Kun je dan niet iets universelers kopen dat het wel voor theater is maar dat 'ie zelf kan kiezen wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
Hmmmm. Maar is gewoon heel lastig omdat bij de ene bijv. kaarten voor een cabaretvoorstelling goed vallen en bij een ander totaal niet. En wanneer het aansluit op de intresses en je denkt mooi ik koop kaartjes voor bijv. Youp van het Hek is het ook jammer dat hij eigenlijk hem niks aanvind en liever naar Najib Amhali was geweest.
Damn ik typ teveel tekst wat iedereen al wel wist
jaquote:
Dat is onlogica inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en logica is niet dat wanneer je je schaamt voor je maagdelijkheid je mee gaat doen met een programma op de NLse tv.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en logica is niet dat wanneer je je schaamt voor je maagdelijkheid je mee gaat doen met een programma op de NLse tv.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Logica is dat ze hun grenzen willen verleggen op sociaal gebied
Muziekfestival? een horloge? Nieuw scheerapparaatquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik vind cabaret en toneel heel leuk maar dat boeit hem weer geen kut. Ik kom steeds terug bij een lekker geurtje ofzo
Doe is rustig man druktemakerquote:
Jezelf voor schut zetten op nationale televisie vind ik het niet waard om m'n grenzen te verleggen. Dan zou ik maar maagd blijven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe is rustig man druktemaker![]()
Ja maar grenzen kan je toch op een andere manier verleggen dan door mee te doen op de TV ofnie dan.
dus omdat het anders kan is het niet logisch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe is rustig man druktemaker![]()
Ja maar grenzen kan je toch op een andere manier verleggen dan door mee te doen op de TV ofnie dan.
sofquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wie plaatste net dat liedje van Katy Perry en 30H3!? Die krijg ik nu dus nóóit meer uit mijn hoofd en ik moet straks werken.
Nou dan doe jij toch ook lekker mee..quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus omdat het anders kan is het niet logisch?![]()
als ze er dan toch voor uit komen waarom dan niet meteen goed toch
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jezelf voor schut zetten op nationale televisie vind ik het niet waard om m'n grenzen te verleggen. Dan zou ik maar maagd blijven.
Ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wie plaatste net dat liedje van Katy Perry en 30H3!? Die krijg ik nu dus nóóit meer uit mijn hoofd en ik moet straks werken.
Jij zou zeker ook je borsten laten zien bij Paul de Leeuw en hem eraan laten zuigen? Omdat je dan je grenzen verlegt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus omdat het anders kan is het niet logisch?![]()
als ze er dan toch voor uit komen waarom dan niet meteen goed toch
jezelf voor schut zetten is subjectief.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou dan doe jij toch ook lekker mee..
[..]
Die ken ik niet, maar: fireworkquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb alle nummers van 30H!3 nog. Nu ga ik dat weer een hele week luisteren.quote:
In hoeverre is dit relatief aan de discussie die we nu voeren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij zou zeker ook je borsten laten zien bij Paul de Leeuw en hem eraan laten zuigen? Omdat je dan je grenzen verlegt.
Ik ken ze helemaal nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb alle nummers van 30H!3 nog. Nu ga ik dat weer een hele week luisteren.
Hoe spreek je dat in godsnaam uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb alle nummers van 30H!3 nog. Nu ga ik dat weer een hele week luisteren.
ABquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In hoeverre is dit relatief aan de discussie die we nu voeren?
Jij geeft aan dat ze hun grenzen verleggen door op nationale tv te verkondigen dat ze maagd zijn. Dan is dát ook grenzen verleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Haar oude muziek is wel leukerquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lady Gaga.
Ik snap niet dat mensen op haar haten.
Inb4 ''Keshaquote:
Zeg gewoon ''drie oo drie''.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat in godsnaam uit?
ja verkondigen dat ze maagd zijn niet je tieten laten likken bij paul de leeuwquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat ze hun grenzen verleggen door op nationale tv te verkondigen dat ze maagd zijn. Dan is dát ook grenzen verleggen.
quote:
Just Dancequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Haar oude muziek is wel leuker
Vind je kesha leuk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Inb4 ''Kesha''
[..]
Zeg gewoon ''drie oo drie''.
EH EH, telephonequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Just Dance. Poker Face
. Paparazzi
. Alejandro
.
Haha je bent wel een opschepper jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jezelf voor schut zetten is subjectief.
en waarom zou ik meedoen? dan zou ik liegen tegen 500k
Je zet jezelf voor schut op nationale tv. Dat is niet je grenzen verleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja verkondigen dat ze maagd zijn niet je tieten laten likken bij paul de leeuw
Totaal niet, ik luister punk(rock) en zo, maar dat is nog een van hun nummers.quote:
Hoe heet dat programma?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je zet jezelf voor schut op nationale tv. Dat is niet je grenzen verleggen.
Het laatste jaar van je leven laten filmen door BNN, dát is pas grenzen verleggen.
Goed Nederlandsquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ooohquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Totaal niet, ik luister punk(rock) en zo, maar dat is nog een van hun nummers.
echt welquote:
jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Goed Nederlands
Ik denk dat je relevant bedoelt.
Hij is echt super lastigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Muziekfestival? een horloge? Nieuw scheerapparaat![]()
? uhmmmmmmmmmmm als ie van voetbal houd nieuw teneu of vlag ofzo (moet je even peilen of die zoiets leuk vind
)
Noem is zijn hobby's danquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is echt super lastig
Muziekfestival meh, horloge kreeg ie vorig jaar van zn ouders. Scheerapparaat heeft ie een maar gebruikt alleen mesjesw. En voetbal/andere sport ook meh
Oh interessantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |