nooo ik ben net nieuw en dan gaat het dichtquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben heel dichtbij dit topic tijdelijk dicht te gooien tot het moddergooien, zuigen, steken onder water, openbaar gewhatsapp en gebitch voorbij is, wees blij dat het niet alleen mijn beslissing is.
Beetje maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
een normale spijkerbroek kost toch ongeveer 80-120 euro, of ben ik dan gewoon verwend?
Naah ik ga niet zo graag/vaak uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was zeker nicehad ook echt een FUCK YEAH! momentje
![]()
waarom vroeg naar bed dan?gewoon stappen, ja toch?
120 euro, godsamme daar haal ik een hele outfit van en als ik m'n best doe 2quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
een normale spijkerbroek kost toch ongeveer 80-120 euro, of ben ik dan gewoon verwend?
Rustig aanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Osuchi het volgende:
[..]
nooo ik ben net nieuw en dan gaat het dichtik ga ervoor zorgen dat de vrede bewaard blijft
Slapenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Naah ik ga niet zo graag/vaak uit.
Vroeg slapen is fijnslapen
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
120 euro, godsamme daar haal ik een hele outfit van en als ik m'n best doe 2
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik mijn kleren bijna nooit zelf te betalen
En je krijgt nog kledinggeld ofzo? Of je wilt iets en je ouders betalen het gewoon nog voor je?quote:
Ik ben ook 19 en uitwonend. Krijg zo nu en dan ook kleding of iets anders van mijn ouders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En je krijgt nog kledinggeld ofzo? Of je wilt iets en je ouders kopen het gewoon nog voor je?
Mijn ouders vragen gewoon eens in de zoveel tijd of ik nog iets van kleren nodig heb, en dan ga ik mee naar stadquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En je krijgt nog kledinggeld ofzo? Of je wilt iets en je ouders betalen het gewoon nog voor je?
Ja maar iets van je ouders krijgen is niet zo raar, maar echt standaard dat je ouders het nog voor je betalen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben ook 19 en uitwonend. Krijg zo nu en dan ook kleding of iets anders van mijn ouders.
Ik ga het niet eens aanklikkenquote:
Vrouw ga naar huis, koken!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, dus je bent vorig jaar gestopt, op je 18e verjaardag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |