpakkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga beneden aan mn vader vragen wat hij in haar ziet doeii
DM het nummer?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Opgebeld door oude klasgenoten. Langverhaal en ik zou homo zijn ofzo en dingen met mijn moeder en seksuele handelingen. Wat is deze.
FUCK. THIS. SHIT.
quequote:Op zondag 5 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Opgebeld door oude klasgenoten. Langverhaal en ik zou homo zijn ofzo en dingen met mijn moeder en seksuele handelingen. Wat is deze.
FUCK. THIS. SHIT.
drop zn nummer op scholierenforum met een seksadvertentiequote:Op zondag 5 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
FUCK. THIS. SHIT.
Nah, laat maarquote:Op zondag 5 mei 2013 00:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
DM het nummer?
Ik kan ze automatisch laten bellen een paar weken lang als je wil
Het jaarlijkse ''Laten we lekker VA de grond in trappen'' is weer begonnen merk ik alquote:
Whutquote:Op zondag 5 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
FUCK. THIS. SHIT.
Oké jammer, had wel zin om ze te trollen en de resulaten te postenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, laat maar
[..]
Het jaarlijkse ''Laten we lekker VA de grond in trappen'' is weer begonnen merk ik al
Hoezo dat? Bitches.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het jaarlijkse ''Laten we lekker VA de grond in trappen'' is weer begonnen merk ik al
Waarom dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, laat maar
[..]
Wutquote:Op zondag 5 mei 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het internet is apart:
[ afbeelding ]
jerquote:
JEUHquote:Op zondag 5 mei 2013 09:36 schreef supersof het volgende:
[..]
jerja we zijn op de terugweg en zijn in een wegrestaurant ofzo
ik ga toch minderen dus is niet zo heel erg. Veel plezier in ieder geval als ik je niet meer spreekquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je mijn notes al gelezen![]()
![]()
![]()
Lees ze is voor
Nopequote:Op zondag 5 mei 2013 12:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je mijn notes al gelezen![]()
![]()
![]()
Lees ze is voor
Nee, is gewoon lekken trouwens en lekken is rechten kwijt permanentquote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je moeten ondertekenen dat je dat niet zal doen toen je mod werd?
Shhhh had dat nou niet gezegt nu maak ik al helemaal geen kansquote:Op zondag 5 mei 2013 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, is gewoon lekken trouwens en lekken is rechten kwijt permanent
je bent bij voorbaat al kansloos dus wat de fuck lul jequote:Op zondag 5 mei 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Shhhh had dat nou niet gezegt nu maak ik al helemaal geen kans
hoe lang heb je nog te leven?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef Trollscience het volgende:
haha zieke pijn in mijn rechterlong i had it coming
Doe is aardigquote:Op zondag 5 mei 2013 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent bij voorbaat al kansloos dus wat de fuck lul je
je had wel kunnen zeggen dat je ze hebt gelezen en dat ze zeker het geld waard zijn om in te zienquote:
OH NEE DAN KRIJG IK EEN NOTE OF MISSCHIEN WEL EEN BAN EN DAN KAN IK NIET MAAR POSTEN EN ZAL IK SUICIDAAL WORDEN NIET DOEN HOORquote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga je aangeven bij LB als je doorgaat met mij pesten
Je hebt het nu zeker over mijn notes of nietquote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
die notes stellen meestal niks voor heb ik gehoord, al staat er in jouw geval misschien wat in over supersof van timmm ofzo
leg dat maar eens uit aan LBquote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
OH NEE DAN KRIJG IK EEN NOTE OF MISSCHIEN WEL EEN BAN EN DAN KAN IK NIET MAAR POSTEN EN ZAL IK SUICIDAAL WORDEN NIET DOEN HOOR
ja, maar ik zou echt nooit betalen voor notesquote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt het nu zeker over mijn notes of niet
Ik heb er 4.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja, maar ik zou echt nooit betalen voor notes![]()
hoeveel ik er ook heb
Ik heb op het driehoekje gekliktquote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
LB ik schold nodig naar mijn mening terecht uit. nou groetjes he
wat?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
nu moet je voor straf Twilight kijken met LB
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga je aangeven bij LB als je doorgaat met mij pesten
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
LB ik schold nodig naar mijn mening terecht uit. nou groetjes he
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
nu moet je voor straf Twilight kijken met LB
En speciaal daarvoor ga ik naar de wc om te kunnen DM-en met jou.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
omg omg omg, it makes me feel so incredibly special from the inside
ohquote:
hahaquote:Op zondag 5 mei 2013 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En speciaal daarvoor ga ik naar de wc om te kunnen DM-en met jou.
Jordy mag nog even paar uurtjes wachten, ik ga weer terug werken
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En speciaal daarvoor ga ik naar de wc om te kunnen DM-en met jou.
Jordy mag nog even paar uurtjes wachten, ik ga weer terug werken
Ahquote:Op zondag 5 mei 2013 16:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kreeg dat ook, vandaar dat ik mijn filmlijst in drie delen heb gepost
Moet je gewoon fok ff hackenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah
ik kan de OP niet verder updaten
Ben er al mee bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |