Fam. Supersof Villaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
Even heel het huis stofzuigenvier verdiepingen gvd
Nee, meer van: gvd ik moet super veel stofzuigen en mijn moeder had niet de schoonmaakster weg moeten sturenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kijk-mij-vier-verdiepingen-hebben-post.
M&O isquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind je M&O ook het leukste vak dat er is?
Wat wil je na de VWO gaan doen?
Klinkt duur. De nieuwe Angela Merkel word jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef msacras het volgende:
[..]
M&O is![]()
Al vind ik geschiedenis en maatschappijwetenschappen (wat ik niet heb maargoed) ook leuk.
Ik wil politicologie gaan studeren, maar weet het nog niet zeker. Brede interesses.
Ik weet niet of je mn bericht had gezien, maar al gedacht aan een weekendje weg met zn tweeën? Ik neem aan dat het om je vriend gaat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het een geurtje wordt dan, hij is echt lastig
Wandelen is ook leuk hoor, klinkt alleen heel suf
yeh dat is heel tof maar dat is meteen over de honderden euro's. Leuk als je fulltime werkt maar als 'arme student' niet echtquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mn bericht had gezien, maar al gedacht aan een weekendje weg met zn tweeën? Ik neem aan dat het om je vriend gaat?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeh dat is heel tof maar dat is meteen over de honderden euro's. Leuk als je fulltime werkt maar als 'arme student' niet echt
quote:
M&Oquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef msacras het volgende:
[..]
M&O is![]()
Al vind ik geschiedenis en maatschappijwetenschappen (wat ik niet heb maargoed) ook leuk.
Ik wil politicologie gaan studeren, maar weet het nog niet zeker. Brede interesses.
International Relationships and International Organizations heet het zelfs officieel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt duur. De nieuwe Angela Merkel word jij![]()
Ga gewoon netzo als mij accountantcy doen dan
Geef hem in-ears (oortjes voor muziek)quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeh dat is heel tof maar dat is meteen over de honderden euro's. Leuk als je fulltime werkt maar als 'arme student' niet echt
Hoeft niet meteen hoor, Antwerpen en Parijs zijn best goedkoop, mits je de goede adresjes hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hmm oke, ik leef voor M&O en economiequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
International Relationships and International Organizations heet het zelfs officieel.
Nah, ik vind m&o leuk en ben er goed in, maar ik wil er verder later niks mee. International Business Law vind ik ook leuk, combinatie tussen rechten en bedrijfskunde.
Maar ik ben een zeikerd dus ik wil het dan wel goed doen. En het half half in een pauperhotel en friet etenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen hoor, Antwerpen en Parijs zijn best goedkoop, mits je de goede adresjes hebt.maar ik begrijp wel dat het als student misschien even geen optie is haha, het is inderdaad niet héél goedkoop.
Ah hoeft echt niet hoor! Je hebt mooie hotels voor weinig geld en leuke eettentjes. Maar nee, als je het perfect wil zou ik dat met een laag budget niet doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik ben een zeikerd dus ik wil het dan wel goed doen. En het half half in een pauperhotel en friet eten
Ik sta een 8.5 voor m&oquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm oke, ik leef voor M&O en economieIk sta werkelijk waar voor alles een 6 behalve voor M&O en Economie daar sta ik gemiddeld een 7,5 en 7,3
Ik ben gedoemd tot accountantIk ben voorbestemd
![]()
Awww...quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, meer van: gvd ik moet super veel stofzuigen en mijn moeder had niet de schoonmaakster weg moeten sturen
Marketing is droevigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik sta een 8.5 voor m&o![]()
Marketing & logistiek module
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |