Heeft er weinig mee te maken. Ik ga de komende maand elke dag 3 maal per dag melden dat ik een macbook heb. Het klinkt opschepperig en niemand heeft er een neuk aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
VA is jaloers omdat ie geen seks heeft
quote:
censuur op de foks?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef arachide. het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik mijn mening niet meer zomaar kan geven omdat ik mod ben.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
topleven
mwah, thuiszitten is op zijn tijd lekker, uitgaan ook, nooit teveel van hetzelfde in ieder geval
Ik heb verder ook geen problemen hoor, meestal heb ik geen problemen met julliequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een kleine verassing, we hadden geen seks toen haar moeder de kamer binnen stapte
En seks is ook iets wat speelt onder JoNGeren dus het is niet zo vreemd dat dat ook in de SC aan bod komt.
Nee geen zorgen ben niet boos ofzo hoor, wou alleen even mijn mening geven
Ik heb geen problemen met jullie, maar ik kan wel begrijpen dat andere er een beetje aan kunnen ergeren. Ik vind het persoonlijk best ergerlijk dat jullie ons irritant vinden, maar dat jullie andersom geen rekening met ons wil houden. Moet van beide kanten komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een kleine verassing, we hadden geen seks toen haar moeder de kamer binnen stapte
En seks is ook iets wat speelt onder JoNGeren dus het is niet zo vreemd dat dat ook in de SC aan bod komt.
Nee geen zorgen ben niet boos ofzo hoor, wou alleen even mijn mening geven
exactlyquote:
dm staat openquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef arachide. het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik mijn mening niet meer zomaar kan geven omdat ik mod ben.
arme sloeberquote:
Hosselt Bl DV?quote:
ik ben niet oudquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
exactly
maar het terras blijft toch wel de beste spot
Werk je naast je studie?quote:
Goeie. ga ik meteen posten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
Zullen we de discussie over de slowchat zelf even verplaatsen naar: JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |