Wutquote:Op zondag 5 mei 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het internet is apart:
[ afbeelding ]
jerquote:
JEUHquote:Op zondag 5 mei 2013 09:36 schreef supersof het volgende:
[..]
jerja we zijn op de terugweg en zijn in een wegrestaurant ofzo
ik ga toch minderen dus is niet zo heel erg. Veel plezier in ieder geval als ik je niet meer spreekquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je mijn notes al gelezen![]()
![]()
![]()
Lees ze is voor
Nopequote:Op zondag 5 mei 2013 12:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je mijn notes al gelezen![]()
![]()
![]()
Lees ze is voor
Nee, is gewoon lekken trouwens en lekken is rechten kwijt permanentquote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je moeten ondertekenen dat je dat niet zal doen toen je mod werd?
Shhhh had dat nou niet gezegt nu maak ik al helemaal geen kansquote:Op zondag 5 mei 2013 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, is gewoon lekken trouwens en lekken is rechten kwijt permanent
je bent bij voorbaat al kansloos dus wat de fuck lul jequote:Op zondag 5 mei 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Shhhh had dat nou niet gezegt nu maak ik al helemaal geen kans
hoe lang heb je nog te leven?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef Trollscience het volgende:
haha zieke pijn in mijn rechterlong i had it coming
Doe is aardigquote:Op zondag 5 mei 2013 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent bij voorbaat al kansloos dus wat de fuck lul je
je had wel kunnen zeggen dat je ze hebt gelezen en dat ze zeker het geld waard zijn om in te zienquote:
OH NEE DAN KRIJG IK EEN NOTE OF MISSCHIEN WEL EEN BAN EN DAN KAN IK NIET MAAR POSTEN EN ZAL IK SUICIDAAL WORDEN NIET DOEN HOORquote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga je aangeven bij LB als je doorgaat met mij pesten
Je hebt het nu zeker over mijn notes of nietquote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
die notes stellen meestal niks voor heb ik gehoord, al staat er in jouw geval misschien wat in over supersof van timmm ofzo
leg dat maar eens uit aan LBquote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
OH NEE DAN KRIJG IK EEN NOTE OF MISSCHIEN WEL EEN BAN EN DAN KAN IK NIET MAAR POSTEN EN ZAL IK SUICIDAAL WORDEN NIET DOEN HOOR
ja, maar ik zou echt nooit betalen voor notesquote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt het nu zeker over mijn notes of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |