Ken je die niet?quote:
Neequote:
had dat gezegd had ik hem gejatquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef nodig het volgende:
2e keer achter elkaar dat ik een LAPO scoor zonder een LAPO te willen
een musicvideo van Katy Perryquote:
grote jongenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Had dat gedaan dat had ik LB ingeschakeld
gek he om je voor te stellen dat mensen er zich zo voor schamen in deze maatschappij waar je seks voor geld hebt en iedereen elke dag het doet enzo ja echt raarquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
Ook echt 2 van die mensen die meedoen aan het programma ''Ja ik zou niet in het openbaar zeggen dat ik maagd ben''
Ja dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
Ook echt 2 van die mensen die meedoen aan het programma ''Ja ik zou niet in het openbaar zeggen dat ik maagd ben''
Ja wel gek dat je dan mee gaat doen aan een programma waar 500k ofzo naar kijkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gek he om je voor te stellen dat mensen er zich zo voor schamen in deze maatschappij waar je seks voor geld hebt en iedereen elke dag het doet enzo ja echt raar
Is dat zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op
Maar de meeste 'dates' he, zoals die van die dikke oude man Marc, dat zijn gewoon actrices. Die Linda.
Moet je samen met iemand gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:03 schreef nodig het volgende:
Het lijkt mij best vet om op kamers te gaan![]()
Maar het kost zoveel centen
hmm zoals bij de meeste programma's kunnen andere je opgevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja wel gek dat je dan mee gaat doen aan een programma waar 500k ofzo naar kijkt.
Huh. Schijnbaar niet anders zegt die dat ook niet in het programma hé. Ze schamen zich allemaal voor dat ze maagd zijn en gaan dan meedoen met zo'n programma. Denk eens logisch naquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hmm zoals bij de meeste programma's kunnen andere je opgeven?
en misschien wil hij wel zijn "grenzen" verleggen?
denk jij altijd maar een half keer na voordat je een opmerking maakt?
Ze zijn wel echt maagd zeggen zequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Is dat zo![]()
Nu verpest je mijn kijkt genotIk wou al een mailtje sturen om die 20 jarige van haar probleem af te helpen
Bier en tietenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat willen mannen hebben voor hun verjaardag
seksquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat een kutcadeau is dat. Als je een normale vriendin hebt dan krijg je dat soberso wel
Oke nu serieusquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat een kutcadeau is dat. Als je een normale vriendin hebt dan krijg je dat soberso wel
langer seks dan gewoonlijke?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha, kutcadeau. Ik snap 'em.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nou niet bij mij want ik woon nu nog thuisquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel! Zal ik bij jou komen wonen?
Snoep en bier kopen we toch wel. Ik wil iets leeeukkssquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke nu serieus![]()
Iets te eten? Snoep of wat dan ook? Kan niet verkeerd vallen natuurlijk. Flinke krat pils
Niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh maar dan kopen we toch gewoon een tweepersoonsbedquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nou niet bij mij want ik woon nu nog thuis
Ja maar kijk je weet nooit of iets valt bij iemand dat is het lastige. Is het je eigen vriend en wonen jullie samen? Misschien een leuke canvas met een foto van jullie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Snoep en bier kopen we toch wel. Ik wil iets leeeukkss
eerst een kamer huren danquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh maar dan kopen we toch gewoon een tweepersoonsbed
Ja en half. En nope, ik haat foto'squote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar kijk je weet nooit of iets valt bij iemand dat is het lastige. Is het je eigen vriend en wonen jullie samen? Misschien een leuke canvas met een foto van jullie?
Jouw avatar is engquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en half. En nope, ik haat foto's
Logica is dat ze hun grenzen willen verleggen op sociaal gebiedquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Huh. Schijnbaar niet anders zegt die dat ook niet in het programma hé. Ze schamen zich allemaal voor dat ze maagd zijn en gaan dan meedoen met zo'n programma. Denk eens logisch na
Hmmmm. Maar is gewoon heel lastig omdat bij de ene bijv. kaarten voor een cabaretvoorstelling goed vallen en bij een ander totaal niet. En wanneer het aansluit op de intresses en je denkt mooi ik koop kaartjes voor bijv. Youp van het Hek is het ook jammer dat hij eigenlijk hem niks aanvind en liever naar Najib Amhali was geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en half. En nope, ik haat foto's
Ja ik vind het goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Doen we! In Velp? Gaan we naast Sebesse wonen dan kunnen we altijd naar FOK! meetings.
Ja, ik vind cabaret en toneel heel leuk maar dat boeit hem weer geen kut. Ik kom steeds terug bij een lekker geurtje ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmmm. Maar is gewoon heel lastig omdat bij de ene bijv. kaarten voor een cabaretvoorstelling goed vallen en bij een ander totaal niet. En wanneer het aansluit op de intresses en je denkt mooi ik koop kaartjes voor bijv. Youp van het Hek is het ook jammer dat hij eigenlijk hem niks aanvind en liever naar Najib Amhali was geweest.
Damn ik typ teveel tekst wat iedereen al wel wist
Ja en logica is niet dat wanneer je je schaamt voor je maagdelijkheid je mee gaat doen met een programma op de NLse tv.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Logica is dat ze hun grenzen willen verleggen op sociaal gebied
Oh die rolstoel gisteren?quote:
Kun je dan niet iets universelers kopen dat het wel voor theater is maar dat 'ie zelf kan kiezen wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
Hmmmm. Maar is gewoon heel lastig omdat bij de ene bijv. kaarten voor een cabaretvoorstelling goed vallen en bij een ander totaal niet. En wanneer het aansluit op de intresses en je denkt mooi ik koop kaartjes voor bijv. Youp van het Hek is het ook jammer dat hij eigenlijk hem niks aanvind en liever naar Najib Amhali was geweest.
Damn ik typ teveel tekst wat iedereen al wel wist
jaquote:
Dat is onlogica inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en logica is niet dat wanneer je je schaamt voor je maagdelijkheid je mee gaat doen met een programma op de NLse tv.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en logica is niet dat wanneer je je schaamt voor je maagdelijkheid je mee gaat doen met een programma op de NLse tv.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Logica is dat ze hun grenzen willen verleggen op sociaal gebied
Muziekfestival? een horloge? Nieuw scheerapparaatquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik vind cabaret en toneel heel leuk maar dat boeit hem weer geen kut. Ik kom steeds terug bij een lekker geurtje ofzo
Doe is rustig man druktemakerquote:
Jezelf voor schut zetten op nationale televisie vind ik het niet waard om m'n grenzen te verleggen. Dan zou ik maar maagd blijven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe is rustig man druktemaker![]()
Ja maar grenzen kan je toch op een andere manier verleggen dan door mee te doen op de TV ofnie dan.
dus omdat het anders kan is het niet logisch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe is rustig man druktemaker![]()
Ja maar grenzen kan je toch op een andere manier verleggen dan door mee te doen op de TV ofnie dan.
sofquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wie plaatste net dat liedje van Katy Perry en 30H3!? Die krijg ik nu dus nóóit meer uit mijn hoofd en ik moet straks werken.
Nou dan doe jij toch ook lekker mee..quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus omdat het anders kan is het niet logisch?![]()
als ze er dan toch voor uit komen waarom dan niet meteen goed toch
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jezelf voor schut zetten op nationale televisie vind ik het niet waard om m'n grenzen te verleggen. Dan zou ik maar maagd blijven.
Ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wie plaatste net dat liedje van Katy Perry en 30H3!? Die krijg ik nu dus nóóit meer uit mijn hoofd en ik moet straks werken.
Jij zou zeker ook je borsten laten zien bij Paul de Leeuw en hem eraan laten zuigen? Omdat je dan je grenzen verlegt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus omdat het anders kan is het niet logisch?![]()
als ze er dan toch voor uit komen waarom dan niet meteen goed toch
jezelf voor schut zetten is subjectief.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou dan doe jij toch ook lekker mee..
[..]
Die ken ik niet, maar: fireworkquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb alle nummers van 30H!3 nog. Nu ga ik dat weer een hele week luisteren.quote:
In hoeverre is dit relatief aan de discussie die we nu voeren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij zou zeker ook je borsten laten zien bij Paul de Leeuw en hem eraan laten zuigen? Omdat je dan je grenzen verlegt.
Ik ken ze helemaal nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb alle nummers van 30H!3 nog. Nu ga ik dat weer een hele week luisteren.
Hoe spreek je dat in godsnaam uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb alle nummers van 30H!3 nog. Nu ga ik dat weer een hele week luisteren.
ABquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In hoeverre is dit relatief aan de discussie die we nu voeren?
Jij geeft aan dat ze hun grenzen verleggen door op nationale tv te verkondigen dat ze maagd zijn. Dan is dát ook grenzen verleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Haar oude muziek is wel leukerquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lady Gaga.
Ik snap niet dat mensen op haar haten.
Inb4 ''Keshaquote:
Zeg gewoon ''drie oo drie''.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat in godsnaam uit?
ja verkondigen dat ze maagd zijn niet je tieten laten likken bij paul de leeuwquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat ze hun grenzen verleggen door op nationale tv te verkondigen dat ze maagd zijn. Dan is dát ook grenzen verleggen.
quote:
Just Dancequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Haar oude muziek is wel leuker
Vind je kesha leuk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Inb4 ''Kesha''
[..]
Zeg gewoon ''drie oo drie''.
EH EH, telephonequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Just Dance. Poker Face
. Paparazzi
. Alejandro
.
Haha je bent wel een opschepper jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jezelf voor schut zetten is subjectief.
en waarom zou ik meedoen? dan zou ik liegen tegen 500k
Je zet jezelf voor schut op nationale tv. Dat is niet je grenzen verleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja verkondigen dat ze maagd zijn niet je tieten laten likken bij paul de leeuw
Totaal niet, ik luister punk(rock) en zo, maar dat is nog een van hun nummers.quote:
Hoe heet dat programma?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je zet jezelf voor schut op nationale tv. Dat is niet je grenzen verleggen.
Het laatste jaar van je leven laten filmen door BNN, dát is pas grenzen verleggen.
Goed Nederlandsquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ooohquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Totaal niet, ik luister punk(rock) en zo, maar dat is nog een van hun nummers.
echt welquote:
jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Goed Nederlands
Ik denk dat je relevant bedoelt.
Hij is echt super lastigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Muziekfestival? een horloge? Nieuw scheerapparaat![]()
? uhmmmmmmmmmmm als ie van voetbal houd nieuw teneu of vlag ofzo (moet je even peilen of die zoiets leuk vind
)
Noem is zijn hobby's danquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is echt super lastig
Muziekfestival meh, horloge kreeg ie vorig jaar van zn ouders. Scheerapparaat heeft ie een maar gebruikt alleen mesjesw. En voetbal/andere sport ook meh
Oh interessantquote:
Wat voor opleiding doe je nu mscaras?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef msacras het volgende:
Goed initiatief! Voor de vragen wat betreft economie, m&o, geschiedenis en muziek/kunstalgemeen kan ik wel helpen. Ook Engels/Nederlands is wel een sterk punt. Dus voor de E&M'ers onder ons...
Jaquote:
Ik denk dat je studentenvereniging bedoelt, dat is meer voor gezelligheid en zuipen. Studievereniging is puur van je studie, en vanuit de universiteit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef nodig het volgende:
Zitten jullie in een studievereniging? Is da tof?
Ik zit in 5vwo.quote:
Hmmm leuke hobby'squote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaGoede vraag
![]()
Series kijken, soms wat gamen maar ook niet echt een speciaal spel en alleen als ie het gratis kan downloaden. Hij wandelt nu wel maar daar heeft ie nu alles voor
ja en ben niet actief daar. eigenlijk ivm korting.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef nodig het volgende:
Zitten jullie in een studievereniging? Is da tof?
Wel heftig hoor, ik waarschuw je alvast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo'n vereniging waar flink bier word gedronkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik denk dat je studentenvereniging bedoelt, dat is meer ene gezelligheidsvereniging. Studievereniging is ouur van je studie, en vanuit de universiteit.
Vind je M&O ook het leukste vak dat er isquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zit in 5vwo.Wel een keer blijven zitten (niet op bovenstaande vakken
) dus volg alles al best lang.
Ja ik denk dat het een geurtje wordt dan, hij is echt lastigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm leuke hobby'sDie eerste 2 dan
Maar uhmm, een geurtje misschien een idee dan
Of avondje bioscoop? Of gewoon meenemen naar een leuke cabaretvoorstelling die man
Ik bedoel idd studentenvereniging sorry dat ik je op het verkeerde been heb gezet Etsu het spijt mij heel erg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en ben niet actief daar. eigenlijk ivm korting.
studentenvereniging wel.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wel heftig hoor, ik waarschuw je alvast.
Oh en:Ohja ik ken het wel. Ik ga het wel een keer kijken denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je bent weer slecht voor de wereld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik bedoel idd studentenvereniging sorry dat ik je op het verkeerde been heb gezet Etsu het spijt mij heel erg.
Ik kan m'n ogen niet droog houden bij die afleveringen in ieder geval.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja ik ken het wel. Ik ga het wel een keer kijken denk ik
we zullen zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan m'n ogen niet droog houden bij die afleveringen in ieder geval.
Nee vandaag kan mijn dag niet meer kapot want ik het supersof (bijna) weer aan de school geholpenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee vandaag kan mijn dag niet meer kapot want ik het supersof (bijna) weer aan de school geholpenEn supersof en ik gaan misschien samen op kamers
![]()
quote:
groot huisquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
Even heel het huis stofzuigenvier verdiepingen gvd
Kijk-mij-vier-verdiepingen-hebben-postquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
Fam. Supersof Villaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
Nee, meer van: gvd ik moet super veel stofzuigen en mijn moeder had niet de schoonmaakster weg moeten sturenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kijk-mij-vier-verdiepingen-hebben-post.
M&O isquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind je M&O ook het leukste vak dat er is?
Wat wil je na de VWO gaan doen?
Klinkt duur. De nieuwe Angela Merkel word jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef msacras het volgende:
[..]
M&O is![]()
Al vind ik geschiedenis en maatschappijwetenschappen (wat ik niet heb maargoed) ook leuk.
Ik wil politicologie gaan studeren, maar weet het nog niet zeker. Brede interesses.
Ik weet niet of je mn bericht had gezien, maar al gedacht aan een weekendje weg met zn tweeën? Ik neem aan dat het om je vriend gaat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het een geurtje wordt dan, hij is echt lastig
Wandelen is ook leuk hoor, klinkt alleen heel suf
yeh dat is heel tof maar dat is meteen over de honderden euro's. Leuk als je fulltime werkt maar als 'arme student' niet echtquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mn bericht had gezien, maar al gedacht aan een weekendje weg met zn tweeën? Ik neem aan dat het om je vriend gaat?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeh dat is heel tof maar dat is meteen over de honderden euro's. Leuk als je fulltime werkt maar als 'arme student' niet echt
quote:
M&Oquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef msacras het volgende:
[..]
M&O is![]()
Al vind ik geschiedenis en maatschappijwetenschappen (wat ik niet heb maargoed) ook leuk.
Ik wil politicologie gaan studeren, maar weet het nog niet zeker. Brede interesses.
International Relationships and International Organizations heet het zelfs officieel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt duur. De nieuwe Angela Merkel word jij![]()
Ga gewoon netzo als mij accountantcy doen dan
Geef hem in-ears (oortjes voor muziek)quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeh dat is heel tof maar dat is meteen over de honderden euro's. Leuk als je fulltime werkt maar als 'arme student' niet echt
Hoeft niet meteen hoor, Antwerpen en Parijs zijn best goedkoop, mits je de goede adresjes hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hmm oke, ik leef voor M&O en economiequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
International Relationships and International Organizations heet het zelfs officieel.
Nah, ik vind m&o leuk en ben er goed in, maar ik wil er verder later niks mee. International Business Law vind ik ook leuk, combinatie tussen rechten en bedrijfskunde.
Maar ik ben een zeikerd dus ik wil het dan wel goed doen. En het half half in een pauperhotel en friet etenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen hoor, Antwerpen en Parijs zijn best goedkoop, mits je de goede adresjes hebt.maar ik begrijp wel dat het als student misschien even geen optie is haha, het is inderdaad niet héél goedkoop.
Ah hoeft echt niet hoor! Je hebt mooie hotels voor weinig geld en leuke eettentjes. Maar nee, als je het perfect wil zou ik dat met een laag budget niet doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik ben een zeikerd dus ik wil het dan wel goed doen. En het half half in een pauperhotel en friet eten
Ik sta een 8.5 voor m&oquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm oke, ik leef voor M&O en economieIk sta werkelijk waar voor alles een 6 behalve voor M&O en Economie daar sta ik gemiddeld een 7,5 en 7,3
Ik ben gedoemd tot accountantIk ben voorbestemd
![]()
Awww...quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, meer van: gvd ik moet super veel stofzuigen en mijn moeder had niet de schoonmaakster weg moeten sturen
Marketing is droevigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik sta een 8.5 voor m&o![]()
Marketing & logistiek module
quote:
Ja maar wel leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Marketing is droevigAlleen maar leerwerk
![]()
Succes met balleten!
5Havo, in de examenperiodequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar wel leukmaar het is ook eel psychologie, hou ik ook wel van. Welke klas zit jij eigenlijk?
Nou dan heb je geluk, de modules die alleen vwo doet en havo niet zijn het kutstequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef nodig het volgende:
[..]
5Havo, in de examenperiodeOok wel FOK!periode merk ik
![]()
Maar ik ga even eten
o m g jerquote:
heh wat?quote:
quote:
quote:
Jullie leren ook het verschil bij externe verslaglegging tussen een handelsonderneming en industrie toch? Vind wel jammer dat wij dat niet doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dan heb je geluk, de modules die alleen vwo doet en havo niet zijn het kutsteecht niet chill. Smakelijk!
dat weet ik nog heel vaag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Jullie leren ook het verschil bij externe verslaglegging tussen een handelsonderneming en industrie toch? Vind wel jammer dat wij dat niet doen
Bloodhound gang hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Navo
Hoe vaak ik vandaag wel niet Echo heb gehoord
KRABSquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we hebben geen bananen vandaag :S
je hebt een havo-diploma met goede resultaten (gemiddeld 7 of hoger), je wilt doorstuderen in hetzelfde profiel en je hebt Duits of Frans op de havo gevolgd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
HUH
http://www.rijnijssel.nl/VAVO/vwo/Toelatingseisen/
kan ik nou wel of niet? Of dan haal ik hem in twee jaar toch, want er staat 1 jaar of 2 jaar.
Ik hab telkens maar een 6,3 of 6,5 ofzo. Dus geen 7quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hebt een havo-diploma met goede resultaten (gemiddeld 7 of hoger), je wilt doorstuderen in hetzelfde profiel en je hebt Duits of Frans op de havo gevolgd?
zo nee, dan duurt het 2 jaar
ligt aan je eindcijfers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hab telkens maar een 6,3 of 6,5 ofzo. Dus geen 7
waarom heb je 6 vakken als je voor havo 7 vakken nodig hebtquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
nederlands: 6
engels: 7
duits: 6
maw: 5
frans: 7
kunst: 6
ik had:quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom heb je 6 vakken als je voor havo 7 vakken nodig hebt
7quote:
en dan keihard op je bek gaan op de uni zeker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
dan is het sneller om je P op HBO te halen
Hoe ging dat dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan keihard op je bek gaan op de uni zeker?
genoeg mensen gezien.
Ik heb het alleen als ik het heel graag wilquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
maar ik heb zelf ook 2 jaar vwo in 1 jaar gedaan en dat was echt hard werken.ik weet niet of je doorzettingsvermogen en discipline hebt, maar anders zou ik gewoon 2 jaar doen.
Kan een krab studeren dan? :S :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
dan is het sneller om je P op HBO te halen
Dat kan wel eens een motivatieprobleempje opleveren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het alleen als ik het heel graag wil
En ik wil wel graag naar uni denk ik.
ik geloof er heulemaal niets van ouwe krabquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ik studeer als de beste als ik niet aan het soggen ben
Op HBO is het gewoon verplicht naar school gaan, veel projecten etc.quote:
goedkope chinese meuk :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
Wat vinden jullie van deze watch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zet jouw arm dan eens op de fotoquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja mooie gespierde arm hé.
Nee hoor is van een andere FOK!ker
Hmmm, ik weet niet of uni dan iets voor mij isquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op HBO is het gewoon verplicht naar school gaan, veel projecten etc.
Op WO is het gewoon 20% college, 80% zelfstudie, veel discipline nodig, veel meer stof in een college, boek van 300+ blz voor een tentamen en dan nog niet te spreken over de literatuur/taal wat in overeenstemming is met wat je voorgeschoteld krijgt op vwo.
Navo alfabetquote:
de Oquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Navo alfabet
A = alfa
B = bravo
C = charlie
D = delta
E = echo
F = foxtrot
G = golf
H = hotel
I = india
J = juliett
K = kilo
L = lima
M = mike
N = november
O = oscar
P = papa
Q = quebec
R = romeo
S = sierra
T = tango
U = uniform
V = victor
W = whiskey
X = x-ray
Y = yankee
Z = zulu
je kan alles leren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet of uni dan iets voor mij isMaar je kunt discipline wel leren toch?
Ik wil namelijk Nederlands studeren, maar niet als leraaropleiding snapske?
Gewoon, dat is leuk.quote:
die Nquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Navo alfabet
A = alfa
B = bravo
C = charlie
D = delta
E = echo
F = foxtrot
G = golf
H = hotel
I = india
J = juliett
K = kilo
L = lima
M = mike
N = november
O = oscar
P = papa
Q = quebec
R = romeo
S = sierra
T = tango
U = uniform
V = victor
W = whiskey
X = x-ray
Y = yankee
Z = zulu
Hmmm, niet helemaal denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan alles leren.
maar discipline ligt gewoon echt aan jezelf.
Ik denk dat je het deels wel in je moet hebben zitten. Maar je kunt je zelf wel leren om iets te gaan doen en jezelf motiveren enzo.quote:
dus het ligt aan jezelf om te gaan leren en jezelf te motiveren. De hoogleraren doen dat niet voor je, hen boeit het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat je het deels wel in je moet hebben zitten. Maar je kunt je zelf wel leren om iets te gaan doen en jezelf motiveren enzo.
oh ik dacht dat we het er over hadden dat je het je ook aan kan leren ja of nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus het ligt aan jezelf om te gaan leren en jezelf te motiveren. De hoogleraren doen dat niet voor je, hen boeit het niet.
ik vind het bandje rood.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Bandje is bruin? Of bedoel je de streepjes op de klok?
doe gewoonquote:
ja gvd, nodig ik wil weten hoe je er uit ziet okequote:
DJ Panda.quote:
quote:
Ja ik wil ook weleens watquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd, nodig ik wil weten hoe je er uit ziet oke
doe dan.quote:
Neequote:
Weet je die duitse bodybuilder nogquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
even eten. En als ik terug ben wil ik een foto van nodig in mijn dm. dankje.
Ben ik éven weg...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee![]()
We kunnen best trouwen zonder elkaar ooit in het echt te hebben gezien hoor, en kamer huren enzo
Ik dacht dat ik je gekregen had van Etsu, in ruil voor Toto. Kijk ik even niet, wil je een ander. Je was mij toebeloofd!quote:
quote:
Oh ik dacht al wat heb ik nu allemaal weer gezegdquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:41 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je gekregen had van Etsu, in ruil voor Toto. Kijk ik even niet, wil je een ander. Je was mij toebeloofd!
WUT?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:41 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je gekregen had van Etsu, in ruil voor Toto. Kijk ik even niet, wil je een ander. Je was mij toebeloofd!
Geeft trouwens niet, vind Toto toch veel lekkerder!
[..]
*Pakt d'r DM-history d'r even bij*quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh![]()
Je hebt een foto van me gezien trouwens hoor, "Beautifulpeople", denk maar na
Ik ken jou al veel langer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hee hoe kan je dat nou beoordelen ik ken je pas net
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik ken jou al veel langer.
-denkt er even een gestoorde blik bij-
Stalkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik ken jou al veel langer.
-denkt er even een gestoorde blik bij-
Hoe zwaar was die baksteen die jouw hoofd getroffen heeft?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef Sebesse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toto is ook gewoon heel lekker in het echt!
Net zo lekker als ik?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef Sebesse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toto is ook gewoon heel lekker in het echt!
Niet zo zeiken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe zwaar was die baksteen die jouw hoofd getroffen heeft?
*aldus degene die zojuist 'heefd' typte*
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niet zo zeiken.
Shut your beautiful mouth and just be pretty!
Ja iedereen heeft toch een foto van mij gekregen behalve supersofquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:51 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Moet ik nou ookal weten hoe jij eruit ziet?
Moet het beter bijhouden
Wat, zie je die tentakels niet uit mijn neus kroelen? Ben je de enige hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef nodig het volgende:
[..]
[stalkermodus]
Die foto in je FOBO is anders ook niet verkeerd![]()
[/stalkermodus]
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries mei tentakels.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wat, zie je die tentakels niet uit mijn neus kroelen? Ben je de enige hoor.
-gaat even kapot-quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries mei tentakels.
Haha, dit is geweldig!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item53f0e29c05 dit ben jij
Mij heb je altijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb Ezell, Jordy, Ara, DV en VA.
Toto nu dus niet meer.
Why? Je hebt een bijna-vrouw-want-17 en een man (Etsu=man) over je heen te vechten!quote:
Wat denk je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus of loop je me gewoon te pesten?
Goed, ik ga nu een checklist opstellen. Zo zuruck!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb Ezell, Jordy, Ara, DV en VA.
Toto nu dus niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |