auw. succes manquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
tering man, de vriendin van een van m'n beste vrienden heeft een hersentumor
nohquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
kan je niet even het huis uit?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
gatverdegatver de vriendin van mn pa is hier weer met de kinderen hier word ik zo ongelukkig van
ik kom net terug van een week 'vakantie' met twee kinderen van 5 en 9 die niet luisteren en cónstant ruzie makenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
gatverdegatver de vriendin van mn pa is hier weer met de kinderen hier word ik zo ongelukkig van
aiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb ook stiefzussen van 17 en 15 ofzo, moet ook helemaal niks van ze hebben. En zij ook niet met mij, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
8 en 10 ofzoen ze zien mij echt al een grote zus maar ik moet niks van ze hebben
Gelukkig zijn ze nog wel een beetje op leeftijdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook stiefzussen van 17 en 15 ofzo, moet ook helemaal niks van ze hebben. En zij ook niet met mij, gelukkig maar.
Eentje heeft paar maanden terug geprobeerd zelfmoord te plegen door 100 paracetamollen in te slikken en andere is kaal![]()
![]()
Nee ik móet mee barbequenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |