Wat voor opleiding doe je nu mscaras?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef msacras het volgende:
Goed initiatief! Voor de vragen wat betreft economie, m&o, geschiedenis en muziek/kunstalgemeen kan ik wel helpen. Ook Engels/Nederlands is wel een sterk punt. Dus voor de E&M'ers onder ons...
Jaquote:
Ik denk dat je studentenvereniging bedoelt, dat is meer voor gezelligheid en zuipen. Studievereniging is puur van je studie, en vanuit de universiteit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef nodig het volgende:
Zitten jullie in een studievereniging? Is da tof?
Ik zit in 5vwo.quote:
Hmmm leuke hobby'squote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaGoede vraag
![]()
Series kijken, soms wat gamen maar ook niet echt een speciaal spel en alleen als ie het gratis kan downloaden. Hij wandelt nu wel maar daar heeft ie nu alles voor
ja en ben niet actief daar. eigenlijk ivm korting.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef nodig het volgende:
Zitten jullie in een studievereniging? Is da tof?
Wel heftig hoor, ik waarschuw je alvast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo'n vereniging waar flink bier word gedronkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik denk dat je studentenvereniging bedoelt, dat is meer ene gezelligheidsvereniging. Studievereniging is ouur van je studie, en vanuit de universiteit.
Vind je M&O ook het leukste vak dat er isquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zit in 5vwo.Wel een keer blijven zitten (niet op bovenstaande vakken
) dus volg alles al best lang.
Ja ik denk dat het een geurtje wordt dan, hij is echt lastigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm leuke hobby'sDie eerste 2 dan
Maar uhmm, een geurtje misschien een idee dan
Of avondje bioscoop? Of gewoon meenemen naar een leuke cabaretvoorstelling die man
Ik bedoel idd studentenvereniging sorry dat ik je op het verkeerde been heb gezet Etsu het spijt mij heel erg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en ben niet actief daar. eigenlijk ivm korting.
studentenvereniging wel.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wel heftig hoor, ik waarschuw je alvast.
Oh en:Ohja ik ken het wel. Ik ga het wel een keer kijken denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je bent weer slecht voor de wereld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik bedoel idd studentenvereniging sorry dat ik je op het verkeerde been heb gezet Etsu het spijt mij heel erg.
Ik kan m'n ogen niet droog houden bij die afleveringen in ieder geval.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja ik ken het wel. Ik ga het wel een keer kijken denk ik
we zullen zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan m'n ogen niet droog houden bij die afleveringen in ieder geval.
Nee vandaag kan mijn dag niet meer kapot want ik het supersof (bijna) weer aan de school geholpenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee vandaag kan mijn dag niet meer kapot want ik het supersof (bijna) weer aan de school geholpenEn supersof en ik gaan misschien samen op kamers
![]()
quote:
groot huisquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
Even heel het huis stofzuigenvier verdiepingen gvd
Kijk-mij-vier-verdiepingen-hebben-postquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
Even heel het huis stofzuigenvier verdiepingen gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |