hehe je hebt zo'n zelfde bij de Sting en die was doorschijnend, heb je die aangehad?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat kan je dat toch mooi verwoorden.
Ik zocht ook al zo'n gestreept blousje maar alles is zo doorschijnend
Nee want ik wil niet doorschijnendquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hehe je hebt zo'n zelfde bij de Sting en die was doorschijnend, heb je die aangehad?
Die zat ook superstrak bij mn oksels, dus afgekeurd
Ik heb ook nog een soort Kimono zijden achtig vest van de Zara gescoord, vind die ook wel tof
Ik heb niks om het overheen aan te doen nuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee want ik wil niet doorschijnendpics!
zo sexy emahgerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb niks om het overheen aan te doen nu
[ afbeelding ]
Dit is praktisch de rest van mn outfit toen ik net eten ging halenjasje komt ook al van de zara, ik ben wel van Zara
![]()
Let ook op mijn kwijlmond en subtiele onderkin
ben je .. verliefdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef Trollscience het volgende:
moe en koppijn misselijk ik voel me zo raar
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb niks om het overheen aan te doen nu
[ afbeelding ]
Dit is praktisch de rest van mn outfit toen ik net eten ging halenjasje komt ook al van de zara, ik ben wel van Zara
![]()
Let ook op mijn kwijlmond en subtiele onderkin
ja maar dat staat los hiervan, ik heb steeds een hele rare pijnloze tinteling die begint in de rechterhelft van mijn hoofd en via de zijkant tot in mijn benen naar beneden gaatquote:
blijf van je piemel af smeerlapquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar dat staat los hiervan, ik heb steeds een hele rare pijnloze tinteling die begint in de rechterhelft van mijn hoofd en via de zijkant tot in mijn benen naar beneden gaat
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijf van je piemel af smeerlap
haha trek XDXDquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe trek je dat soort conclusies?
quote:
Danku dankuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo sexy emahgerd
geef mij dat jasje eens
auw. succes manquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
tering man, de vriendin van een van m'n beste vrienden heeft een hersentumor
nohquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
kan je niet even het huis uit?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
gatverdegatver de vriendin van mn pa is hier weer met de kinderen hier word ik zo ongelukkig van
ik kom net terug van een week 'vakantie' met twee kinderen van 5 en 9 die niet luisteren en cónstant ruzie makenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
gatverdegatver de vriendin van mn pa is hier weer met de kinderen hier word ik zo ongelukkig van
aiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb ook stiefzussen van 17 en 15 ofzo, moet ook helemaal niks van ze hebben. En zij ook niet met mij, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
8 en 10 ofzoen ze zien mij echt al een grote zus maar ik moet niks van ze hebben
Gelukkig zijn ze nog wel een beetje op leeftijdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook stiefzussen van 17 en 15 ofzo, moet ook helemaal niks van ze hebben. En zij ook niet met mij, gelukkig maar.
Eentje heeft paar maanden terug geprobeerd zelfmoord te plegen door 100 paracetamollen in te slikken en andere is kaal![]()
![]()
Nee ik móet mee barbequenquote:
Mijne sinds december 2002, dus ook alweer 10 jaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:33 schreef Maisnon het volgende:
lijkt wel of iedereen gaat scheiden
Mijn ouders zijn inmiddels al weer.. 10 jaar uit elkaar denk ik (jubileum!)
Ja scheiden is een trend tegenwoordig. Ik ken nog amper ouders van kinderen van mijn leeftijd die bij elkaar zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:33 schreef Maisnon het volgende:
lijkt wel of iedereen gaat scheiden
Mijn ouders zijn inmiddels al weer.. 10 jaar uit elkaar denk ik (jubileum!)
*meldt*quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja scheiden is een trend tegenwoordig. Ik ken nog amper ouders van kinderen van mijn leeftijd die bij elkaar zijn.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:34 schreef Maisnon het volgende:
mijn vaders vriendin is homeopathe en nog meer van dat soort dingen (van vaccins krijg je autisme, dit en dat) en moet altijd het hoogste woord hebben. Ik ben al een paar keer gewoon weggelopen in een gesprek dat ze me aan het huilen maakte
wtf, kutwijfquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:34 schreef Maisnon het volgende:
mijn vaders vriendin is homeopathe en nog meer van dat soort dingen (van vaccins krijg je autisme, dit en dat) en moet altijd het hoogste woord hebben. Ik ben al een paar keer gewoon weggelopen in een gesprek dat ze me aan het huilen maakte
jeetjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:34 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver die dochter staat telkens onderaan de trap omdat ze niet naar me toe durft te komen maar ik hoor d'r gewoon ademen
ik moet mn lach inhouden nu
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
mn moeder en stiefpa zitten eieren te bakken en ze maken ruzie over waar een bepaald ei moet liggen op een brood, ofzoiets.
ouders
Mijn ouders maken ook ruzie over onbenullige dingen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
mn moeder en stiefpa zitten eieren te bakken en ze maken ruzie over waar een bepaald ei moet liggen op een brood, ofzoiets.
ouders
Ze zijn ook wel heel lief hoor, maar soms.. zucht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn ouders maken ook ruzie over onbenullige dingen.Scheelt ze dat wel lief zijn verder.
Haha, komt mij erg bekend voor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel heel lief hoor, maar soms.. zucht.
En als mn ma iets niet bevalt, wat het ook is, gaat ze meteen schreeuwen en dan zeg ik: "schreeuw niet zo", zegt ze: "doe ik niet" en dan loopt ze weg.
Ik heb al een stiefmoeder gehad en heb er nu weer een, ze waren/zijn allebei wel aardig/leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:38 schreef Maisnon het volgende:
Nouja ze is niet onaardig maar ze denkt zo vaak niet na voordat ze wat zegt. En als ik daar eet en een van die kinderen is erbij, dan klopt er nooit iets van wat ik zeg en hebben zij altijd gelijk, dus dan hou ik mn mond maar
je hebt niemand nodigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
ugh ik zie er nu al tegenop om zolang met iemand samen te zijn
ik word al gek na 4 maand
ik geniet nu nog even van t vrijgezel zijn, scharrels zijn leuk maar een relatie hoeft van mij niet perse.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
alleen jij niet ezellinnetjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Ezell het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen hier gescheiden ouders heeft.
ik niet..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Ezell het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen hier gescheiden ouders heeft.
Doe ONS met mij, succes gegarandeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Klinkt als een grappige manquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:44 schreef Maisnon het volgende:
mijn moeders vriend is een hardrocker met 2 rottweilers die aan auto's sleutels en koopt en verkoopt (hij heeft een tijdje in een lijkenwagen gereden, grote amerikaanse truck, en een pontiac firebird waar mn moeder in reed)
Het is een aardige man maar helemaaaaal geen vader figuur en hij is ook 10 jaar jonger dan mn moeder
Als je geen vrienden bent komt dat in een andere map.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Etsoe ik heb je op facebook een bericht gestuurd't is niks speciaals maar misschien kan je me helpen
Ze is geen aziaat toch.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe ONS met mij, succes gegarandeerd
Waarom kan dat niet via DM?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Etsoe ik heb je op facebook een bericht gestuurd't is niks speciaals maar misschien kan je me helpen
Nee.quote:
Klopt. En zie nu ook een bericht van een maand geledenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je geen vrienden bent komt dat in een andere map.
Zo kwam ik er na een jaar achter dat een paar mensen mij wat hadden gestuurd
[..]quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef supersof het volgende:
je bent geweldig
[..]
Wie is dat?
207% wtfquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat het vast een lang bericht is en dat werkt niet via DM. En mn PM inbox zit voor 207% vol
Liefdesverklaringquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat het vast een lang bericht is en dat werkt niet via DM. En mn PM inbox zit voor 207% vol
Oké ik zal even op magische wijze de link uit mijn mouw toveren, brb even de tovenaar boven op de internetberg verslaan.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké ik zal even op magische wijze de link uit mijn mouw toveren, brb even de tovenaar boven op de internetberg verslaan.
Dit. zoek eens op ''jordy'' bij andere mensen uit deze SCquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]bitch please, mijn facebook is makkelijker te vinden dan een hoer in amsterdam
Alsof ik P_P op FB heb en hem wil.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. zoek eens op ''jordy'' bij andere mensen uit deze SC
Als je jordy wil vinden, zoek dan bij mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je jordy wil vinden, zoek dan bij mijIk heb jordy al, maar toch bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Sjaak Haak heeft weer iets nieuws bedacht?
Ik heb geantwoordquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
iedereen weet dat Zaanstad voor die ekte bazen is
quote:
''I'm part of 30 million reds on facebook''quote:
jawel, en met jou?quote:
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''I'm part of 30 million reds on facebook''
prima prima vakantie beetje gamen beetje koken beetje film kijken enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, en met jou?
ik ben lang niet verder geweest dan fut-topic...
Ook 2 weken vakantie of al zomer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima prima vakantie beetje gamen beetje koken beetje film kijken enzo
Even deze man adoreren allemaalquote:
is niet nodig hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even deze man adoreren allemaal
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is niet nodig hoor
ik weet dat jullie mij adoreren
/dv
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
okee is pizza geworden, geen zin om te koken
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima prima vakantie beetje gamen beetje koken beetje film kijken enzo
ga weg jijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kiss me me boi
just little kiss me boi
nee, we haten jou. ALLEMAALquote:
gezellig gaan jullie me nu wegpestenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee, we haten jou. ALLEMAAL
JA OMGquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gezellig gaan jullie me nu wegpesten![]()
Het is zo stil in mij en ik heb nergens woorden voor.quote:
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
kuttt geen snacks voor vanavond en de winkel op het dorp is dicht en ik heb geen zin om te fietsen FML
Ik had daar dinsdag van besteld... Hadden we om 1:10 besteld, kwam het pas om 3:30quote:
En, was het nog warm?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had daar dinsdag van besteld... Hadden we om 1:10 besteld, kwam het pas om 3:30
Dat dan weer wel...quote:
Ligt aan de zaak waar je het bestelt. thuisbezorgd geeft alleen doorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had daar dinsdag van besteld... Hadden we om 1:10 besteld, kwam het pas om 3:30
Oh, dat kan kloppen. Weet het niet zo goed meer..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt aan de zaak waar je het bestelt. thuisbezorgd geeft alleen door
Je ziet heppie vast binnen een week alweerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nah. Alleen en zoMaar ijs
dat scheelt
met jou?
Hey broquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dat kan kloppen. Weet het niet zo goed meer..
goed en met jou, zusje?quote:
zaterdag wrs weer jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ziet heppie vast binnen een week alweerNiet zeuren
Niet goed![]()
Maar ik bespaar jullie het gezeik
Ik ben nu even weg, maar je krijgt vanavond wel iets jouw kant opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zaterdag wrs weer jamaar duurt lang en ik mis hem
![]()
Je mag altijd DM sturen als je iets kwijt wilt heh
okéquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nu even weg, maar je krijgt vanavond wel iets jouw kant op
Thanks, je ondertitel klopt![]()
gebroken/gekneusd of gewoon pijn?quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon verkeerd iemands maag geraakt denk ik
Meer het feit dat jij iemand in zijn maag slaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan.
Doet auw.
Dat hoort tijdens het sparren. Ga niet als een mongool daar staan en om me heen kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Meer het feit dat jij iemand in zijn maag slaat.
Oh, ik dacht dat je echt ruzie met iemand had.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat hoort tijdens het sparren. Ga niet als een mongool daar staan en om me heen kijken.
Ik ben geen ghetto bitch, geweld gebruiken omdat ik ruzie met iemand heb, sorry moet je teleurstellenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je echt ruzie met iemand had.
Ghetto-Joy.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben geen ghetto bitch, geweld gebruiken omdat ik ruzie met iemand heb, sorry moet je teleurstellen
Arme schatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil ook in jou sig![]()
![]()
![]()
Maar ik weet nu al dat het niet mag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hossel altijd en overalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arme schat
Nog aan het hosselen hier op FOK!
Op FOK nog niet zo heel ergquote:
Het is jouW sigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil ook in jou sig![]()
![]()
![]()
Maar ik weet nu al dat het niet mag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sof is op vakantie. Nu een week ofzo. IS denk ik halverwege volgende week terugquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Op FOK nog niet zo heel erg![]()
Ik ben mijn hosselskills hier nog aan het ontwikkelen, hard getraind op supersof![]()
Komt supersof hier nog weleens?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Op FOK nog niet zo heel erg![]()
Ik ben mijn hosselskills hier nog aan het ontwikkelen, hard getraind op supersof![]()
Komt supersof hier nog weleens?
quote:
Nodig een jongen uit en heb heel luidruchtig seksuele gemeenschapquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
echt omg die vriendin van mn pa en die kinderen van haar
eten was weer gezellig joepie
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nodig een jongen wietparkiet uit en heb heel luidruchtig seksuele gemeenschap
Roffaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
dv kom naar roffa en ga met mij sushi eten, ik heb net besteld omg
Roffa? ligt dat naast Dakar?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
nee dankje tegen de tijd dat ik bij jou ben is het al verrotquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
Wellicht nog ergerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grunn klinkt leuker he? Dacht ik wel. Boks.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dankje tegen de tijd dat ik bij jou ben is het al verrot
2 uur van tevoren er zijn, douane ditdatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]pak t vliegtuig dan, in een halfuur hier.
prive vliegtuig ditdatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
2 uur van tevoren er zijn, douane ditdat
nee
meid, vertelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
echt omg die vriendin van mn pa en die kinderen van haar
eten was weer gezellig joepie
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
serieus, als ik eet, dan ben ik echt zielsgelukkig en is mn leven perfect
Is aangespast voor mijn situatie snap je togquote:
sushiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
serieus, als ik sushi eet, dan ben ik echt zielsgelukkig en is mn leven perfect
zet dan je eigen naam eronderquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is aangespast voor mijn situatie snap je tog
komkommer is het lekkerstequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omg ik vind die met komkommer zo lekkerof zo'n nigiri sake
ik vind dat ronde ding met eitjes erin zo smerig lijkenquote:
mental image.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind dat ronde ding met eitjes erin zo smerig lijkenheb t nooit op, maar straks groeit een vis in mn maag en dan
Sushiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
ik weet dat jordiejj ook sushi zo lekker vindt, nietwaar?
hij las toevallig meequote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt heppie dingen verteld.
oh ik dacht dat je over fok hadquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel maak twitter aan en ik laat je het zien
quote:
Hypo en Etsuquote:
epilepsiequote:
ejkaquote:
okee dan ben ik de mattie en jij de battie xd xdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey wiet ik had gister ook wiet op ben ik nu ook stoer en zijn we nu matties?
whahahaha is goed xDdddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee dan ben ik de mattie en jij de battie xd xd
watquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
mijn wijsvingernagel is te lang maar ik wil hem niet afknippen want dat is eng.
Ik brand ze er altijd af, krijg je zo'n warm gevoel vanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb iets met het knippen van wijsvingernagelsserieus. Dat voelt vervelend daarna
op zijn laatst of vroegst?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
morgen word ik om 10:10 opgehaald van station maar ik kan er op z'n laatst pas om 09:40 zijn
een halfuur wachten o mijn god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |