* Faux. ook benieuwd isquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef arachide. het volgende:
Maar lieve kinders, leg mij eens de kern van het probleem uit. Waarom haat iedereen elkaar hier zo? Zijn er factoren van buitenaf die stoken? Leg het me eens uit.
Het enige probleem wat ik had was dat een paar mensen waaronder xcachet en tjacka die zeurden toen we er niet waren dat tax en ik veel foto's plaatsten blablabla, daar zei ik wat van en toen kwam er gezeik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef arachide. het volgende:
Maar lieve kinders, leg mij eens de kern van het probleem uit. Waarom haat iedereen elkaar hier zo? Zijn er factoren van buitenaf die stoken? Leg het me eens uit.
Hij zei dat het veel foto's waren maar volgens mij bedoelde hij wat anders. Volgens mij bedoelde hij dat jullie gewoon veel te klef waren in de SC (telkens op hetzelfde momenten binnen komen en daarna allee maar seksgerelateerde opmerkingen maken etc etc) maargoed daar is hier al een discussie over geweest dus. Beetje vreemd wel dat hij foto's zei.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik had was dat een paar mensen waaronder xcachet en tjacka die zeurden toen we er niet waren dat tax en ik veel foto's plaatsten blablabla, daar zei ik wat van en toen kwam er gezeik.
Sygenzodinges ging zich daar ook mee bemoeien dat de sc veeeel leuker was toen ik er nog niet was ()
Dat was alles.
Van mijn kant tenminste
Moet je lekker zelf weten.. als ik veel foto's plaats is dat dat iemands anders probleem? Nee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik had was dat een paar mensen waaronder xcachet en tjacka die zeurden toen we er niet waren dat tax en ik veel foto's plaatsten blablabla, daar zei ik wat van en toen kwam er gezeik.
Sygenzodinges ging zich daar ook mee bemoeien dat de sc veeeel leuker was toen ik er nog niet was ()
Dat was alles.
Van mijn kant tenminste
Ja inderdaad, als ze gewoon hadden gezegd dat het daarom ging had ik er verder ook geen punt van gemaakt hoor, maar op dat moment vond ik het niet eerlijk omdat we in de sc al eigenlijk geen foto's meer plaatstenquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zei dat het veel foto's waren maar volgens mij bedoelde hij wat anders. Volgens mij bedoelde hij dat jullie gewoon veel te klef waren in de SC (telkens op hetzelfde momenten binnen komen en daarna allee maar seksgerelateerde opmerkingen maken etc etc) maargoed daar is hier al een discussie over geweest dus. Beetje vreemd wel dat hij foto's zei.
het bleek er dus om te gaan dat Tax en ik te klef zijn in de scquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf weten.. als ik veel foto's plaats is dat dat iemands anders probleem? Nee.
(Plaats ze evt. In een spoiler als het er meer als 3 zijn.. maargoed)
- Heb ik twee doodsverwensingen zien maken een week geleden en dat werd haar niet in dank afgenomen, verder heb ik geen problemen met haar indien ze normaal post.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef arachide. het volgende:
En nog meer:
- wat is er tegen xcachet?
- heeft er iemand last van etsu buiten fok om?
- wat is er met dearest?
Dat was het voor nu
Die krijg ik niet mee, maar die wil ik wel weten. Ik probeer hier het juiste te doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef Fok-it het volgende:
Het grootste probleem is denk ik nog steeds dat er teveel verhalen/info de SC wordt binnen gegooid van buiten: whatsapp, Facebook en TC
Ik geloof niet dat dat nu het probleem isquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het bleek er dus om te gaan dat Tax en ik te klef zijn in de sc
Iets wat ik dacht dat allang uitgesproken was en naar mijn idee nu ook veel minder is
Raar, waarom heeft iedereen elkaar op alles? Houd het gewoon op FOK!..quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef Fok-it het volgende:
Het grootste probleem is denk ik nog steeds dat er teveel verhalen/info de SC wordt binnen gegooid van buiten: whatsapp, Facebook en TC
Snap ook niet waarom dat openbaar gevraagd wordt inderdaad. Kan je beter per dm doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- Heb ik twee doodsverwensingen zien maken een week geleden en dat werd haar niet in dank afgenomen, verder heb ik geen problemen met haar indien ze normaal post.
- Ga ik maar niet openlijk op in.
- Idem dito.
Antwoord kan ook via dm/pm.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom dat openbaar gevraagd wordt inderdaad. Kan je beter per dm doen.
Ik wil het best openbaar zetten maar dan krijg ik weer dreigende sms'jes en daar heb ik geen trek in.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom dat openbaar gevraagd wordt inderdaad. Kan je beter per dm doen.
ja maar ik dacht leg gewoon nog even uit wat toen mijn probleem zeg maar was zodat het voor jou ook duidelijk isquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat nu het probleem isdat is gewoon helemaal gefixt naar mijn mening: daarvoor hulde!
I know. Mag je ook wel weten lijkt me. Maar wel verstandig als je dat via dm bespreekt. Lijkt me niet nodig dat buitenstaanders dat weten aangezien dat een reden is voor nog meer 'spektakel' als de SC weer open isquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die krijg ik niet mee, maar die wil ik wel weten. Ik probeer hier het juiste te doen.
Ik ben momenteel niet geliefd, maar ik wil gewoon een leuke slowchat.
Bij sommige providers kan je nummers laten blokkeren. Je kan er zelfs aangifte van doen als het echt te ver gaat. Mag ik ze lezen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil het best openbaar zetten maar dan krijg ik weer dreigende sms'jes en daar heb ik geen trek in.
Dm me ik wil meer wetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil het best openbaar zetten maar dan krijg ik weer dreigende sms'jes en daar heb ik geen trek in.
Ik vind je gewoon lief hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die krijg ik niet mee, maar die wil ik wel weten. Ik probeer hier het juiste te doen.
Ik ben momenteel niet geliefd, maar ik wil gewoon een leuke slowchat.
Ik heb ze al verwijderd, ze gingen niet te ver maar hadden een dreigend karakter op een manier van: als jij wat over mij naar buiten brengt jongen, pak ik jou 5 keer zo hard terug, geloof me, denk na wat je doet want ik pak je terug.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij sommige providers kan je nummers laten blokkeren. Je kan er zelfs aangifte van doen als het echt te ver gaat. Mag ik ze lezen?
Snap ik. Het voordeel van openbaar vragen is dat de taboe verdwijnt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know. Mag je ook wel weten lijkt me. Maar wel verstandig als je dat via dm bespreekt. Lijkt me niet nodig dat buitenstaanders dat weten aangezien dat een reden is voor nog meer 'spektakel' als de SC weer open is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |