sowwwwquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
tvtip: voorbeschouwing op de finale Europa League RTL7
OK het is maar wat je aantrekkelijk vindt ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Lekker wijf' vind ik wat denigrerend, maar het is een zeer aantrekkelijke vrouw, ja.
Iedereen weet dat dat Trikkervinger is.quote:
Wederom zelfs geen glimlach inderdaad.quote:
Proost he!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef starla het volgende:
[..]
Heette die ontplofte drol zo of die kale hond aan tafel?
Ieder z'n smaak toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
OK het is maar wat je aantrekkelijk vindt ...
Je gebash begint een beetje sneu te worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef starla het volgende:
[..]
Heette die ontplofte drol zo of die kale hond aan tafel?
Kyuss was wel beter ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
QOTSA is zo'n beetje de sufste band van Amerika.
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
QOTSA is zo'n beetje de sufste band van Amerika.
we weten allemaal dat dat nirvana isquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef starla het volgende:
Doen alsof QOTSA het beste is dat de mensheid overkomen is
In duet met Gretchen Peters.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jimmy LaFave zou een spraakmakende muzikant zijn.
Ik wilde net zeggen ja, iedereen die nu lekker aan het afgeven is op QotSA.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch hebben ze wel hele vette nummers gemaakt
ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
we weten allemaal dat dat nirvana is
Eensch, maar volgens Ggmmmmm mogen alleen knappe mensen haar lelijk vindenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Smaak oke...
Maar dit is toch gewoon een gruwelijk lelijk nepwijf:
[ afbeelding ]
Gadverdamme man...
Is het niet indie genoeg?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Norrage het volgende:
Wat een kútmuziek, en dat zeg ik niet snel
Dat mag jij vinden. Beetje sneu om een slechte foto uit te zoeken, maar goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Smaak oke...
Maar dit is toch gewoon een gruwelijk lelijk nepwijf:
[ afbeelding ]
Gadverdamme man...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Spelen ze wel met veganistische snaren dan?
Wie zei dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Darkestrah het volgende:
Jaaaa hoooooor, het is alweer een stonerband genoemd.
Omdat Matthijs geen Engels spreekt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
waarom niet eerst een interview met qotsa en dan hun laten spelen ipv onbelangrijke mensen laten praten
Eens!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
waarom niet eerst een interview met qotsa en dan hun laten spelen ipv onbelangrijke mensen laten praten
Heel irritant ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:12 schreef Wire het volgende:
Elke beetje bekende band wordt altijd helemaal in de hemel geprijsd bij DWDD
Nope.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Net terug uit België. Heb ik iets gemist?
Nee nee, het genre stoner(rock).quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
QotSA is wle het laatste wat ik op zou zetten als ik stoned ben.
Circle pittquote:
Ik ook, eerst een Geigerteller erin stoppen en dan pas de leuter...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Beetje sneu om een slechte foto uit te zoeken, maar goed.
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten hoor.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ook, eerst een Geigenteller erin stoppen en dan pas de leuter...
Je bent een vrouw met een leuter?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ook, eerst een Geigenteller erin stoppen en dan pas de leuter...
Dat ging inderdaad over Kyuss, maar ze zei wel dat qotsa 'stoner' was. Ik weet de exacte zin niet meer.quote:
Zij niet dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een vrouw met een leuter?Dat verklaart een hoop.
Niet echt. Dan kun je alles wel stoner noemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ja, waar je dus naar luistert als je stoned bent.
Mayer > QOTSAquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:16 schreef alors het volgende:
John Mayer deed gewoon het hele nummer, zij vast ook wel.
Wie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Beatles komen naar binnen geloof ik
Haha ja dat zei ik ook al tegen m'n vriendin. Vooral rockbands... Helaas zit de redactie volgens mij vol met blanke mannen van 40.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:12 schreef Wire het volgende:
Elke beetje bekende band wordt altijd helemaal in de hemel geprijsd bij DWDD
Wiequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Waarom deden ze dit niet bij iemand als Ben Howard?
goeien trollquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Waarom deden ze dit niet bij iemand als Ben Howard?
Kendrick gemist?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef 2013 het volgende:
[..]
Haha ja dat zei ik ook al tegen m'n vriendin. Vooral rockbands... Helaas zit de redactie volgens mij vol met blanke mannen van 40.
Dat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima muziek hoor. Ben eens blij dat er iets fijns aan te horen valt.
Ditquote:
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef marcodej het volgende:
Wat een schijtband. Soort Amerikaanse Go Back To The Zoo.
Voor Johan Derksen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het geluidsvolume op 36 gezet![]()
Toen was Ali B de enige enthousiaste, Mathijs kende hem niet eens.. Daar ging die toch wel ff flink af als 'neutrale' presentatorquote:
wut?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef k_man het volgende:
Weer zo'n kansloos hipsterbandje dat het nooit zal maken.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef k_man het volgende:
Weer zo'n kansloos hipsterbandje dat het nooit zal maken.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef marcodej het volgende:
Het is niet echt voor de EO jongerendag nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef marcodej het volgende:
quote:
Ach kom alsof ze dat van te voren niet wisten. Dan moeten ze niet komen als ze niet maar 1 minuut willen spelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
lekker demonstratief op hun horloge kijken(die ze niet om hebben)
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tien keer minder als Pietertje man
Inderdaad. Tofquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar kom dan gewoon niet spelen als je het er niet mee eens bent dat je maar 1 minuut magquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Een mod die met deze troll in discussie gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt Nicki en je voormalig vader door elkaar. doei.
Als er zo'n band komt laat je ze toch wat langer spelen in plaats van wat gelul van niet ter zake doende mensen aan te horenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach kom alsof ze dat van te voren niet wisten. Dan moeten ze niet komen als ze niet maar 1 minuut willen spelen.
Huh, wat een slechte grap opeensquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt Nicki en je voormalig vader door elkaar. doei.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Een mod die met deze troll in discussie gaat.
Als het om Nicki gaat ben ik soms wat te fel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar vind ze niet beter of slechter dan andere bands in DWDDquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als er zo'n band komt laat je ze toch wat langer spelen in plaats van wat gelul van niet ter zake doende mensen aan te horen.
DAAR ben ik het wel mee eens, maar als de band het kut vindt dat ze maar 1 minuut kunnen/mogen spelen, dan moeten ze gewoon niet komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als er zo'n band komt laat je ze toch wat langer spelen in plaats van wat gelul van niet ter zake doende mensen aan te horen.
de roadcrew had waarschijnlijk 45 minuten nodig om alles op te zetten zodat de band maar 1 minuut speeltquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef marcodej het volgende:
Nog triester dan deze band is dat ze maar één minuut mogen spelen.
Haha jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze vanuit de VS je felheid alsnog kan waarderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het om Nicki gaat ben ik soms wat te fel.
Inderdaad, het is toch godverdomme ongelooflijk dat ze nog een voorbeschouwing erin proppen ten koste van de band. Die redactie is ook een grote FAIL.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
herman van veen mocht 2 minuten gisterquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Norrage het volgende:
Genoeg grote namen die wel langer mochten toch?
Precies. Je weet van tevoren wat de voorwaarden zijn, je hoeft niet akkoord te gaan. Dan alsnog zo'n protest is een beetje kinderachtig. Maar ik vind het inderdaad belachelijk dat ze niet een heel nummer mochten spelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
DAAR ben ik het wel mee eens, maar als de band het kut vindt dat ze maar 1 minuut kunnen/mogen spelen, dan moeten ze gewoon niet komen.
Green Dayquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
na vandaag verwacht geen goede muziek meer in dwdd.. een band van wereld formaat gaat echt niet 1 minuut spelen
Green Day pissig omdat ze nog maar 1 minuut hadden
Verdomd goed puntquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Precies. Je weet van tevoren wat de voorwaarden zijn, je hoeft niet akkoord te gaan. Dan alsnog zo'n protest is een beetje kinderachtig. Maar ik vind het inderdaad belachelijk dat ze niet een heel nummer mochten spelen.
Maar die klinken niet hetzelfde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef Wire het volgende:
Als een band(je) met minder roem en geld speelt (en klink precies hetzelfde als qotsa), krijgen ze een zacht applausje.
Dat heeft te maken met hun nieuwe album.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat is een schijtband wat niets met rock te maken heeft maar pop liedjes speelt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
na vandaag verwacht geen goede muziek meer in dwdd.. een band van wereld formaat gaat echt niet 1 minuut spelen
Green Day pissig omdat ze nog maar 1 minuut hadden
Ohja. Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met hun nieuwe album.
Hahahaha ohquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef Deckard het volgende:
[..]
like clockworkquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef Deckard het volgende:
[..]
Oasis - The Shock of the Lightningquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet het nummer op de achtergrond ook alweer?
Hun nieuwe album heet Like Clockwork, dombo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Was het niet ietsje langer? Oh nee, ze kijken op hun horloge, de rebellen without a cause.
quote:Kunstcollege Joost Zwagerman: De Zon
De lente is begonnen, al zien we dat nog niet helemaal terug in het weer. Toch kunnen we wel wat zon gebruiken. Joost Zwagerman neemt wat zonnestralen mee naar de studio, waar hij ons weer gaat voorzien van een zinderend kunstcollege over, jawel, de zon.
quote:Tafelheer: Giel Beelen
Muziek: Sofie Winterson
Toepasselijk.quote:
Ik heb zelf nog niet gekeken, maar zou ook niet weten waarom sommige bands langer zouden moeten mogen spelen dan andere.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:25 schreef tong80 het volgende:
Heb je QOTSA in je programma mogen ze een minuutje spelen.![]()
Dank. Dat wist ik - eigenlijk - wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Oasis - The Shock of the Lightning
Ze werden aangekondigd als het laatste wereldwonderquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet gekeken, maar zou ook niet weten waarom sommige bands langer zouden moeten mogen spelen dan andere.
Ze hebben in ieder geval de beste plaat van de '00 gemaakt. Dus ze komen in de buurt. (songs for the deaf)quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze werden aangekondigd als het laatste wereldwonder
Anna Drijverquote:The Soprano’s, The Killing, Borgen, Lost, Game of Thrones, steeds meer mensen kijken complete, kwalitatief hoogwaardige televisieseries. Uitgezonden op tv, gekocht op DVD, opgenomen op harddisc recorder of stiekem illegaal gedownload: de techniek stelt ons in staat zelf te kiezen wat we wanneer willen kijken. Het oude systeem heeft afgedaan. Om de opkomst van de tv-serie te vieren is er nu een heus festival: ‘Amsterdam Series Weekend’, van 24 tot en met 26 mei op het Westergasfabriekterrein in Amsterdam.
We vroegen een aantal acteurs in welke serie zij graag een zouden willen spelen en welke rol dat zou zijn. Aan tafel: Anna Drijver, Rifka Lodeizen en Imanuelle Grives.
Ja, dat klinkt echt leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
Dat series weekend lijkt me echt tof!
Een van de onderdelen
Na een dag vol series is er tijd voor bier en een onvervalste South Park Tribute Sing Along. South Park kijken is al een van de meest vreugdevolle activiteiten, samen mee zingen met de beste South Park klassiekers is veel leuker. De Sing Along heeft hits uit de serie zoals Fingerbang en Kyle’s Mom is a Bitch. Voor de beste meezinger van de avond is er door Comedy Central een prijs beschikbaar gesteld.
Ppppppokerfacequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt echt leuk!
The German Dance door Cartman! Would you like some sauerkraut, german boy, german boy.
Ja, het was op zijn zachtst gezegd behoorlijk overdreven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze werden aangekondigd als het laatste wereldwonder
quote:Beckham stopt met voetballen - 16-5-2013
Na een carrière van 20 jaar, maakte voetballer David Beckham vandaag bekend dat hij stopt met voetballen. Aan tafel: Edwin Winkels, Raimond van der Gouw en Cecile Narinx.
Maar wel een voorbeschouwing van 10 minuten met Eric Corton.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:25 schreef tong80 het volgende:
Heb je QOTSA in je programma mogen ze een minuutje spelen.![]()
Haha leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
Dat series weekend lijkt me echt tof!
Een van de onderdelen
Na een dag vol series is er tijd voor bier en een onvervalste South Park Tribute Sing Along. South Park kijken is al een van de meest vreugdevolle activiteiten, samen mee zingen met de beste South Park klassiekers is veel leuker. De Sing Along heeft hits uit de serie zoals Fingerbang en Kyle’s Mom is a Bitch. Voor de beste meezinger van de avond is er door Comedy Central een prijs beschikbaar gesteld.
Eensquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef Jivis het volgende:
Nog best aardige items deze keer. Als Matthijs het niet verneukt met kneuzenopmerkingen zou het best eens een redelijk aardige aflevering kunnen worden. In potentie.
Met deze mensen gaat me dit toch een partij geleuter worden.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Als hij maar niet stopt met de onderbroekenreclames
Welke was dat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn TVDD tip langskomt
Niet zo hypocriet doen he, jij kijkt naar de speelgoedreclames voor Spangasquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Dat jullie er uberhaupt naar kijken die reclames.
Ja idd, ik keek vanochtend dat programma weer en het was weer één en al non-items met verslaggevers ter plekke die mensen een microfoon onder de neus duwen, wat een journalistiek, onmisbaar hoorquote:
OK maar die zijn leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen he, jij kijkt naar de speelgoedreclames voor Spangas
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342953
21:47
Sofie verspreekt zich nogal![]()
Hij heeft wel een bazenprogrammaquote:
Giel Beelen.quote:
Zelfde geldt voor Giel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Maakt niet uit hoe hij eruit ziet, Izzard is niet leuk.
Eens.quote:
Ik net nog. Een bruine. Wel doorgetrokken.quote:
Is leuk jaquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik net nog. Een bruine. Wel doorgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |