hehe je hebt zo'n zelfde bij de Sting en die was doorschijnend, heb je die aangehad?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat kan je dat toch mooi verwoorden.
Ik zocht ook al zo'n gestreept blousje maar alles is zo doorschijnend
Nee want ik wil niet doorschijnendquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hehe je hebt zo'n zelfde bij de Sting en die was doorschijnend, heb je die aangehad?
Die zat ook superstrak bij mn oksels, dus afgekeurd
Ik heb ook nog een soort Kimono zijden achtig vest van de Zara gescoord, vind die ook wel tof
Ik heb niks om het overheen aan te doen nuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee want ik wil niet doorschijnendpics!
zo sexy emahgerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb niks om het overheen aan te doen nu
[ afbeelding ]
Dit is praktisch de rest van mn outfit toen ik net eten ging halenjasje komt ook al van de zara, ik ben wel van Zara
![]()
Let ook op mijn kwijlmond en subtiele onderkin
ben je .. verliefdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef Trollscience het volgende:
moe en koppijn misselijk ik voel me zo raar
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb niks om het overheen aan te doen nu
[ afbeelding ]
Dit is praktisch de rest van mn outfit toen ik net eten ging halenjasje komt ook al van de zara, ik ben wel van Zara
![]()
Let ook op mijn kwijlmond en subtiele onderkin
ja maar dat staat los hiervan, ik heb steeds een hele rare pijnloze tinteling die begint in de rechterhelft van mijn hoofd en via de zijkant tot in mijn benen naar beneden gaatquote:
blijf van je piemel af smeerlapquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar dat staat los hiervan, ik heb steeds een hele rare pijnloze tinteling die begint in de rechterhelft van mijn hoofd en via de zijkant tot in mijn benen naar beneden gaat
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijf van je piemel af smeerlap
haha trek XDXDquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe trek je dat soort conclusies?
quote:
Danku dankuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo sexy emahgerd
geef mij dat jasje eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |