Ze zijn ook wel heel lief hoor, maar soms.. zucht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn ouders maken ook ruzie over onbenullige dingen.Scheelt ze dat wel lief zijn verder.
Haha, komt mij erg bekend voor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel heel lief hoor, maar soms.. zucht.
En als mn ma iets niet bevalt, wat het ook is, gaat ze meteen schreeuwen en dan zeg ik: "schreeuw niet zo", zegt ze: "doe ik niet" en dan loopt ze weg.
Ik heb al een stiefmoeder gehad en heb er nu weer een, ze waren/zijn allebei wel aardig/leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:38 schreef Maisnon het volgende:
Nouja ze is niet onaardig maar ze denkt zo vaak niet na voordat ze wat zegt. En als ik daar eet en een van die kinderen is erbij, dan klopt er nooit iets van wat ik zeg en hebben zij altijd gelijk, dus dan hou ik mn mond maar
je hebt niemand nodigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
ugh ik zie er nu al tegenop om zolang met iemand samen te zijn
ik word al gek na 4 maand
ik geniet nu nog even van t vrijgezel zijn, scharrels zijn leuk maar een relatie hoeft van mij niet perse.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
alleen jij niet ezellinnetjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Ezell het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen hier gescheiden ouders heeft.
ik niet..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Ezell het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen hier gescheiden ouders heeft.
Doe ONS met mij, succes gegarandeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Klinkt als een grappige manquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:44 schreef Maisnon het volgende:
mijn moeders vriend is een hardrocker met 2 rottweilers die aan auto's sleutels en koopt en verkoopt (hij heeft een tijdje in een lijkenwagen gereden, grote amerikaanse truck, en een pontiac firebird waar mn moeder in reed)
Het is een aardige man maar helemaaaaal geen vader figuur en hij is ook 10 jaar jonger dan mn moeder
Als je geen vrienden bent komt dat in een andere map.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Etsoe ik heb je op facebook een bericht gestuurd't is niks speciaals maar misschien kan je me helpen
Ze is geen aziaat toch.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe ONS met mij, succes gegarandeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |