Waarom kan dat niet via DM?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Etsoe ik heb je op facebook een bericht gestuurd't is niks speciaals maar misschien kan je me helpen
Nee.quote:
Klopt. En zie nu ook een bericht van een maand geledenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je geen vrienden bent komt dat in een andere map.
Zo kwam ik er na een jaar achter dat een paar mensen mij wat hadden gestuurd
[..]quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef supersof het volgende:
je bent geweldig
[..]
Wie is dat?
207% wtfquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat het vast een lang bericht is en dat werkt niet via DM. En mn PM inbox zit voor 207% vol
Liefdesverklaringquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat het vast een lang bericht is en dat werkt niet via DM. En mn PM inbox zit voor 207% vol
Oké ik zal even op magische wijze de link uit mijn mouw toveren, brb even de tovenaar boven op de internetberg verslaan.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké ik zal even op magische wijze de link uit mijn mouw toveren, brb even de tovenaar boven op de internetberg verslaan.
Dit. zoek eens op ''jordy'' bij andere mensen uit deze SCquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]bitch please, mijn facebook is makkelijker te vinden dan een hoer in amsterdam
Alsof ik P_P op FB heb en hem wil.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. zoek eens op ''jordy'' bij andere mensen uit deze SC
Als je jordy wil vinden, zoek dan bij mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je jordy wil vinden, zoek dan bij mijIk heb jordy al, maar toch bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Sjaak Haak heeft weer iets nieuws bedacht?
Ik heb geantwoordquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
iedereen weet dat Zaanstad voor die ekte bazen is
quote:
''I'm part of 30 million reds on facebook''quote:
jawel, en met jou?quote:
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''I'm part of 30 million reds on facebook''
prima prima vakantie beetje gamen beetje koken beetje film kijken enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, en met jou?
ik ben lang niet verder geweest dan fut-topic...
Ook 2 weken vakantie of al zomer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima prima vakantie beetje gamen beetje koken beetje film kijken enzo
Even deze man adoreren allemaalquote:
is niet nodig hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even deze man adoreren allemaal
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is niet nodig hoor
ik weet dat jullie mij adoreren
/dv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |