SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
En dan ook samen onder dat 1 pers deken persen, en ik voelde koude wind tegen mijn bil dus weet niet of die goed bedekt was![]()
![]()
Jazeker, uur in de wind ditdatquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
va, ruik jij ook konijnenstront in het topic?
Kunnen jullie mijn nieuwe kapsel bewonderenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:10 schreef Monopoly het volgende:
Mensen zin in een TC'tje met Moirapoly en wat van de NB + stoners?
Linkje same as always
met een masker op, dan herkent ze je nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe moet ik haar nu ooit normaal aankijken
picsquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunnen jullie mijn nieuwe kapsel bewonderen
Ja goed idee inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
met een masker op, dan herkent ze je niet
He prom, heb jij je masker op. ohneequote:
Ga je nu weer beginnen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
irriteerden de mensen in FHF SC aan je dat je nu weer hier post of hoe zit het?
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
He prom, heb jij je masker op. ohnee
oh oh cherso
Waarom begin je nou?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, jullie mogen hier posten hoor, maar meteen posts over hoe geweldig en grappig hun seks was waar jij vervolgens alleen op reageertquote:
dit hoeft ook weer nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag reageren op wie ik wil en mensen mogen posten wat ze willen. Dat is toch de bedoeling van een sc of niet dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, jullie mogen hier posten hoor, maar meteen posts over hoe geweldig en grappig hun seks was waar jij vervolgens alleen op reageert![]()
Over de seks zeggen we nog geeneens wat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, jullie mogen hier posten hoor, maar meteen posts over hoe geweldig en grappig hun seks was waar jij vervolgens alleen op reageert![]()
no comment, we vechten wel uit via DM.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik mag reageren op wie ik wil en mensen mogen posten wat ze willen. Dat is toch de bedoeling van een sc of niet dan.
betaal je zelf of je ma?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef badschaap het volgende:
waarom vind me moeder 40 euro voor n korte broek veel?
Geen zin in.quote:
omdat 20 een fatsoenlijke prijs isquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef badschaap het volgende:
waarom vind me moeder 40 euro voor n korte broek veel?
reageer dan ook niet op mij en laat prom zelf beantwoorden als ze daar zin in heeft.quote:
miss voor zeeman broekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat 20 een fatsoenlijke prijs is
Aangezien ze hier naast me zit vind ik best dat ik het een en andere mag zeggen..quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
reageer dan ook niet op mij en laat prom zelf beantwoorden als ze daar zin in heeft.
geldt ook voor tax.
Heb er anderhalf uur voor moeten zitten, collega van de AH leert kapper zijn enzo, ik was de derde die hij kniptequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van kapsels, maar lelijk herken ik wel.
wat is daar mis mee als het model en kleur gelijk staat aan een zara, gstar of abercrombie&fitch modelquote:
middelste vind ik ook de leukste ja. minste spieren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bah ik haat spieren
alleen die middelste is leuk qua gezicht
Voor dudes ligt de gemiddelde prijs vaak hoger met klerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat 20 een fatsoenlijke prijs is
Je kan zo het verschil tussen een zeeman broek zien en mode hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat is daar mis mee als het model en kleur gelijk staat aan een zara, gstar of abercrombie&fitch model?
kijk eens bij de H&M, niks anders dan fatsoenlijke prijzenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor dudes ligt de gemiddelde prijs vaak hoger met kleren![]()
Maar aan korte broeken geef ik liever veel minder uit want ik draag ze haast nooit
ja dat komt ook omdat wij pas gaan shoppen als alles uit elkaar valt van elende ;pquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor dudes ligt de gemiddelde prijs vaak hoger met kleren![]()
Maar aan korte broeken geef ik liever veel minder uit want ik draag ze haast nooit
i love de H&Mquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kijk eens bij de H&M, niks anders dan fatsoenlijke prijzen
nou een zeeman model staat algemeen bekend als minder kwaliteit dus als werkbroek zou ik het niet gebruiken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
Je kan zo het verschil tussen een zeeman broek zien en mode hoor
Ja zeeman broeken zijn goed als werk broek. Bijna niet kapot te krijgen
ik mag best reageren. Jij wilt dan gelijk via DM terwijl ik daar niet eens om vroeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
reageer dan ook niet op mij en laat prom zelf beantwoorden als ze daar zin in heeft.
geldt ook voor tax.
Niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hallo wanneer krijg ik foto's van jou
Ben geen H&M gangerquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kijk eens bij de H&M, niks anders dan fatsoenlijke prijzen
denk ut wel jah.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou een zeeman model staat algemeen bekend als minder kwaliteit dus als werkbroek zou ik het niet gebruiken.
maar je kan zoveel goedkoper en leuker krijgen en dan meer kleding kopen uiteindelijk
zal wel een vrouwending zijn
Klopt, gewoon laatste mode en normale prijzen ( 40 voor een spijkerbroek ofzo )quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben geen H&M gangerMisschien eens doen, schijnt toch goed spul te zijn
hoe gaat ie?quote:
Goed hoorquote:
jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:27 schreef Ezell het volgende:
Etsu, mijn kamer is nu opgeruimd. Zal ik zo foto's machen?
SPijkerbroeken ben ik extreem kieskeurig meequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klopt, gewoon laatste mode en normale prijzen ( 40 voor een spijkerbroek ofzo )
Nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
vandaag oefenwedstrijd gehad, en een penalty gestopt![]()
en met jou?
haha wat dan? Heb hier ook nog ergens een D&G liggen van 350 ofzo, maar das ook eens en nooit meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SPijkerbroeken ben ik extreem kieskeurig mee
Ja maarre,quote:
Dit soort dingen zijn niet zo tof voor de sfeer hier, je kent mijn mening, maar ik ben ook een mod, dus bij deze: niet meer doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
was zeker nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice![]()
Gaat ook wel goedstraks lekker vroeg naar bed
wil je dan ook iets van zeggen dat ze moeten kappen met seksistische posts? ze kunnen werkelijk niets anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja maarre,
[..]
Dit soort dingen zijn niet zo tof voor de sfeer hier, je kent mijn mening, maar ik ben ook een mod, dus bij deze: niet meer doen
Ben je op je achterhoofd gevallen. 350 euro?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha wat dan? Heb hier ook nog ergens een D&G liggen van 350 ofzo, maar das ook eens en nooit meer
Iquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha wat dan? Heb hier ook nog ergens een D&G liggen van 350 ofzo, maar das ook eens en nooit meer
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik ben heel dichtbij dit topic tijdelijk dicht te gooien tot het moddergooien, zuigen, steken onder water, openbaar gewhatsapp en gebitch voorbij is, wees blij dat het niet alleen mijn beslissing is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je dan ook iets van zeggen dat ze moeten kappen met seksistische posts? ze kunnen werkelijk niets anders.
Ook maar van iemand gekregen hoor :pquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen. 350 euro?
ok. mn standpunt is duidelijk, dat weet je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben heel dichtbij dit topic tijdelijk dicht te gooien tot het moddergooien, zuigen, steken onder water, openbaar gewhatsapp en gebitch voorbij is, wees blij dat het niet alleen mijn beslissing is.
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
een normale spijkerbroek kost toch ongeveer 80-120 euro, of ben ik dan gewoon verwend?
nooo ik ben net nieuw en dan gaat het dichtquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben heel dichtbij dit topic tijdelijk dicht te gooien tot het moddergooien, zuigen, steken onder water, openbaar gewhatsapp en gebitch voorbij is, wees blij dat het niet alleen mijn beslissing is.
Beetje maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
een normale spijkerbroek kost toch ongeveer 80-120 euro, of ben ik dan gewoon verwend?
Naah ik ga niet zo graag/vaak uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was zeker nicehad ook echt een FUCK YEAH! momentje
![]()
waarom vroeg naar bed dan?gewoon stappen, ja toch?
120 euro, godsamme daar haal ik een hele outfit van en als ik m'n best doe 2quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Rustig aanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Osuchi het volgende:
[..]
nooo ik ben net nieuw en dan gaat het dichtik ga ervoor zorgen dat de vrede bewaard blijft
Slapenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Naah ik ga niet zo graag/vaak uit.
Vroeg slapen is fijnslapen
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
120 euro, godsamme daar haal ik een hele outfit van en als ik m'n best doe 2
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik mijn kleren bijna nooit zelf te betalen
En je krijgt nog kledinggeld ofzo? Of je wilt iets en je ouders betalen het gewoon nog voor je?quote:
Ik ben ook 19 en uitwonend. Krijg zo nu en dan ook kleding of iets anders van mijn ouders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En je krijgt nog kledinggeld ofzo? Of je wilt iets en je ouders kopen het gewoon nog voor je?
Mijn ouders vragen gewoon eens in de zoveel tijd of ik nog iets van kleren nodig heb, en dan ga ik mee naar stadquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En je krijgt nog kledinggeld ofzo? Of je wilt iets en je ouders betalen het gewoon nog voor je?
Ja maar iets van je ouders krijgen is niet zo raar, maar echt standaard dat je ouders het nog voor je betalen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben ook 19 en uitwonend. Krijg zo nu en dan ook kleding of iets anders van mijn ouders.
Ik ga het niet eens aanklikkenquote:
Vrouw ga naar huis, koken!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, dus je bent vorig jaar gestopt, op je 18e verjaardag?
Het is ook echt enorm wennen om op een andere weer te gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het toetsenbord op deze macbook is denk ik 1 van de fijnsten die ik ooit hebt gebruikt
Willen jullie me een plezier doen? Als ik later zo'n moeder met pittig kort kapsel ben die zonder problemen haar borsten op nationale tv tevoorschijn haalt, geef me dan even een spuitje, oké?quote:
hey youquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, ik ken jou.
Wanneer gaan we weer AoE II spelen?
hehehequote:
Baksteen ga je krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Willen jullie me een plezier doen? Als ik later zo'n moeder met pittig kort kapsel ben die zonder problemen haar borsten op nationale tv tevoorschijn haalt, geef me dan even een spuitje, oké?
Mijn fijnste broek is 10 euroquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Zal ik doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Willen jullie me een plezier doen? Als ik later zo'n moeder met pittig kort kapsel ben die zonder problemen haar borsten op nationale tv tevoorschijn haalt, geef me dan even een spuitje, oké?
je gaat toch ook niet meer dan 10 euro betalen voor een onderbroek?quote:
Mijn enige reactie is dat het vaak overkomt als heel graag laten weten dat jullie seks hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
Nee geen zorgen ik ga niet weer een hele discussie starten
Maar dat we alleen seksistische posts kunnen maken slaat nergens op.
Oke misschien hebben we vreemde humor en posten we best vaak van die dingen maar dat we alleen maar die dingen posten?.... ik denk dat er iemand dan over onze normale posts heen leest of ze gewoon keihard negeert en alleen leest wat die wilt lezen.
Hiermee stoppen? nee eigenlijk niet omdat wij dit gewoon vermakelijk vinden en als je jezelf eraan hindert negeer dan die posts ook net zoals je blijkbaar met onze normale posts doet.
Herhaling: Nee geen zorgen ik heb geen zin in een hele discussie verder in het topic omdat het zonde is als alles dicht moet vanwege iets wat maar onder een paar users speelt.
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn enige reactie is dat het vaak overkomt als heel graag laten weten dat jullie seks hebben.
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
Oke misschien hebben we vreemde humor en posten we best vaak van die dingen maar dat we alleen maar die dingen posten?.... ik denk dat er iemand dan over onze normale posts heen leest of ze gewoon keihard negeert en alleen leest wat die wilt lezen.
Hiermee stoppen? nee eigenlijk niet omdat wij dit gewoon vermakelijk vinden en als je jezelf eraan hindert negeer dan die posts ook net zoals je blijkbaar met onze normale posts doet.
Herhaling: Nee geen zorgen ik heb geen zin in een hele discussie verder in het topic omdat het zonde is als alles dicht moet vanwege iets wat maar onder een paar users speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
jaaa, vroeg slapen en dan vroeg eruit en dan gelijk hardlopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Slapeneen verneukt slaapritme hebben daarentegen
![]()
![]()
vroeg slapen, vroeg eruit, ochtend
hoezo ga je niet graag uit?
en je betaalt je eigen kleren nietquote:
toplevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa, vroeg slapen en dan vroeg eruit en dan gelijk hardlopen
En ik weet niet. Ik houd er gewoon niet vanGa liever gewoon een avondje met vriendinnen thuis zitten
duuuuhquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het toetsenbord op deze macbook is denk ik 1 van de fijnsten die ik ooit hebt gebruikt
VA is jaloers omdat ie geen seks heeftquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn enige reactie is dat het vaak overkomt als heel graag laten weten dat jullie seks hebben.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten dan?Viezerik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik wel een kleine verassing, we hadden geen seks toen haar moeder de kamer binnen staptequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten dan?Hou daar niet zo erg vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
je gaat toch ook niet meer dan 10 euro betalen voor een onderbroek?
Heeft er weinig mee te maken. Ik ga de komende maand elke dag 3 maal per dag melden dat ik een macbook heb. Het klinkt opschepperig en niemand heeft er een neuk aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
VA is jaloers omdat ie geen seks heeft
quote:
censuur op de foks?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef arachide. het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik mijn mening niet meer zomaar kan geven omdat ik mod ben.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
topleven
mwah, thuiszitten is op zijn tijd lekker, uitgaan ook, nooit teveel van hetzelfde in ieder geval
Ik heb verder ook geen problemen hoor, meestal heb ik geen problemen met julliequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een kleine verassing, we hadden geen seks toen haar moeder de kamer binnen stapte
En seks is ook iets wat speelt onder JoNGeren dus het is niet zo vreemd dat dat ook in de SC aan bod komt.
Nee geen zorgen ben niet boos ofzo hoor, wou alleen even mijn mening geven
Ik heb geen problemen met jullie, maar ik kan wel begrijpen dat andere er een beetje aan kunnen ergeren. Ik vind het persoonlijk best ergerlijk dat jullie ons irritant vinden, maar dat jullie andersom geen rekening met ons wil houden. Moet van beide kanten komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een kleine verassing, we hadden geen seks toen haar moeder de kamer binnen stapte
En seks is ook iets wat speelt onder JoNGeren dus het is niet zo vreemd dat dat ook in de SC aan bod komt.
Nee geen zorgen ben niet boos ofzo hoor, wou alleen even mijn mening geven
exactlyquote:
dm staat openquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef arachide. het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik mijn mening niet meer zomaar kan geven omdat ik mod ben.
arme sloeberquote:
Hosselt Bl DV?quote:
ik ben niet oudquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
exactly
maar het terras blijft toch wel de beste spot
Werk je naast je studie?quote:
Goeie. ga ik meteen posten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
Zullen we de discussie over de slowchat zelf even verplaatsen naar: JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Nee jijquote:
Dit is hét moment om de info-tagjes te gebruikenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
Zullen we de discussie over de slowchat zelf even verplaatsen naar: JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
gewoon normaal denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar heb je rijke ouders dan?
Heb je een baan?
zie bovenquote:
ik ben de zoete van het stel xdquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef arachide. het volgende:
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Dus, vertel me hier alles wat er in jouw ogen mis is en hou het hier vooral gezellig. Enige vorm van discussie na deze post in dit topic wordt door mij genote.
Groetjes,
de zure van het stel.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon normaal denk ik
ja, maar dat leg ik opzij voor een mooie reis
[..]
zie boven
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ben de zoete van het stel xd
edit ander topicquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon normaal denk ik
ja, maar dat leg ik opzij voor een mooie reis
[..]
zie boven
Brownies zijn zoetquote:
Ik ben telkens te laatquote:
Ro-aldquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
Even de groeten doen aan ATA![]()
Fijne avond allemaal
Slapen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
Even de groeten doen aan ATA![]()
Fijne avond allemaal
Slapen.
Lijkt me echt engquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen
Alleen backpacken is zoo vet
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wordt zeker nice![]()
volgende week ticket boeken
Lijkt me echt zo saai om in je eentje op reis te gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen
Alleen backpacken is zoo vet
Wat lijkt je eng?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me echt engDaarom niet op vakantie dit jaar
Decemberquote:
Backpacken is niet saai in je eentjequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo saai om in je eentje op reis te gaan
Hoezo?, je ontmoet echt genoeg mensen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo saai om in je eentje op reis te gaan
Lijkt mij wel maar ik heb dat dan ook nog nooit gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Backpacken is niet saai in je eentje
Ik denk niet dat het een goed idee is als ik alleen weg gaquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat lijkt je eng?is juist vet
[..]
DecemberLekker alle feestdagen wegvluchten
Backpacken is echt heel tofquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lijkt mij wel maar ik heb dat dan ook nog nooit gedaan
1e keer ging ik ook niet alleen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lijkt mij wel maar ik heb dat dan ook nog nooit gedaan
Feestdagenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een goed idee is als ik alleen weg gaSowieso zou ik niet mogen
Maar feestdagen zijn best leuk, toch
QFTquote:
Oh ik heb wel leuke familie dus ik vind het niet erg. En lekker etenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Feestdagenverplichte gezelligheid in kutweer
[..]
QFT
Maar dat kan toch ook met twee of drie of vier? Lijkt me veel leuker. Alleen dan moet je wel met zoveel meer meningen rekening houdenquote:
lekker eten kan altijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb wel leuke familie dus ik vind het niet erg. En lekker eten
met 2 is het ook leuk hoor, maar 3 of 4 wordt veel teveel, iedereen die wat anders wil en met zoveel vrijheid is dat het recept voor ruziequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook met twee of drie of vier? Lijkt me veel leuker. Alleen dan moet je wel met zoveel meer meningen rekening houden
Je moet er wel een bepaald soort type voor zijn denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Backpacken is niet saai in je eentje
Get Lucky, Doin it right en Instant Crushquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Osuchi het volgende:
Wat zijn de beste nummers van dat nieuwe album van dat nieuwe album van Daft Punk? Geen zin om alles te luisteren
le Mono is hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom nu elke dag door je dorp heen joh
Op het station jwz
ik las supersofquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Get Lucky, Doin it right en Instant Crush
De rest is ook supertof dus gewoon luisteren
Ik ben samen met mijn vriend geweest en dat was echt helemaal top. We hebben redelijk dezelfde visie over vakantie, dus we kwamen er samen wel uit. Dat hij 's ochtends eerst koffie moet hebben en ik eerst eten, was eerst even een dingetje, maar daar vonden we een oplossing voor en sindsdien ging het prima. Met meerdere personen lijkt mij alleen maar vervelend omdat je allemaal andere dingen wilt doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook met twee of drie of vier? Lijkt me veel leuker. Alleen dan moet je wel met zoveel meer meningen rekening houden
ja oke.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker eten kan altijd
[..]
met 2 is het ook leuk hoor, maar 3 of 4 wordt veel teveel, iedereen die wat anders wil en met zoveel vrijheid is dat het recept voor ruzie
MOMOquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom nu elke dag door je dorp heen joh
Op het station jwz
If you're doing it right you might get lucky and make me have an instant crush on youquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Get Lucky, Doin it right en Instant Crush
De rest is ook supertof dus gewoon luisteren
jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en ja LB, er is ook een Foo Fighters playlist
ik ookquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef Osuchi het volgende:
[..]
If you're doing it right you might get lucky and make me have an instant crush on you![]()
![]()
nee ok is goed
herkenbaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben samen met mijn vriend geweest en dat was echt helemaal top. We hebben redelijk dezelfde visie over vakantie, dus we kwamen er samen wel uit. Dat hij 's ochtends eerst koffie moet hebben en ik eerst eten, was eerst even een dingetje, maar daar vonden we een oplossing voor en sindsdien ging het prima. Met meerdere personen lijkt mij alleen maar vervelend omdat je allemaal andere dingen wilt doen.
kun jij een beetje koken?quote:
quote:
Bl* xdxdquote:
Ga Salad Fingers kijken :Squote:
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
herkenbaar
[..]
kun jij een beetje koken?
Stuwiequote:
heb je ook bewijs dat zequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
JaMijn pannenkoeken zijn
![]()
vriendin moet nog steeds foto's sturen van zaterdag dat ik ze aan het bakken was![]()
sttttttttuuuuuuuuuuuuquote:
En wanneer is dat? Ik ben niet meer zo op de hoogte van dat soort dingenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hey you
pas na mijn tentamens weer echt tijd
[..]
hehehe
Een fotoquote:
half juni ben ik klaar ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En wanneer is dat? Ik ben niet meer zo op de hoogte van dat soort dingen.
Not too bad thanksquote:
OMG goed bezig manquote:
Ja maar dan ben je jezelf niet meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Au... dat klinkt... pijnlijk...
Kun je niet iets minder pijnlijks doen? Ik ben het he...
ja primaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks
How are you young lady?
Hoe gaat ie?quote:
15 inchquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG goed bezig man![]()
![]()
Welke heb je? 13 of 15 inch?
alcoholist :Squote:
Beetje 'hipster', maar ja, alles voor de ruimtebesparing.quote:
SPOILER: Ezell's donkere hokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, dat is waar...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je jezelf niet meer
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje 'hipster', maar ja, alles voor de ruimtebesparing.Alleen jammer dat de lampjes van dat bloemensliert kapot is.
best een leuke kamer toch?SPOILER: Ezell's donkere hokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje 'hipster', maar ja, alles voor de ruimtebesparing.Alleen jammer dat de lampjes van dat bloemensliert kapot is.
Dekbedovertrek heb ik ookSPOILER: Ezell's donkere hokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt er nu zelfs op
Leuke kamer
![]()
Dat klinkt goed. Wat wil je hebben voor auto?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja primasparen voor een auto gaat ook de goede kant op dus ben helemaal happy
Nog druk op werk?
Not too bad my dear, helemaal niet nu ik jou weer 'zie'quote:
Nooit gezegd dat mijn kamer nooit leuk was.quote:
IKEAquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:07 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dekbedovertrek heb ik ookLigt er nu zelfs op
Leuke kamer
mij ook?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dat is waar...
Tegen die tijd heb ik waarschijnlijk alles waar ik nu zo van houd allang verbrand.
hosselbaasquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad my dear, helemaal niet nu ik jou weer 'zie'
Yourself?
Nice man. Je wilt nooit meer andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
15 inch13'' is me te klein
Een Toyota Aygoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Wat wil je hebben voor auto?
Ja, redelijk druk maar dat zijn momenten
ik ben er verliefd opquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat mijn kamer nooit leuk was.
[..]
IKEAUnd danke.
Nee idd. Heb zo ongeveer alle programma's er nu op staan. En het werkt gewoon. That's it. Het werkt gewoon.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben er verliefd op
alleen wel klein voor mij
Leuk! Vind de C1 en de Peugeot overigens ook leukquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een Toyota Aygo
Awh oke als je het maar aankan toch
Hey manquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
STUAAAAAAAAAARTTTT
Lang niet gesproken joh!
Hoi!
Ik krijg IKEA cadeaukaarten voor mijn verjaardag, en als ik slaag en als samenwoon cadeautjequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat mijn kamer nooit leuk was.
[..]
IKEAUnd danke.
klopt, het principe is ook hetzelfde, leuke auto's en niet al te duurquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk! Vind de C1 en de Peugeot overigens ook leuk
Inderdaad ja. Geen gezeik. Heerlijk is datquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee idd. Heb zo ongeveer alle programma's er nu op staan. En het werkt gewoon. That's it. Het werkt gewoon.
okequote:
wat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef Osuchi het volgende:
God ik zit echt in een vicieuze cirkel al m'n hele puberteitVerschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |