Het is ook echt enorm wennen om op een andere weer te gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het toetsenbord op deze macbook is denk ik 1 van de fijnsten die ik ooit hebt gebruikt
Willen jullie me een plezier doen? Als ik later zo'n moeder met pittig kort kapsel ben die zonder problemen haar borsten op nationale tv tevoorschijn haalt, geef me dan even een spuitje, oké?quote:
hey youquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, ik ken jou.
Wanneer gaan we weer AoE II spelen?
hehehequote:
Baksteen ga je krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Willen jullie me een plezier doen? Als ik later zo'n moeder met pittig kort kapsel ben die zonder problemen haar borsten op nationale tv tevoorschijn haalt, geef me dan even een spuitje, oké?
Mijn fijnste broek is 10 euroquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
een normale spijkerbroek kost toch ongeveer 80-120 euro, of ben ik dan gewoon verwend?
Zal ik doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Willen jullie me een plezier doen? Als ik later zo'n moeder met pittig kort kapsel ben die zonder problemen haar borsten op nationale tv tevoorschijn haalt, geef me dan even een spuitje, oké?
je gaat toch ook niet meer dan 10 euro betalen voor een onderbroek?quote:
Mijn enige reactie is dat het vaak overkomt als heel graag laten weten dat jullie seks hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
Nee geen zorgen ik ga niet weer een hele discussie starten
Maar dat we alleen seksistische posts kunnen maken slaat nergens op.
Oke misschien hebben we vreemde humor en posten we best vaak van die dingen maar dat we alleen maar die dingen posten?.... ik denk dat er iemand dan over onze normale posts heen leest of ze gewoon keihard negeert en alleen leest wat die wilt lezen.
Hiermee stoppen? nee eigenlijk niet omdat wij dit gewoon vermakelijk vinden en als je jezelf eraan hindert negeer dan die posts ook net zoals je blijkbaar met onze normale posts doet.
Herhaling: Nee geen zorgen ik heb geen zin in een hele discussie verder in het topic omdat het zonde is als alles dicht moet vanwege iets wat maar onder een paar users speelt.
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn enige reactie is dat het vaak overkomt als heel graag laten weten dat jullie seks hebben.
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
Oke misschien hebben we vreemde humor en posten we best vaak van die dingen maar dat we alleen maar die dingen posten?.... ik denk dat er iemand dan over onze normale posts heen leest of ze gewoon keihard negeert en alleen leest wat die wilt lezen.
Hiermee stoppen? nee eigenlijk niet omdat wij dit gewoon vermakelijk vinden en als je jezelf eraan hindert negeer dan die posts ook net zoals je blijkbaar met onze normale posts doet.
Herhaling: Nee geen zorgen ik heb geen zin in een hele discussie verder in het topic omdat het zonde is als alles dicht moet vanwege iets wat maar onder een paar users speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
jaaa, vroeg slapen en dan vroeg eruit en dan gelijk hardlopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Slapeneen verneukt slaapritme hebben daarentegen
![]()
![]()
vroeg slapen, vroeg eruit, ochtend
hoezo ga je niet graag uit?
en je betaalt je eigen kleren nietquote:
toplevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa, vroeg slapen en dan vroeg eruit en dan gelijk hardlopen
En ik weet niet. Ik houd er gewoon niet vanGa liever gewoon een avondje met vriendinnen thuis zitten
duuuuhquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het toetsenbord op deze macbook is denk ik 1 van de fijnsten die ik ooit hebt gebruikt
VA is jaloers omdat ie geen seks heeftquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn enige reactie is dat het vaak overkomt als heel graag laten weten dat jullie seks hebben.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten dan?Viezerik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik wel een kleine verassing, we hadden geen seks toen haar moeder de kamer binnen staptequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten dan?Hou daar niet zo erg vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
je gaat toch ook niet meer dan 10 euro betalen voor een onderbroek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |