ik snap t niet. wie haalt je op en waar omg leg uitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
morgen word ik om 10:10 opgehaald van station maar ik kan er op z'n laatst pas om 09:40 zijn
een halfuur wachten o mijn god
de broer van de organisator van station groningen naar werkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap t niet. wie haalt je op en waar omg leg uit
en je kan niet zelf treinen omdat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de broer van de organisator van station groningen naar werk
en snachts dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
auto goedkoper is en ik geen pokke end van station naar het festival hoef te lopen
wie woont nou in assenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er wordt een nachtbus terug geregeld en ik ga proberen bij iemand te slapen
oooooh op die fiets.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. nachtbus naar groningen en daar dus bij iemand slapen
gok een uurtje of 1/half 2quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
oooooh op die fiets.
hoelaat kom je dan in groningen?
ja ben al bezig schatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je echt bij niemand kan slapen, dan kan t wel bij mij hoor. maar eerst rondvragen
ik ga gewoon iedereen afzeggen zodat ik bij jou moet slapen oxoxoxoxquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga gewoon iedereen afzeggen zodat ik bij jou moet slapen oxoxoxox
nee grapje heb al iemand gevonden wss
och meid dat is ook zoveel moeitequote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]gelukkig maar. hoef ik ook niet speciaal om half 2 snachts uit mn bed om de deur voor je open te doen
echt welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
och meid dat is ook zoveel moeite
met mij krijg je toch geen slaap ik bespring je meteen grrraauuuwwquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt welik heb mn schoonheidsslaapje hard nodig
ik trek mn aanbod in, tenzij je stiekem een jongetje bentquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met mij krijg je toch geen slaap ik bespring je meteen grrraauuuwwxoxoxo
voorbind dildoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik trek mn aanbod in, tenzij je stiekem een jongetje bent
Ben ik uitgenodigd?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ga ter gelegenheid daarvan een feestje organiseren. Gr gr.
Ooit gedaan, zeer succesvolquote:
Ik ook. Maar het was niet echt een date. En mijn vriend stond me de hele tijd uit te lachen en de pannenkoeken waren enorm mislukt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ooit gedaan, zeer succesvol
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het was niet echt een date. En mijn vriend stond me de hele tijd uit te lachen en de pannenkoeken waren enorm mislukt.
het was niet leukquote:
Ohmy ik heb net echt hard zitten janken. En de rest hier was gewoon neutraal en stil en ik had echt dikke tranen over mijn wangen lopen. En daarna heb ik de kat geknuffeld. Ik moest echt janken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
Het einde van The Boy in the Striped Pyjamas. Nohh, wat sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |