Zeker. Beter dan braaf en saai kuchquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
houdt het gesprek wel gezellig
en zo softquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker. Beter dan braaf en saai kuch
vertelquote:
ik heb een 6 daagse baard. foto staat ergens in het topic.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
En toen stond de moeder van Prom ineens in de kamer
zelf weten, als de drang om jordy te overtreffen groter is dan je haat voor baarden zou ik door blijven gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een 6 daagse baard. foto staat ergens in het topic.
het irriteert me maar ik wil jordys 2 weken overtreffen.
verder haat ik baarden.
wat te doen?
wacht!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
Heb door dat gekluns daarnet mijn bus gemist. Nu toen minuten wachten... Is lang. Zal ik naar huis lopen (30 minuten) of wachten op mijn bus (8 minuten)?
wachten ofcquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
Heb door dat gekluns daarnet mijn bus gemist. Nu toen minuten wachten... Is lang. Zal ik naar huis lopen (30 minuten) of wachten op mijn bus (8 minuten)?
ja maar ik wil allebei.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zelf weten, als de drang om jordy te overtreffen groter is dan je haat voor baarden zou ik door blijven gaan
zo niet, dan scheren
gvd zo slechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
En toen stond de moeder van Prom ineens in de kamer
is zo voorbij johquote:
hoe kan ik hierbij helpen danquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik wil allebei.
drang naar beide is evengroot.
ja en dan ben je 6 min onderweg naar huis en dan zie je die bus met volle vaart voorbij scheuren en dan huil je vanbinnenquote:
kom hierheen en scheer mij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is zo voorbij joh
[..]
hoe kan ik hierbij helpen dan
Wacht nou maar een uurtjequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Osuchi het volgende:
VA ik neem nog een keer wat van jou aan
ik kom uit bed ik ben verdorie zo lam als een mak schaapik wil weer slapen
En dan ook samen onder dat 1 pers deken persen, en ik voelde koude wind tegen mijn bil dus weet niet of die goed bedekt wasquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een 6 daagse baard. foto staat ergens in het topic.
het irriteert me maar ik wil jordys 2 weken overtreffen.
verder haat ik baarden.
wat te doen?
waarom zeg je niet eens even gedag?!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
was vanmiddag op winschoterkade
2x langs je kamer gefietst omijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |