Jij geeft aan dat ze hun grenzen verleggen door op nationale tv te verkondigen dat ze maagd zijn. Dan is dát ook grenzen verleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In hoeverre is dit relatief aan de discussie die we nu voeren?
Snap ik ook niet. Haar oude muziek is wel leukerquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lady Gaga.
Ik snap niet dat mensen op haar haten.
Inb4 ''Keshaquote:
Zeg gewoon ''drie oo drie''.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat in godsnaam uit?
ja verkondigen dat ze maagd zijn niet je tieten laten likken bij paul de leeuwquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat ze hun grenzen verleggen door op nationale tv te verkondigen dat ze maagd zijn. Dan is dát ook grenzen verleggen.
quote:
Just Dancequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Haar oude muziek is wel leuker
Vind je kesha leuk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Inb4 ''Kesha''
[..]
Zeg gewoon ''drie oo drie''.
EH EH, telephonequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Just Dance. Poker Face
. Paparazzi
. Alejandro
.
Haha je bent wel een opschepper jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jezelf voor schut zetten is subjectief.
en waarom zou ik meedoen? dan zou ik liegen tegen 500k
Je zet jezelf voor schut op nationale tv. Dat is niet je grenzen verleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja verkondigen dat ze maagd zijn niet je tieten laten likken bij paul de leeuw
Totaal niet, ik luister punk(rock) en zo, maar dat is nog een van hun nummers.quote:
Hoe heet dat programma?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je zet jezelf voor schut op nationale tv. Dat is niet je grenzen verleggen.
Het laatste jaar van je leven laten filmen door BNN, dát is pas grenzen verleggen.
Goed Nederlandsquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In hoeverre is dit relatief aan de discussie die we nu voeren?
ooohquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Totaal niet, ik luister punk(rock) en zo, maar dat is nog een van hun nummers.
echt welquote:
jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Goed Nederlands
Ik denk dat je relevant bedoelt.
Hij is echt super lastigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Muziekfestival? een horloge? Nieuw scheerapparaat![]()
? uhmmmmmmmmmmm als ie van voetbal houd nieuw teneu of vlag ofzo (moet je even peilen of die zoiets leuk vind
)
Noem is zijn hobby's danquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is echt super lastig
Muziekfestival meh, horloge kreeg ie vorig jaar van zn ouders. Scheerapparaat heeft ie een maar gebruikt alleen mesjesw. En voetbal/andere sport ook meh
Oh interessantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |