Ja maar wel leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Marketing is droevigAlleen maar leerwerk
![]()
Succes met balleten!
5Havo, in de examenperiodequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar wel leukmaar het is ook eel psychologie, hou ik ook wel van. Welke klas zit jij eigenlijk?
Nou dan heb je geluk, de modules die alleen vwo doet en havo niet zijn het kutstequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef nodig het volgende:
[..]
5Havo, in de examenperiodeOok wel FOK!periode merk ik
![]()
Maar ik ga even eten
o m g jerquote:
heh wat?quote:
quote:
quote:
Jullie leren ook het verschil bij externe verslaglegging tussen een handelsonderneming en industrie toch? Vind wel jammer dat wij dat niet doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou dan heb je geluk, de modules die alleen vwo doet en havo niet zijn het kutsteecht niet chill. Smakelijk!
dat weet ik nog heel vaag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Jullie leren ook het verschil bij externe verslaglegging tussen een handelsonderneming en industrie toch? Vind wel jammer dat wij dat niet doen
Bloodhound gang hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Navo
Hoe vaak ik vandaag wel niet Echo heb gehoord
KRABSquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we hebben geen bananen vandaag :S
je hebt een havo-diploma met goede resultaten (gemiddeld 7 of hoger), je wilt doorstuderen in hetzelfde profiel en je hebt Duits of Frans op de havo gevolgd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
HUH
http://www.rijnijssel.nl/VAVO/vwo/Toelatingseisen/
kan ik nou wel of niet? Of dan haal ik hem in twee jaar toch, want er staat 1 jaar of 2 jaar.
Ik hab telkens maar een 6,3 of 6,5 ofzo. Dus geen 7quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hebt een havo-diploma met goede resultaten (gemiddeld 7 of hoger), je wilt doorstuderen in hetzelfde profiel en je hebt Duits of Frans op de havo gevolgd?
zo nee, dan duurt het 2 jaar
ligt aan je eindcijfers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hab telkens maar een 6,3 of 6,5 ofzo. Dus geen 7
waarom heb je 6 vakken als je voor havo 7 vakken nodig hebtquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
nederlands: 6
engels: 7
duits: 6
maw: 5
frans: 7
kunst: 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |