ja oke.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker eten kan altijd
[..]
met 2 is het ook leuk hoor, maar 3 of 4 wordt veel teveel, iedereen die wat anders wil en met zoveel vrijheid is dat het recept voor ruzie
MOMOquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom nu elke dag door je dorp heen joh
Op het station jwz
If you're doing it right you might get lucky and make me have an instant crush on youquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Get Lucky, Doin it right en Instant Crush
De rest is ook supertof dus gewoon luisteren
jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en ja LB, er is ook een Foo Fighters playlist
ik ookquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef Osuchi het volgende:
[..]
If you're doing it right you might get lucky and make me have an instant crush on you![]()
![]()
nee ok is goed
herkenbaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben samen met mijn vriend geweest en dat was echt helemaal top. We hebben redelijk dezelfde visie over vakantie, dus we kwamen er samen wel uit. Dat hij 's ochtends eerst koffie moet hebben en ik eerst eten, was eerst even een dingetje, maar daar vonden we een oplossing voor en sindsdien ging het prima. Met meerdere personen lijkt mij alleen maar vervelend omdat je allemaal andere dingen wilt doen.
kun jij een beetje koken?quote:
quote:
Bl* xdxdquote:
Ga Salad Fingers kijken :Squote:
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
herkenbaar
[..]
kun jij een beetje koken?
Stuwiequote:
heb je ook bewijs dat zequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
JaMijn pannenkoeken zijn
![]()
vriendin moet nog steeds foto's sturen van zaterdag dat ik ze aan het bakken was![]()
sttttttttuuuuuuuuuuuuquote:
En wanneer is dat? Ik ben niet meer zo op de hoogte van dat soort dingenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hey you
pas na mijn tentamens weer echt tijd
[..]
hehehe
Een fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |