half juni ben ik klaar ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En wanneer is dat? Ik ben niet meer zo op de hoogte van dat soort dingen.
Not too bad thanksquote:
OMG goed bezig manquote:
Ja maar dan ben je jezelf niet meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Au... dat klinkt... pijnlijk...
Kun je niet iets minder pijnlijks doen? Ik ben het he...
ja primaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks
How are you young lady?
Hoe gaat ie?quote:
15 inchquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG goed bezig man![]()
![]()
Welke heb je? 13 of 15 inch?
alcoholist :Squote:
Beetje 'hipster', maar ja, alles voor de ruimtebesparing.quote:
SPOILER: Ezell's donkere hokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, dat is waar...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je jezelf niet meer
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje 'hipster', maar ja, alles voor de ruimtebesparing.Alleen jammer dat de lampjes van dat bloemensliert kapot is.
best een leuke kamer toch?SPOILER: Ezell's donkere hokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje 'hipster', maar ja, alles voor de ruimtebesparing.Alleen jammer dat de lampjes van dat bloemensliert kapot is.
Dekbedovertrek heb ik ookSPOILER: Ezell's donkere hokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt er nu zelfs op
Leuke kamer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |