DM het nummer?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Opgebeld door oude klasgenoten. Langverhaal en ik zou homo zijn ofzo en dingen met mijn moeder en seksuele handelingen. Wat is deze.
FUCK. THIS. SHIT.
quequote:Op zondag 5 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Opgebeld door oude klasgenoten. Langverhaal en ik zou homo zijn ofzo en dingen met mijn moeder en seksuele handelingen. Wat is deze.
FUCK. THIS. SHIT.
drop zn nummer op scholierenforum met een seksadvertentiequote:Op zondag 5 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
FUCK. THIS. SHIT.
Nah, laat maarquote:Op zondag 5 mei 2013 00:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
DM het nummer?
Ik kan ze automatisch laten bellen een paar weken lang als je wil
Het jaarlijkse ''Laten we lekker VA de grond in trappen'' is weer begonnen merk ik alquote:
Whutquote:Op zondag 5 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
FUCK. THIS. SHIT.
Oké jammer, had wel zin om ze te trollen en de resulaten te postenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, laat maar
[..]
Het jaarlijkse ''Laten we lekker VA de grond in trappen'' is weer begonnen merk ik al
Hoezo dat? Bitches.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het jaarlijkse ''Laten we lekker VA de grond in trappen'' is weer begonnen merk ik al
Waarom dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, laat maar
[..]
Wutquote:Op zondag 5 mei 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het internet is apart:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |