Nee jijquote:
Dit is hét moment om de info-tagjes te gebruikenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
Zullen we de discussie over de slowchat zelf even verplaatsen naar: JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
gewoon normaal denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar heb je rijke ouders dan?
Heb je een baan?
zie bovenquote:
ik ben de zoete van het stel xdquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef arachide. het volgende:
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Dus, vertel me hier alles wat er in jouw ogen mis is en hou het hier vooral gezellig. Enige vorm van discussie na deze post in dit topic wordt door mij genote.
Groetjes,
de zure van het stel.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon normaal denk ik
ja, maar dat leg ik opzij voor een mooie reis
[..]
zie boven
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ben de zoete van het stel xd
edit ander topicquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
Zullen we de discussie over de slowchat zelf even verplaatsen naar: JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon normaal denk ik
ja, maar dat leg ik opzij voor een mooie reis
[..]
zie boven
Brownies zijn zoetquote:
Ik ben telkens te laatquote:
Ro-aldquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
Even de groeten doen aan ATA![]()
Fijne avond allemaal
Slapen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
Even de groeten doen aan ATA![]()
Fijne avond allemaal
Slapen.
Lijkt me echt engquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen
Alleen backpacken is zoo vet
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wordt zeker nice![]()
volgende week ticket boeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |