Ken je die niet?quote:
Neequote:
had dat gezegd had ik hem gejatquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef nodig het volgende:
2e keer achter elkaar dat ik een LAPO scoor zonder een LAPO te willen
een musicvideo van Katy Perryquote:
grote jongenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Had dat gedaan dat had ik LB ingeschakeld
gek he om je voor te stellen dat mensen er zich zo voor schamen in deze maatschappij waar je seks voor geld hebt en iedereen elke dag het doet enzo ja echt raarquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
Ook echt 2 van die mensen die meedoen aan het programma ''Ja ik zou niet in het openbaar zeggen dat ik maagd ben''
Ja dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
Ook echt 2 van die mensen die meedoen aan het programma ''Ja ik zou niet in het openbaar zeggen dat ik maagd ben''
Ja wel gek dat je dan mee gaat doen aan een programma waar 500k ofzo naar kijkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gek he om je voor te stellen dat mensen er zich zo voor schamen in deze maatschappij waar je seks voor geld hebt en iedereen elke dag het doet enzo ja echt raar
Is dat zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op
Maar de meeste 'dates' he, zoals die van die dikke oude man Marc, dat zijn gewoon actrices. Die Linda.
Moet je samen met iemand gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:03 schreef nodig het volgende:
Het lijkt mij best vet om op kamers te gaan![]()
Maar het kost zoveel centen
hmm zoals bij de meeste programma's kunnen andere je opgevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja wel gek dat je dan mee gaat doen aan een programma waar 500k ofzo naar kijkt.
Huh. Schijnbaar niet anders zegt die dat ook niet in het programma hé. Ze schamen zich allemaal voor dat ze maagd zijn en gaan dan meedoen met zo'n programma. Denk eens logisch naquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hmm zoals bij de meeste programma's kunnen andere je opgeven?
en misschien wil hij wel zijn "grenzen" verleggen?
denk jij altijd maar een half keer na voordat je een opmerking maakt?
Ze zijn wel echt maagd zeggen zequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Is dat zo![]()
Nu verpest je mijn kijkt genotIk wou al een mailtje sturen om die 20 jarige van haar probleem af te helpen
Bier en tietenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat willen mannen hebben voor hun verjaardag
seksquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat een kutcadeau is dat. Als je een normale vriendin hebt dan krijg je dat soberso wel
Oke nu serieusquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat een kutcadeau is dat. Als je een normale vriendin hebt dan krijg je dat soberso wel
langer seks dan gewoonlijke?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha, kutcadeau. Ik snap 'em.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nou niet bij mij want ik woon nu nog thuisquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel! Zal ik bij jou komen wonen?
Snoep en bier kopen we toch wel. Ik wil iets leeeukkssquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke nu serieus![]()
Iets te eten? Snoep of wat dan ook? Kan niet verkeerd vallen natuurlijk. Flinke krat pils
Niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh maar dan kopen we toch gewoon een tweepersoonsbedquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nou niet bij mij want ik woon nu nog thuis
Ja maar kijk je weet nooit of iets valt bij iemand dat is het lastige. Is het je eigen vriend en wonen jullie samen? Misschien een leuke canvas met een foto van jullie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Snoep en bier kopen we toch wel. Ik wil iets leeeukkss
eerst een kamer huren danquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh maar dan kopen we toch gewoon een tweepersoonsbed
Ja en half. En nope, ik haat foto'squote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar kijk je weet nooit of iets valt bij iemand dat is het lastige. Is het je eigen vriend en wonen jullie samen? Misschien een leuke canvas met een foto van jullie?
Jouw avatar is engquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en half. En nope, ik haat foto's
Logica is dat ze hun grenzen willen verleggen op sociaal gebiedquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Huh. Schijnbaar niet anders zegt die dat ook niet in het programma hé. Ze schamen zich allemaal voor dat ze maagd zijn en gaan dan meedoen met zo'n programma. Denk eens logisch na
Hmmmm. Maar is gewoon heel lastig omdat bij de ene bijv. kaarten voor een cabaretvoorstelling goed vallen en bij een ander totaal niet. En wanneer het aansluit op de intresses en je denkt mooi ik koop kaartjes voor bijv. Youp van het Hek is het ook jammer dat hij eigenlijk hem niks aanvind en liever naar Najib Amhali was geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en half. En nope, ik haat foto's
Ja ik vind het goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Doen we! In Velp? Gaan we naast Sebesse wonen dan kunnen we altijd naar FOK! meetings.
Ja, ik vind cabaret en toneel heel leuk maar dat boeit hem weer geen kut. Ik kom steeds terug bij een lekker geurtje ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmmm. Maar is gewoon heel lastig omdat bij de ene bijv. kaarten voor een cabaretvoorstelling goed vallen en bij een ander totaal niet. En wanneer het aansluit op de intresses en je denkt mooi ik koop kaartjes voor bijv. Youp van het Hek is het ook jammer dat hij eigenlijk hem niks aanvind en liever naar Najib Amhali was geweest.
Damn ik typ teveel tekst wat iedereen al wel wist
Ja en logica is niet dat wanneer je je schaamt voor je maagdelijkheid je mee gaat doen met een programma op de NLse tv.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Logica is dat ze hun grenzen willen verleggen op sociaal gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |