abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:56:12 #201
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129673374
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef arachide. het volgende:
Maar lieve kinders, leg mij eens de kern van het probleem uit. Waarom haat iedereen elkaar hier zo? Zijn er factoren van buitenaf die stoken? Leg het me eens uit.
* Faux. ook benieuwd is
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129673430
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef arachide. het volgende:
Maar lieve kinders, leg mij eens de kern van het probleem uit. Waarom haat iedereen elkaar hier zo? Zijn er factoren van buitenaf die stoken? Leg het me eens uit.
Het enige probleem wat ik had was dat een paar mensen waaronder xcachet en tjacka die zeurden toen we er niet waren dat tax en ik veel foto's plaatsten blablabla, daar zei ik wat van en toen kwam er gezeik.
Sygenzodinges ging zich daar ook mee bemoeien dat de sc veeeel leuker was toen ik er nog niet was ( :') )
Dat was alles.
Van mijn kant tenminste
Tax wil tetten :)!
pi_129673473
Nou ja, mijn bijdrage is wel bekend bij ara inmiddels en lijkt me niet verstandig hier neer te zetten want dan ben ik weer de pineut. Maar ook ik betreur het dat het zo moet, want de sc kan ook zeker gezellig zijn.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:00:38 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_129673474
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het enige probleem wat ik had was dat een paar mensen waaronder xcachet en tjacka die zeurden toen we er niet waren dat tax en ik veel foto's plaatsten blablabla, daar zei ik wat van en toen kwam er gezeik.
Sygenzodinges ging zich daar ook mee bemoeien dat de sc veeeel leuker was toen ik er nog niet was ( :') )
Dat was alles.
Van mijn kant tenminste
Hij zei dat het veel foto's waren maar volgens mij bedoelde hij wat anders. Volgens mij bedoelde hij dat jullie gewoon veel te klef waren in de SC (telkens op hetzelfde momenten binnen komen en daarna allee maar seksgerelateerde opmerkingen maken etc etc) maargoed daar is hier al een discussie over geweest dus. Beetje vreemd wel dat hij foto's zei.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129673488
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Dat was alles.
Van mijn kant tenminste
Moet je lekker zelf weten.. als ik veel foto's plaats is dat dat iemands anders probleem? Nee.

(Plaats ze evt. In een spoiler als het er meer als 3 zijn.. maargoed)
pi_129673490
En nog meer:
- wat is er tegen xcachet?
- heeft er iemand last van etsu buiten fok om?
- wat is er met dearest?

Dat was het voor nu :+
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:02:04 #207
319979 Fok-it
All is well
pi_129673507
Het grootste probleem is denk ik nog steeds dat er teveel verhalen/info de SC wordt binnen gegooid van buiten: whatsapp, Facebook en TC
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129673515
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij zei dat het veel foto's waren maar volgens mij bedoelde hij wat anders. Volgens mij bedoelde hij dat jullie gewoon veel te klef waren in de SC (telkens op hetzelfde momenten binnen komen en daarna allee maar seksgerelateerde opmerkingen maken etc etc) maargoed daar is hier al een discussie over geweest dus. Beetje vreemd wel dat hij foto's zei.
Ja inderdaad, als ze gewoon hadden gezegd dat het daarom ging had ik er verder ook geen punt van gemaakt hoor, maar op dat moment vond ik het niet eerlijk omdat we in de sc al eigenlijk geen foto's meer plaatsten :)
pi_129673537
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Moet je lekker zelf weten.. als ik veel foto's plaats is dat dat iemands anders probleem? Nee.

(Plaats ze evt. In een spoiler als het er meer als 3 zijn.. maargoed)
het bleek er dus om te gaan dat Tax en ik te klef zijn in de sc :')
Iets wat ik dacht dat allang uitgesproken was en naar mijn idee nu ook veel minder is :)
pi_129673538
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef arachide. het volgende:
En nog meer:
- wat is er tegen xcachet?
- heeft er iemand last van etsu buiten fok om?
- wat is er met dearest?

- Heb ik twee doodsverwensingen zien maken een week geleden en dat werd haar niet in dank afgenomen, verder heb ik geen problemen met haar indien ze normaal post.

- Ga ik maar niet openlijk op in.

- Idem dito.
pi_129673551
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef Fok-it het volgende:
Het grootste probleem is denk ik nog steeds dat er teveel verhalen/info de SC wordt binnen gegooid van buiten: whatsapp, Facebook en TC
Die krijg ik niet mee, maar die wil ik wel weten. Ik probeer hier het juiste te doen.

Ik ben momenteel niet geliefd, maar ik wil gewoon een leuke slowchat.
#TeamMiley
pi_129673576
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:03 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

het bleek er dus om te gaan dat Tax en ik te klef zijn in de sc :')
Iets wat ik dacht dat allang uitgesproken was en naar mijn idee nu ook veel minder is :)
Ik geloof niet dat dat nu het probleem is :D dat is gewoon helemaal gefixt naar mijn mening: daarvoor hulde!
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:05:23 #213
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673581
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef Fok-it het volgende:
Raar, waarom heeft iedereen elkaar op alles? Houd het gewoon op FOK!..
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:05:33 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_129673584
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

- Heb ik twee doodsverwensingen zien maken een week geleden en dat werd haar niet in dank afgenomen, verder heb ik geen problemen met haar indien ze normaal post.

- Idem dito.
Snap ook niet waarom dat openbaar gevraagd wordt inderdaad. Kan je beter per dm doen.
pi_129673600
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom dat openbaar gevraagd wordt inderdaad. Kan je beter per dm doen.
Antwoord kan ook via dm/pm.
#TeamMiley
pi_129673601
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik wil het best openbaar zetten maar dan krijg ik weer dreigende sms'jes en daar heb ik geen trek in. :{
pi_129673606
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat nu het probleem is :D dat is gewoon helemaal gefixt naar mijn mening: daarvoor hulde!
ja maar ik dacht leg gewoon nog even uit wat toen mijn probleem zeg maar was zodat het voor jou ook duidelijk is :)
Maar dat is inderdaad gefixt :Y
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:07:00 #218
319979 Fok-it
All is well
pi_129673610
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:04 schreef arachide. het volgende:

[..]

Die krijg ik niet mee, maar die wil ik wel weten. Ik probeer hier het juiste te doen.

I know. Mag je ook wel weten lijkt me. Maar wel verstandig als je dat via dm bespreekt. Lijkt me niet nodig dat buitenstaanders dat weten aangezien dat een reden is voor nog meer 'spektakel' als de SC weer open is :P
pi_129673625
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik wil het best openbaar zetten maar dan krijg ik weer dreigende sms'jes en daar heb ik geen trek in. :{
Bij sommige providers kan je nummers laten blokkeren. Je kan er zelfs aangifte van doen als het echt te ver gaat. Mag ik ze lezen?
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:08:26 #220
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673640
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dm me ik wil meer weten :*
--Cat
pi_129673650
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:04 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik vind je gewoon lief hoor :D Je doet ook je best en bent een mens en maakt fouten (oh wat diep. :') )
pi_129673651
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef arachide. het volgende:

[..]

Bij sommige providers kan je nummers laten blokkeren. Je kan er zelfs aangifte van doen als het echt te ver gaat. Mag ik ze lezen?
Ik heb ze al verwijderd, ze gingen niet te ver maar hadden een dreigend karakter op een manier van: als jij wat over mij naar buiten brengt jongen, pak ik jou 5 keer zo hard terug, geloof me, denk na wat je doet want ik pak je terug.

Dit ervaar ik simpelweg als dreigend.
pi_129673653
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

I know. Mag je ook wel weten lijkt me. Maar wel verstandig als je dat via dm bespreekt. Lijkt me niet nodig dat buitenstaanders dat weten aangezien dat een reden is voor nog meer 'spektakel' als de SC weer open is :P
Snap ik. Het voordeel van openbaar vragen is dat de taboe verdwijnt.
#TeamMiley
pi_129673656
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:08 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Je bent hier amper 2 maanden? :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:09:24 #225
319979 Fok-it
All is well
pi_129673658
quote:

[..]

Kappen hiermee. Zit hij echt niet op te wachten.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:10:20 #226
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673670
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:09 schreef arachide. het volgende:

[..]

:Y
--Cat
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:10:37 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_129673678
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:09 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat hier niet opgaat :P ik zou het ook niet erg vinden maar als je dit nu openbaar uit laat leggen wordt het dezelfde rel die je in de SC kreeg.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:12:31 #228
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673710
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kappen hiermee. Zit hij echt niet op te wachten.
Watch out, we got a badass over here :')

Mind your own business, graag.
--Cat
pi_129673717
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb ze al verwijderd, ze gingen niet te ver maar hadden een dreigend karakter op een manier van: als jij wat over mij naar buiten brengt jongen, pak ik jou 5 keer zo hard terug, geloof me, denk na wat je doet want ik pak je terug.

Snap ik. Zoiets is eerder voorgekomen (dv en va).

Mijn advies is om niet te vriendelijk te worden met users. En dat klinkt raar, want ik ken mijn vriend via fok, maar pas ermee op.

En ga op zoek naar nummerblokkering, ik heb werkelijk dagenlang buikpijn gehad van de dreigementen. Om nog maar te zwijgen over spontane huilbuien.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:13:02 #230
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129673724
Het is geen SC hier.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:13:37 #231
319979 Fok-it
All is well
pi_129673733
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Waarom? Je zit hier pas 2 maanden en je wilt alles al weten. Hou je nou maar lekker rustig :') het is geen Gossip Girl hier
pi_129673749
quote:

[..]

Kappen. Nu.

Zoek je sensatie maar op de site van de telegraaf.

Druif :')
#TeamMiley
pi_129673772
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef arachide. het volgende:

[..]

Snap ik. Zoiets is eerder voorgekomen (dv en va).

Mijn advies is om niet te vriendelijk te worden met users. En dat klinkt raar, want ik ken mijn vriend via fok, maar pas ermee op.

En ga op zoek naar nummerblokkering, ik heb werkelijk dagenlang buikpijn gehad van de dreigementen. Om nog maar te zwijgen over spontane huilbuien.
Nee goed, ik heb hem al duidelijk gemaakt dat die sms'jes moesten stoppen en wacht eerst af of dat ook gestopt blijft. Verder heb je wel gelijk hoor, hoe meer iemand over je weet hoe harder het tegen je kan worden gebruikt. Nu vrees ik voor bepaalde personen dat ik meer over hen weet dan zij over mij, maar daar zal ik nooit iets over loslaten. Het is alleen niet bepaald volwassen om zulke sms'jes te versturen maar goed, in dit geval gaat het om de SC.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:15:26 #234
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673775
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:14 schreef arachide. het volgende:

[..]

Kappen. Nu.

Ik houd meer van nu.nl.

Ananas :')
--Cat
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:16:29 #235
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673794
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom? Je zit hier pas 2 maanden en je wilt alles al weten. Hou je nou maar lekker rustig :') het is geen Gossip Girl hier
Gossip Girl :') heb je een maandelijkse abo :')
--Cat
pi_129673820
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee goed, ik heb hem al duidelijk gemaakt dat die sms'jes moesten stoppen en wacht eerst af of dat ook gestopt blijft. Verder heb je wel gelijk hoor, hoe meer iemand over je weet hoe harder het tegen je kan worden gebruikt. Nu vrees ik voor bepaalde personen dat ik meer over hen weet dan zij over mij, maar daar zal ik nooit iets over loslaten. Het is alleen niet bepaald volwassen om zulke sms'jes te versturen maar goed, in dit geval gaat het om de SC.
Hopelijk gaat het beter O+
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:19:18 #237
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129673858
whatsapp/andere sociale dingen buiten FOK! zijn ook echt de aids die SC's kapotmaken
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129673859
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef arachide. het volgende:

- wat is er met dearest?

Iedereen vindt het blijkbaar leuk om mij belachelijk te maken om mijn gewicht/hoe ik eruit zie/mijn karakter/mijn verleden. De meesten die dit doen spreek ik niet eens 1 op 1 :') Daarnaast laat ik niet zomaar over mij heenlopen en zeg ik er wat van als ik vind dat iemand kut doet, blijkbaar kan niet iedereen dat hebben. Ik denk dat dat het is, ik heb verder ook geen idee waarom iedereen zo tegen mij doet.
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

- Idem dito.
Oh please. Dit had allemaal niet op FOK! hoeven komen, na dat gesprek met z'n 4en op facebook was het wat mij betreft (en wat sof en etsu betreft volgensmij ook) wel afgelopen en mooi geweest. Maar nee, Stu vraagt aan meneer of alles goed is en meneer moet er meteen even bij vermelden dat hij 2 mensen van facebook heeft verwijderd en een aantal nummers heeft geblokkeerd. Sorry Toto, maar je lokt het echt zelf uit.
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

''Ze''? Sorry, maar ik heb jou geen enkele keer gesmst, en ik heb die smsjes van Etsu gelezen en die kan ik niet dreigend noemen, slechts op z'n plaats. Moet je niet in de slachtofferrol kruipen want ik heb ook gewoon gelezen dat je privé geheimen van Etsu rond wilt sturen en naaktfoto's van mij, ben trouwens benieuwd waar je die hebt gevonden want ik heb jou nooit zo iets gestuurd. :') Beetje grootspraak allemaal, en ik weet niet, maar dat komt ook best wel dreigend over. Ik kan er ook een paar quotes en dingen van jou bijhalen, moet je nu niet doen alsof je heilig bent :')
i still see your shadows in my room
pi_129673914
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:19 schreef Dearest het volgende:

[..]

Iedereen vindt het blijkbaar leuk om mij belachelijk te maken om mijn gewicht/hoe ik eruit zie/mijn karakter/mijn verleden. De meesten die dit doen spreek ik niet eens 1 op 1 :') Daarnaast laat ik niet zomaar over mij heenlopen en zeg ik er wat van als ik vind dat iemand kut doet, blijkbaar kan niet iedereen dat hebben. Ik denk dat dat het is, ik heb verder ook geen idee waarom iedereen zo tegen mij doet.

[..]

Oh please. Dit had allemaal niet op FOK! hoeven komen, na dat gesprek met z'n 4en op facebook was het wat mij betreft (en wat sof en etsu betreft volgensmij ook) wel afgelopen en mooi geweest. Maar nee, Stu vraagt aan meneer of alles goed is en meneer moet er meteen even bij vermelden dat hij 2 mensen van facebook heeft verwijderd en een aantal nummers heeft geblokkeerd. Sorry Toto, maar je lokt het echt zelf uit.

[..]

''Ze''? Sorry, maar ik heb jou geen enkele keer gesmst, en ik heb die smsjes van Etsu gelezen en die kan ik niet dreigend noemen, slechts op z'n plaats. Moet je niet in de slachtofferrol kruipen want ik heb ook gewoon gelezen dat je privé geheimen van Etsu rond wilt sturen en naaktfoto's van mij, ben trouwens benieuwd waar je die hebt gevonden want ik heb jou nooit zo iets gestuurd. :') Beetje grootspraak allemaal, en ik weet niet, maar dat komt ook best wel dreigend over. Ik kan er ook een paar quotes en dingen van jou bijhalen, moet je nu niet doen alsof je heilig bent :')
Is jou oo het vmbo nooit geleerd dat "ze" een verwijzing kan zijn naar een eerder woord? In dit geval sms'jes, dus niet personen. En ja, ik heb duidelijk gemaakt dat als je rare dingen over mij gaat flikken ik dat ook best terug kan doen. Maar nooit uit mezelf. Btw, je postte zelf net zo goed iets over personen verwijderd, dus doe zelf ook niet alsof je heilig bent.
pi_129673933
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:19 schreef Dearest het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik vind het misschien wel een goed idee om, indien de SC open gaat, duidelijker in de OP te zetten dat je beter geen gevoelige persoonlijke informatie naar iemand kan sturen die je niet IRL, ook al vertrouw je die persoon nog zo erg.
Je maintiendrai
pi_129673957
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Is jou oo het vmbo nooit geleerd dat "ze" een verwijzing kan zijn naar een eerder woord? In dit geval sms'jes, dus niet personen. En ja, ik heb duidelijk gemaakt dat als je rare dingen over mij gaat flikken ik dat ook best terug kan doen. Maar nooit uit mezelf. Btw, je postte zelf net zo goed iets over personen verwijderd, dus doe zelf ook niet alsof je heilig bent.
Etsu en ik hebben allebei aan het eind van dat gesprek gezegd dat we niks tegen jou hebben en dat we je gewoon nog mogen, we gaven alleen onze mening over iets en probeerde je te waarschuwen voor iets. Als jij daardoor besluit dat je ons wil verwijderen en blokkeren en vuil over ons wil spuien in de sc, jouw keuze. Maar dan moet je nu niet in de slachtofferrol kruipen.
pi_129673965
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik vind het misschien wel een goed idee om, indien de SC open gaat, duidelijker in de OP te zetten dat je beter geen gevoelige persoonlijke informatie naar iemand kan sturen die je niet IRL, ook al vertrouw je die persoon nog zo erg.
Goeie.
#TeamMiley
pi_129673988
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:24 schreef Dearest het volgende:

[..]

Etsu en ik hebben allebei aan het eind van dat gesprek gezegd dat we niks tegen jou hebben en dat we je gewoon nog mogen, we gaven alleen onze mening over iets en probeerde je te waarschuwen voor iets. Als jij daardoor besluit dat je ons wil verwijderen en blokkeren en vuil over ons wil spuien in de sc, jouw keuze. Maar dan moet je nu niet in de slachtofferrol kruipen.
Jullie zijn nu in de algemene JNG FB over een gesprek dat op FaceBook heeft plaatsgevonden aan het praten. Persoonlijk vind ik dat je of meer details over dat gesprek moet vrijgeven, of je moet het maar in DM doen.
Je maintiendrai
pi_129674014
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:24 schreef Dearest het volgende:

[..]

Oh ja, wel eerst twee tegen een gaan en een vriendin van mij voor van alles en nog wat uitschelden en mij ook van alles naar m'n hoofd slingeren en dan verwachten dat ik jullie nog moet? Juist. Oh enne, vuil spuien over jullie? Ik zei dat die sms'jes wel eens mochten kappen en dat ik jou niet liep te bellen, nou wauw.
pi_129674018
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Mee eens. Het probleem is dat men in de SC elkaar nogal snel toevoegt op Facebook en Whatsapp. Mensen zouden daar best iets terughoudender mee mogen zijn. Voorkomen kan niet maar je hebt een goed punt dat er nog eens extra op gewezen kan worden.

Verder vind ik privé zaken uit TC, FB of WA echt niet thuishoren in een SC. Ik lees hier nu dingen die nooit op het forum zijn gepost en er derhalve niet thuishoren. Dat vind ik erg kwalijk, al dat openbaar maken van zaken door anderen.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129674033
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Jullie zijn nu in de algemene JNG FB over een gesprek dat op FaceBook heeft plaatsgevonden aan het praten. Persoonlijk vind ik dat je of meer details over dat gesprek moet vrijgeven, of je moet het maar in DM doen.
Een aantal details van dat gesprek waren:

- Toto likt de reet van supersof
- Supersof is een k*nkerhoer
- Toto komt er nog wel achter hoe sof echt is.

Dat soort dingen. Een vriendelijk gesprek dus. :)
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:29:29 #247
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129674049
Stuart dus als ik het goed begrijp: a whats appt met x en gaat dan vrolijk dat gesprek met z in de sc doornemen?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:30:53 #248
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674078
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:27 schreef Stuart het volgende:

[..]

Mee eens. Het probleem is dat men in de SC nogal snel elkaar toevoegt op Facebook en Whatsapp. Mensen zouden daar best iets terughoudender mee mogen zijn. Voorkomen kan niet maar je hebt een goed punt dat er nog eens extra op gewezen kan worden.

Verder vind ik privé zaken uit TC, FB of WA echt niet thuishoren in een SC. Ik lees hier nu dingen die nooit op het forum zijn gepost en er derhalve niet thuishoren. Dat vind ik erg kwalijk, al dat openbaar maken van zaken door anderen.
!!!!
Mensen die je niet kent toevoegen op sociale media is vragen om problemen. Het is persoonlijk, ongemodereerd en overbodig. Dan moet vervolgens niet iedereen komen jankzakken op FOK! want het is je eigen keuze geweest om buiten FOK! te praten.

Houd je persoonlijke leven en FOK! gescheiden. Dat zou zo ontzettend veel ruzies voorkomen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:31:05 #249
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674081
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Soms zijn die dingen dan misschien.. heeel misschien...

wel waar :@....
--Cat
pi_129674087
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:29 schreef Toekito het volgende:
Stuart dus als ik het goed begrijp: a whats appt met x en gaat dan vrolijk dat gesprek met z in de sc doornemen?
Als het uitloop op ruzie of een meningsverschil, ja, pretty much. En dat kan wat mij betreft echt niet. Evenals ik nu hier in JNG FB lees over wat zich heeft afgespeeld op FB tussen Etsu, Toto, Supersof en Dearest. Dat zijn privé zaken die hier alleen horen als de betreffende personen daarvoor kiezen en niet omdat ze onderling ruzie hebben.
pi_129674096
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Luister, ik ben hier sowieso weg dus het zal mij een worst wezen wat hier allemaal gebeurt. Wat ik gewoon niet wil is dat Toto hier onderuitkomt en op andere kanalen zoals tc lekker doorgaat met slecht over Etsu en mij praten. Ik ben permanent geband uit spatieloos, wat denk je waarom? Zodat ik geen screenshots kan maken en dingen naar ara kan sturen :D
Wel interessant trouwens, Etsu was niet geband en die ging gister kijken als guest. Toen gebeurde er dit:
quote:
[1:53 AM] fairydustxo: guest
[1:53 AM] fairydustxo: je hebt 5 seconden
[1:53 AM] fairydustxo: om jezelf te openbaren
[1:53 AM] sof: wie ben je guest
[1:53 AM] fairydustxo: mocht je monique heten
[1:53 AM] fairydustxo: en 150 kilo wegen
[1:53 AM] guest-705684 changed nickname to fokit
[1:54 AM] fairydustxo: ga dan maar weg
[1:54 AM] fairydustxo: niemand wil je
[1:54 AM] sof: oh okay
[1:54 AM] fairydustxo: duidelijk fake deze.
Lijkt me wel duidelijk dat fairydustxo toto is, ik was er niet bij dus ik kan dat natuurlijk niet bewijzen maar fairydust is mijn oude account en nja.
Leuk hoor :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:31:46 #252
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129674100
quote:
4s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:30 schreef Faux. het volgende:

[..]

!!!!
Mensen die je niet kent toevoegen op sociale media is vragen om problemen. Het is persoonlijk, ongemodereerd en overbodig. Dan moet je vervolgens niet iedereen komen jankzakken op FOK! want het is je eigen keuze geweest om buiten FOK! te praten.

Houd je persoonlijke leven en FOK! gescheiden. Dat zou zo ontzettend veel ruzies voorkomen.
Eens :Y
pi_129674105
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh ja, wel eerst twee tegen een gaan en een vriendin van mij voor van alles en nog wat uitschelden en mij ook van alles naar m'n hoofd slingeren en dan verwachten dat ik jullie nog moet? Juist. Oh enne, vuil spuien over jullie? Ik zei dat die sms'jes wel eens mochten kappen en dat ik jou niet liep te bellen, nou wauw.
Als we je niet kunnen helpen, door gebrekkige informatie van onze kant, doe dit dan via DM, dit komt de sfeer niet ten goede, en de sfeer is toch al niet zo goed op dit moment.
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:27 schreef Stuart het volgende:

[..]

Mee eens. Het probleem is dat men in de SC elkaar nogal snel toevoegt op Facebook en Whatsapp. Mensen zouden daar best iets terughoudender mee mogen zijn. Voorkomen kan niet maar je hebt een goed punt dat er nog eens extra op gewezen kan worden.

Inderdaad, daardoor worden er meerdere kliekjes in een SC gevormd, dat is dodelijk voor een leuke sfeer.

Een ander groot probleem is het 'trollerige' van sommige users (waaronder ik soms, sorry), erg vervelend en verstoort normale gesprekken.
Je maintiendrai
pi_129674114
quote:
4s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:30 schreef Faux. het volgende:

[..]

!!!!
Mensen die je niet kent toevoegen op sociale media is vragen om problemen. Het is persoonlijk, ongemodereerd en overbodig. Dan moet vervolgens niet iedereen komen jankzakken op FOK! want het is je eigen keuze geweest om buiten FOK! te praten.

Nou, als mensen elkaar toevoegen op sociale media moeten ze dat zelf maar weten. Wat daar echter besproken wordt is niet iets dat hier geplaatst hoeft te worden. Ik hoef dat niet te weten en als dat wel voor iedereen bedoelt was werd het vast wel hier gepost. Degene die informatie van FB of WA of wat dan ook hier plaatst maakt een grote fout in mijn ogen :X
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:32:47 #255
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129674117
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

Als het uitloop op ruzie of een meningsverschil, ja, pretty much. En dat kan wat mij betreft echt niet. Evenals ik nu hier in JNG FB lees over wat zich heeft afgespeeld op FB tussen Etsu, Toto, Supersof en Dearest. Dat zijn privé zaken die hier alleen horen als de betreffende personen daarvoor kiezen en niet omdat ze onderling ruzie hebben.
Oké dan snap ik dat de SC dicht is. Als mensen elkaar zo behandelen.
Sporten voor Sophia
pi_129674132
Problemen:

Mensen nemen alles serieus
Elke reactie die iemand niet bevalt moet besproken worden
Iedereen wil gelijk hebben

Agree to disagree zouden veel fokkers kunnen helpen
pi_129674135
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Negeer die mensen dus gewoon.
Je maintiendrai
pi_129674138
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

De sc is meer een strijdtoneel dan een sc. Praat het buiten fok om uit of kap er mee zodra je de sc binnenkomt. Dat zou zo fijn zijn O+
#TeamMiley
pi_129674144
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef chapel24 het volgende:
Problemen:

Mensen nemen alles serieus
Elke reactie die iemand niet bevalt moet besproken worden
Iedereen wil gelijk hebben

Agree to disagree zouden veel fokkers kunnen helpen
Dit zou het probleem van de poster moeten zijn, dan had deze het minder serieus moeten aankleden!
Je maintiendrai
pi_129674146
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:31 schreef Dearest het volgende:

[..]

Luister, ik ben hier sowieso weg dus het zal mij een worst wezen wat hier allemaal gebeurt. Wat ik gewoon niet wil is dat Toto hier onderuitkomt en op andere kanalen zoals tc lekker doorgaat met slecht over Etsu en mij praten. Ik ben permanent geband uit spatieloos, wat denk je waarom? Zodat ik geen screenshots kan maken en dingen naar ara kan sturen :D
Wel interessant trouwens, Etsu was niet geband en die ging gister kijken als guest. Toen gebeurde er dit:

[..]

Lijkt me wel duidelijk dat fairydustxo toto is, ik was er niet bij dus ik kan dat natuurlijk niet bewijzen maar fairydust is mijn oude account en nja.
Leuk hoor :D
Met fokit zijn naam binnenkomen en deze dus misbruiken is anders ook erg volwassen. Tevens bewijs maar eens dat ik zogenaamd fairydust zou zijn. Kan je niet dus beschuldig mij dan ook maar niet. :)
pi_129674147
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

maar in de sc blijft iedereen op iedereen reageren en zich ermee bemoeien
pi_129674172
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Door ze van FB af te gooien, waardoor je sms'jes krijgt met "zeg iets over mij en ik pak je 5 keer zo hard terug". Dan is negeren lastig, maar hierna zal dat best lukken.
pi_129674180
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef arachide. het volgende:

[..]

De sc is meer een strijdtoneel dan een sc. Praat het buiten fok om uit of kap er mee zodra je de sc binnenkomt. Dat zou zo fijn zijn O+
Mee eens :Y
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:35:52 #264
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674182
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou, als mensen elkaar toevoegen op sociale media moeten ze dat zelf maar weten. Wat daar echter besproken wordt is niet iets dat hier geplaatst hoeft te worden. Ik hoef dat niet te weten en als dat wel voor iedereen bedoelt was werd het vast wel hier gepost. Degene die informatie van FB of WA of wat dan ook hier plaatst maakt een grote fout in mijn ogen :X
Ja dat bedoel ik. Als je problemen hebt op sociale media vecht je dat DAAR uit, niet hier. Wat je op facebook tegen elkaar zegt moet je zelf weten, je kan niet verwachten dat de mods ook daar politieagentje gaan lopen spelen. Hou fucking oud zijn jullie nou?
pi_129674183
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Met fokit zijn naam binnenkomen en deze dus misbruiken is anders ook erg volwassen. Tevens bewijs maar eens dat ik zogenaamd fairydust zou zijn. Kan je niet dus beschuldig mij dan ook maar niet. :)
Schat, hij kwam niet binnen als fokit, die kwam gewoon ook binnen toen hij nog guest was. Tevens kan ik dat niet bewijzen nee, maar ik hoop dat iemand eerlijk genoeg is om een bewijs daarvan naar ara te DM'en. Zal wel niet maarja.
pi_129674221
quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Als je problemen hebt op sociale media vecht je dat DAAR uit, niet hier. Wat je op facebook tegen elkaar zegt moet je zelf weten, je kan niet verwachten dat de mods ook daar politieagentje gaan lopen spelen. Hou fucking oud zijn jullie nou?
O+
#TeamMiley
pi_129674224
quote:

[..]

Heb je het nou tegen mij? :D

Ik heb helemaal NIEMAND van hier op Facebook namelijk. Ik zeg alleen dat mensen die elkaar wél op Facebook hebben informatie die daar verkregen wordt niet op het forum moeten plaatsen. Wat men op media buiten dit forum doet is privé en hoort dat te blijven.
pi_129674237
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Dearest het volgende:

[..]

Schat, hij kwam niet binnen als fokit, die kwam gewoon ook binnen toen hij nog guest was. Tevens kan ik dat niet bewijzen nee, maar ik hoop dat iemand eerlijk genoeg is om een bewijs daarvan naar ara te DM'en. Zal wel niet maarja.
Ten eerste ben ik je schat niet, dat terzijde. Er kwam een fokit binnen en dat was niet de echte. Erg toevallig. En houd op met beschuldigen zonder bewijslast, die heb je niet dus forget it. Makkelijk om meteen mij te verdenken terwijl je heel wat mensen tegen je in het harnas gejaagd hebt.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:39:06 #269
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674259
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik heb helemaal NIEMAND van hier op Facebook namelijk. Ik zeg alleen dat mensen die elkaar wél op Facebook hebben informatie die daar verkregen wordt niet op het forum moeten plaatsen. Wat men op media buiten dit forum doet is privé en hoort dat te blijven.
Nee ik had het niet tegen jou, "je" was algemeen bedoeld :*
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:39:44 #270
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674278
Kan iedereen elkaar gewoon blokkeren? Ja? Problem solved.
--Cat
pi_129674296
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja helaas als er ruzies zijn op Facebook tussen slowchatters moeten ze in de sc ook steeds negatief op elkaar blijven reageren.
Dat verpest de sfeer echt enorm en is de laatste maanden alleen maar erger geworden.
pi_129674299
Ik denk dat ik voorlopig wel genoeg weet.

Het valt me alleen wel op dat bijna alles gelinked is aan 1 persoon.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:40:33 #273
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674304
ik snap ook niet de noodzaak om iedereen toe te voegen aan fb/wapp. DM werkt goed genoeg hoor, al duizenden leuke gesprekken op gehad.
pi_129674314
quote:

[..]

Jij begrijpt toch ook wel dat als mensen elkaar op Facebook gaan toevoegen en er komt een ruzie dat je dat dan niet zomaar kan 'uitzetten' op fok? Oké, dan moet je elkaar niet op Facebook toevoegen. Maar ik heb ook genoeg fokkers op facebook en whatsapp die ik wel gewoon mag en waar ik leuke gesprekken mee heb. Wat mij betreft is tinychat de boosdoener, je hebt daar eigenlijk gewoon een vrijkaart om over te roddelen en als ze iemand niet mogen of denken dat iemand dingen naar mods gaat sturen krijg je heel leuk een permban uit de tc van sofje. Dáár komen kliekjes, ruzie en geroddel door, niet door vrienden toevoegen op facebook.
pi_129674318
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:39 schreef SGYENZO het volgende:
Kan iedereen elkaar gewoon blokkeren? Ja? Problem solved.
Ga even buiten spelen, will you?
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:43:16 #276
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674362
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:41 schreef arachide. het volgende:

[..]

Hoezo? Jezus laat elkaar gewoon met rust.. Dan zeggen jullie dat ik kinderachtig doe :') x10000
--Cat
pi_129674368
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:

[..]

Jij begrijpt toch ook wel dat als mensen elkaar op Facebook gaan toevoegen en er komt een ruzie dat je dat dan niet zomaar kan 'uitzetten' op fok? Oké, dan moet je elkaar niet op Facebook toevoegen. Maar ik heb ook genoeg fokkers op facebook en whatsapp die ik wel gewoon mag en waar ik leuke gesprekken mee heb. Wat mij betreft is tinychat de boosdoener, je hebt daar eigenlijk gewoon een vrijkaart om over te roddelen en als ze iemand niet mogen of denken dat iemand dingen naar mods gaat sturen krijg je heel leuk een permban uit de sc van sofje. Dáár komen kliekjes, ruzie en geroddel door, niet door vrienden toevoegen op facebook.
Die hele tc zal mij aan mijn reet roesten, maar onze sc hou je leuk. Zo niet, dan gaat de sc dicht en maak je elkaar maar compleet kapot op tc.

Ik vind het sowieso schandalig dat jullie zo ziekelijk veel tijd steken in het roddelen over mensen die je niet eens irl kent.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:43:29 #278
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674371
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:

[..]

Jij begrijpt toch ook wel dat als mensen elkaar op Facebook gaan toevoegen en er komt een ruzie dat je dat dan niet zomaar kan 'uitzetten' op fok? Oké, dan moet je elkaar niet op Facebook toevoegen. Maar ik heb ook genoeg fokkers op facebook en whatsapp die ik wel gewoon mag en waar ik leuke gesprekken mee heb. Wat mij betreft is tinychat de boosdoener, je hebt daar eigenlijk gewoon een vrijkaart om over te roddelen en als ze iemand niet mogen of denken dat iemand dingen naar mods gaat sturen krijg je heel leuk een permban uit de sc van sofje. Dáár komen kliekjes, ruzie en geroddel door, niet door vrienden toevoegen op facebook.
Vermijd dat TC dan gewoon. Ik heb er altijd al een hekel aan gehad. Een SC is om te praten, niet om middelen om ergens buiten de SC te praten uit te wisselen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:44:32 #279
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674392
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef arachide. het volgende:

[..]

Die hele tc zal mij aan mijn reet roesten, maar onze sc hou je leuk. Zo niet, dan gaat de sc dicht en maak je elkaar maar compleet kapot op tc.

Ik vind het sowieso schandalig dat jullie zo ziekelijk veel tijd steken in het roddelen over mensen die je niet eens irl kent.
Damn :7
--Cat
pi_129674402
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef arachide. het volgende:

[..]

quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef Faux. het volgende:

[..]

Vermijd dat TC dan gewoon. Ik heb er altijd al een hekel aan gehad. Een SC is om te praten, niet om middelen om ergens buiten de SC te praten uit te wisselen.
Oké. Dan hou ik me buiten TC. En dan? Dan gaat het roddelfeest vrolijk door en als ik dan in de SC kom wordt er nepvriendelijk tegen me gedaan of word ik belachelijk gemaakt. Daar pas ik gewoon voor, daarom heb ik gister ook gezegd dat ik hier op z'n minst een poosje niet meer kom. :)
pi_129674414
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Hoezo? Jezus laat elkaar gewoon met rust.. Dan zeggen jullie dat ik kinderachtig doe :') x10000
Omdat je er niet eens bij betrokken bent. Je doet ook kinderachtig. Wees niet zo enorm nieuwsgierig, want je gooit alleen maar olie op het vuur.
#TeamMiley
pi_129674445
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:44 schreef Dearest het volgende:

[..]

[..]

Oké. Dan hou ik me buiten TC. En dan? Dan gaat het roddelfeest vrolijk door en als ik dan in de SC kom wordt er nepvriendelijk tegen me gedaan of word ik belachelijk gemaakt. Daar pas ik gewoon voor, daarom heb ik gister ook gezegd dat ik hier op z'n minst een poosje niet meer kom. :)
Dan sta je er gewoon boven.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:51:37 #283
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674555
ara, mag ik de gezellige sc oprichten? waar sociale media verboden is?
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:52:43 #284
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674579
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:44 schreef Dearest het volgende:

[..]

[..]

Maar ik vind je wel aardig :Y
--Cat
pi_129674595
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef arachide. het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig wel genoeg weet.

Het valt me alleen wel op dat bijna alles gelinked is aan 1 persoon.
Wat jij hier leest wat er tussen users buiten FOK! gebeurt is jouw zaak niet, mag en kan jouw modereren niet beïnvloeden.
Misdragen ze zich in JNG is het Three Strikes You're Out, net zo makkelijk. :*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_129674607
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:41 schreef arachide. het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:44 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Damn :7
quote:

quote:

[..]

quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is geen SC hier.
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:14 schreef arachide. het volgende:

[..]

Kappen. Nu.

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:15 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik houd meer van nu.nl.

Ananas :')
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:16 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Gossip Girl :') heb je een maandelijkse abo :')
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:31 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Soms zijn die dingen dan misschien.. heeel misschien...

wel waar :@....
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:36 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

:*
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:37 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Opgelost?
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Oh noes ik ben naief :P
Rommel? DM _O-
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:46 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik wil het ook weten ;(
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:48 schreef arachide. het volgende:
Dit is geen sc. Remember?
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:49 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

:|W
SGYENZO, wat ben je nou aan het trollen en zuigen man? Dit voegt echt geen zak toe en je bent nu al herhaaldelijk gevraagd om ermee te stoppen. Kap er dan ook gewoon eens mee zeg!
pi_129674621
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:51 schreef Faux. het volgende:
ara, mag ik de gezellige sc oprichten? waar sociale media verboden is?
Als jij een hele mooie nieuwe toffe sc op kan maken. Inclusief duidelijke punten waar social media/sms/tc whatever gerelateerde shit niet welkom is. En een handleiding met do's en dont's voor beginnende sc'ers.

Dan hoef je die niet meteen te openen, want daar is het nog geen tijd voor, maar dan is er een opzetje.

Deal?
#TeamMiley
pi_129674653
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:54 schreef arachide. het volgende:

[..]

Als jij een hele mooie nieuwe toffe sc op kan maken. Inclusief duidelijke punten waar social media/sms/tc whatever gerelateerde shit niet welkom is. En een handleiding met do's en dont's voor beginnende sc'ers.

Dan hoef je die niet meteen te openen, want daar is het nog geen tijd voor, maar dan is er een opzetje.

Deal?
Maar dan richt je een nieuwe SC op maar is de sfeer ermee dan meteen beter :?
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:56:36 #289
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129674656
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:54 schreef arachide. het volgende:

[..]

Deal?
Heel leuk plan maar het is toch oncontroleerbaar of mensen hun social media delen of niet.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:56:57 #290
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674662
quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

SGYENZO, wat ben je nou aan het trollen en zuigen man? Dit voegt echt geen zak toe en je bent nu al herhaaldelijk gevraagd om ermee te stoppen. Kap er dan ook gewoon eens mee zeg!
Neen.

Dus, Stutje, hoe lang ben je bezig geweest met dat kunstwerk van multiquoten :*?
--Cat
pi_129674666
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Met duidelijke nieuwe regels zou het wel eens een verschil kunnen maken denk ik.
pi_129674676
wat is dit allemaal _O-
pi_129674683
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Nee. We gaan gewoon een nieuwe start maken als de tijd daar is.
#TeamMiley
pi_129674693
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Met duidelijke nieuwe regels zou het wel eens een verschil kunnen maken denk ik.
maar ik vraag me af of het wel gezellig is als er mensen zijn waar je zo'n gezeik mee hebt :N
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:58:08 #295
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129674695
Stu _O_ mooie OAiaanse multiquote.
Sporten voor Sophia
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:58:24 #296
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129674703
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Neen.

Dus, Stutje, hoe lang ben je bezig geweest met dat kunstwerk van multiquoten :*?
Stuart heeft gelijk.
pi_129674717
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Heel leuk plan maar het is toch oncontroleerbaar of mensen hun social media delen of niet.
Natuurlijk kan dat niet.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:59:08 #298
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674718
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nieuwe start :') alsof het pure love is.
--Cat
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:59:35 #299
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674729
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:58 schreef nodig het volgende:

[..]

Stuart heeft gelijk.
Nee :')
--Cat
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:59:40 #300
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129674735
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef arachide. het volgende:

[..]

En met een nieuwe SC is iedereen weer lief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')