SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest even opzoeken wat larpers ook al weer zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Die van VMBO ging gedeeltelijk over larpers
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil weten hoe mauskoekwaus eruit ziet
ik heb m op fb maar is geheimquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil weten hoe mauskoekwaus eruit ziet
Ik ben een monsterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens een goeie reden waarom dat zo raar is?
van Loch Ness?quote:
Ik heb hem ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus als ik jou accepteer, kan ik aan zn fb komen?
araquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef Osuchi het volgende:
amg arachide is ook al zo knap
ik zit als enige lelijke trol hier
Wauw, wat ben jij een lelijke trol.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef Osuchi het volgende:
haha ik zeg niks hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mooi moment om er even tussenuit te knijpen en mijn kamer op te ruimen.
Naja, dan ga je in ieder geval als een beest tekeerquote:
Ezell heeft altijd alles doorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef Etsu het volgende:
FOKIT, ik heb een idee![]()
![]()
maak een kloon aan en praat tegen Ezell in de SC en als ze op je reageert, heb je gewonnen
: D: D::D:D:D :::D:D:D
picsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef Osuchi het volgende:
Ik ben nog wel 1 van de weinige zonder een kloon dus..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet altijd. Mij is het ook een aantal keer gelukt om d'r te trollen.
hahahahaa, wat een leuke grapquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef Osuchi het volgende:
Nou en.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet altijd. Mij is het ook een aantal keer gelukt om d'r te trollen.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog wel 1 van de weinige met een kloon dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
laat me niet in steekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Morgen vrij, dus nu even chillen, ik moet zo toch gaan.
Herkenbaar, ook behoorlijk lang last van gehad.quote:
Ik duim voor je, stadsgenoot waarvan ik nog steeds niet weet wie je bent!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook behoorlijk lang last van gehad.
[..]
Ik duim voor je, stadsgenoot waarvan ik nog steeds niet weet wie je bent!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thankshehe, ik dm m'n FB wel even, dan weet je dat iig
Mijn dokter zegt dat het of chronisch is of dat ik er heel erg vatbaar voor ben (terwijl je het normaal maar 1 keer kan krijgen maar ik ben blijkbaar een geval apart) maar dat het niet meer besmettelijk is van mij omdat ik het nu langer dan 3 maanden in totaal heb gehad. Moest er nog even bijkomen dat het besmettelijk bleef.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Stadsgenoot?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Mooie dokter heb je dan, het verschilt echt per mens namelijk hoeveel last je er van hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Mijn dokter zegt dat het of chronisch is of dat ik er heel erg vatbaar voor ben (terwijl je het normaal maar 1 keer kan krijgen maar ik ben blijkbaar een geval apart) maar dat het niet meer besmettelijk is van mij omdat ik het nu langer dan 3 maanden in totaal heb gehad. Moest er nog even bijkomen dat het besmettelijk bleef.
We komen uit dezelfde (vreselijke pauper (mijn meningquote:
Beter dan Westerhaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mooie dokter heb je dan, het verschilt echt per mens namelijk hoeveel last je er van hebt.Ik had er ook goed 3-4 maand last van hoor.
[..]
We komen uit dezelfde (vreselijke pauper (mijn mening)) stad.
Ruilen? Dan mag jij in Almelo wonen en ga ik in Westerhaar wonen. Is nog vrij dichtbij ook trouwensquote:
Ja is goed, hoef ik niet elke dag 20 minuten in de bus te zitten naar schoolquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ruilen? Dan mag jij in Almelo wonen en ga ik in Westerhaar wonen. Is nog vrij dichtbij ook trouwens.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:23 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja is goed, hoef ik niet elke dag 20 minuten in de bus te zitten naar schoolen dan ook nog 20 minuten terug
Baas boven baas boven baas. Ik hoef niet te reizen want ik ga niet naar school, pas in Augustus weer.quote:
Als ik snel fiets 50 secondenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien als ik snel fiets ik ook wel minder.
Hoe kan je nou baas boven mij zijn als ik veel korter fietsquote:
Omdat appelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik snel fiets 50 seconden
[..]
Hoe kan je nou baas boven mij zijn als ik veel korter fiets
Helemaal nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Osuchi het volgende:
Als er nog iemand uit deze omgeving bijkomt kan je de TT beter veranderen in twente slowchat in plaats van jong
Ik ben half twentschquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Osuchi het volgende:
Als er nog iemand uit deze omgeving bijkomt kan je de TT beter veranderen in twente slowchat in plaats van jong
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Osuchi het volgende:
3 uit Twente, das niksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Osuchi het volgende:
Ja maar wees nou eerlijk, wie is er nou voor zijn/haar plezier in Almelo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Osuchi het volgende:
[..]
3 die zich dagelijks in almelo bevinden
Nou vandaag was d'r weinig lol aan iddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja maar wees nou eerlijk, wie is er nou voor zijn/haar plezier in Almelo.
Is sws niks toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nou vandaag was d'r weinig lol aan iddGrafweer.
quote:
quote:
*Gniffel*quote:
Klopt, Westerhaar lijkt me wel gezellig trouwens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nou vandaag was d'r weinig lol aan iddGrafweer.
Enschede is wel tof om uit te gaan, dat is nog een klein beetje een studenten stad. Almelo is echt niks, ook niet qua uitgaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is sws niks toch?Maar het ligt tegen Enschede aan en dat is wel tof
Westerhaar =quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
*Gniffel*
[..]
Klopt, Westerhaar lijkt me wel gezellig trouwens.
[..]
Enschede is wel tof om uit te gaan, dat is nog een klein beetje een studenten stad. Almelo is echt niks, ook niet qua uitgaan.
Ik ga er volgend jaar studerenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
*Gniffel*
[..]
Klopt, Westerhaar lijkt me wel gezellig trouwens.
[..]
Enschede is wel tof om uit te gaan, dat is nog een klein beetje een studenten stad. Almelo is echt niks, ook niet qua uitgaan.
Iddquote:
Volgend jaar, of volgend schooljaar? In beide gevallen; tot dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er volgend jaar studeren
Als je 16 bent is 2 uur thuis zijn niet heel raar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Idd
Ben ik echt de enige die niet uit mag van d'r ouders trouwens![]()
Of ja, mag wel, maar voor 2 uur thuis zijn
Ik denk het wel ja, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Idd
Ben ik echt de enige die niet uit mag van d'r ouders trouwens![]()
Of ja, mag wel, maar voor 2 uur thuis zijn
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je 16 bent is 2 uur thuis zijn niet heel raar.
Volgend schooljaar. Saxion dan, niet de Uniquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgend jaar, of volgend schooljaar? In beide gevallen; tot dan!
Ja ik ook op het Saxion hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgend schooljaar. Saxion dan, niet de Uni
Nja ik ben in de meeste gevallen al een uur onderweg dus dan moet ik minstens om 1 uur al weg, en iedereen van mijn leeftijd verder komt gewoon om 4 uur/5 uur/6 uur thuis hoor...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je 16 bent is 2 uur thuis zijn niet heel raar.
Ik moet even kijken wat weg kan enzo, maarjaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu al je onderbalk vol?Ik heb er niet eens tien staan.
Ik ga Kunst & Techniek doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja ik ook op het Saxion hoor.Hbo rechten.
Ik haal altijd zoveel mogelijk van die icoontjes weg als ik op school achter een Mac zit. Die hele dock pas ik aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet even kijken wat weg kan enzo, maarja
Ja dan is het wel vervelend. Zorg anders dat je ergens kan slapenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nja ik ben in de meeste gevallen al een uur onderweg dus dan moet ik minstens om 1 uur al weg, en iedereen van mijn leeftijd verder komt gewoon om 4 uur/5 uur/6 uur thuis hoor...
Wat voor 1 heb jij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik haal altijd zoveel mogelijk van die icoontjes weg als ik op school achter een Mac zit. Die hele dock pas ik aan.
Mag ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan is het wel vervelend. Zorg anders dat je ergens kan slapenZij hebben dan geluk, maar ik moest meestal om 1 uur thuis zijn
Lijkt mij net iets te kleinquote:
Nah, zo'n beetje iedereen in mijn omgeving heeft de 13". En geloof me, dat zijn er echt een hoop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt mij net iets te klein
Ik ben ook al gewend aan 13'', 15'' lijkt nu al enorm voor mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, zo'n beetje iedereen in mijn omgeving heeft de 13". En geloof me, dat zijn er echt een hoop.Het is dat er nu een jongen met een groter scherm tegenover mij zit. Anders zou ik zeggen: grotere zie ik nooit.
![]()
![]()
Maar zo goed he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
Ik spaar voor een MacBook.
Die dingen zijn zo duur
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, hoe oud ben je?
Nouja, thuis ga ik er nog een 23'' HD scherm naast zetten, want het werk oppervlak heb ik echt nodigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, zo'n beetje iedereen in mijn omgeving heeft de 13". En geloof me, dat zijn er echt een hoop.Dat met te klein zijn valt dus wel mee. Het is dat er nu een jongen met een groter scherm tegenover mij zit. Anders zou ik zeggen: grotere zie ik nooit.
![]()
![]()
Schrijf een leuk berichtje over jezelf als je een kamer gaat zoeken via Kamernet oid. Het merendeel schrijft echt achterlijke stukjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet uit huissss, ik moet zo nodig uit huisss
iemand help me een kamer te vinden
Heb je zo onder de knie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb sowieso geen verstand van kamers zoeken
I know. Vroeger had ik ook een iMac, maar voor eigen laptop had ik geen geld voor een MacBookquote:
Je hebt allerlei Facebook groepen, "kamer gezocht /aangeboden in...*stad*"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb sowieso geen verstand van kamers zoeken
Beter dan een verzuurde oude zeikzak tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vader blijft slechte woordgrappen maken met het woord appelEn hij blijft het klokhuis deuntje fluiten
nee, ik ben er van af.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik las het.Maar moet je alsnog tot juli huur betalen?
Geluksvogel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik ben er van af.
maar kreeg wel een smsje of ik zaterdag de sleuteloverhandiging wilde doen.
ik zo; daarvoor moet je bij de huisbaas zijn. ik lever mijn sleutels niet in alvorens ik mijn borg terug heb.
Eerst 7 juni komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geluksvogel.Koop je nu een taart voor me?
Ja okquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Beter dan een verzuurde oude zeikzak toch
En die van Etsu, ik legde de link toen pasquote:
De e ingedrukt houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HOE DE NEUK DOE IK NU EEN ACCENT OP EEN E
équote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
omg sabine mn appartement is VERHUURD.quote:
équote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
topperr, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg sabine mn appartement is VERHUURD.
ik ga het wel missen qua sier enzo.ik realiseer t nu pas
éëêèęėēquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Ezell het volgende:
Overigens word ik hier een beetje panisch van mijn muziek. Serieus, dit is niet goed.
Qua sier? Wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg sabine mn appartement is VERHUURD.
ik ga het wel missen qua sier enzo.ik realiseer t nu pas
Enyaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, kan iemand een rustgevend liedje noemen?
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, kan iemand een rustgevend liedje noemen?
[..]
Ooh zo, oud huis?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ornamenten aan mn plafond en glas in lood ramen.
Ooh vet!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Si. Enige appartement met ornamenten en glas in lood ramen. De rest heeft dat niet.
Dacht het niet, neem maar een uitkeringquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar moet je wel een dikke bak alimentatie betalen ja
Ik werk al dus kan geen uitkering nemenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dacht het niet, neem maar een uitkering
Dan betaal je alles zelf maar koekjesbakkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik werk al dus kan geen uitkering nemen
Hebben jullie problemen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar moet je wel een dikke bak alimentatie betalen ja
Whehehehequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hebben jullie problemen?
Ik ben uw relatie consulent
Nee. Ik trek je helemaal leeg, volgens de wet ben je verplichtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan betaal je alles zelf maar koekjesbakker
Ga es wegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee. Ik trek je helemaal leeg, volgens de wet ben je verplicht
Sst niet ons geheim verklappenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hebben jullie problemen?
Ik ben uw relatie consulent
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee. Ik trek je helemaal leeg, volgens de wet ben je verplicht
Sowieso dat dat niet waar isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef Osuchi het volgende:
Wie wil er op mijn verjaardag komen? Heb namelijk geen vrienden meer.
Hij was wel scherpquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Moet dat nou
Is een heel normale uitdrukking hoor als het om financiële zaken gaat
Ik ben ook maar aan het puberen hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Moet dat nou
Is een heel normale uitdrukking hoor als het om financiële zaken gaat
Jij hebt het tegen een auteur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een toekomstig juriste/advocate ja, moge dat duidelijk zijn.
Geen idee eigenlijk, ik heb er niet veel moeite meer in kunnen stekenquote:
Topper!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee hoor, ik zeg wel dat je cool bent
Oke nou ga ik ook heel uitgebreid doen hoor.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Serieus, heb je een boek?
Wat voor boek?
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb er niet veel moeite meer in kunnen stekenmaar jij hebt hem exclusief en gratis gekregen toch
Wil lezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, een boek over een jongen die uit huis wordt gegooid door zijn agressieve stiefvader
Wil je later ook echt auteur van beroep worden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, een boek over een jongen die uit huis wordt gegooid door zijn agressieve stiefvader
Fuck hun danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat kan ik niet officieel op eisen want heb nog geen contract getekend
Kopenquote:
Mwah, ik vind schrijven gewoon leuk en heb deze gewoon in eigen beheer uitgegeven om het maar zo te zeggen. Wat de toekomst brengt: Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wil je later ook echt auteur van beroep worden?
Link?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kopen
[..]
Mwah, ik vind schrijven gewoon leuk en heb deze gewoon in eigen beheer uitgegeven om het maar zo te zeggen. Wat de toekomst brengt: Ik zou het niet weten.
17 jaar, wonend in regio Leiden, nog steeds bezig met m'n vwo. Daarna studeren in Groningen. International Business Law, International Relationships and International Organizations (zegmaar politicologie), Psychologie, Rechtsgeleerdheid, of iets in die richting gaat het worden, ik moet alleen nog even bedenken welke.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Topper!
[..]
Oke nou ga ik ook heel uitgebreid doen hoor.
19 jaar, woonachtig in het pittoreske Twente. Werkzaam als vulploegmedewerker in een supermarkt. Volg momenteel geen opleiding, maar ga in Augustus beginnen aan hbo rechten. Ik mag graag met mijn hond auwhoeren, met vrienden wat doen en verder kijk ik veel series, lees ik veel boeken en game ik ook graag.
Zo, nu mag jij.
Msacras = baasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:19 schreef msacras het volgende:
[..]
17 jaar, wonend in regio Leiden, nog steeds bezig met m'n vwo. Daarna studeren in Groningen. International Business Law, International Relationships and International Organizations (zegmaar politicologie), Psychologie, Rechtsgeleerdheid, of iets in die richting gaat het worden, ik moet alleen nog even bedenken welke.Verder werk ik in een café als Serveerster/Barmedewerkster/Barista, en ik dans en loop hard en ga graag stappen. En dan heb ik ook nog 2738281927 activiteiten daarnaast op school waardoor ik altijd bezig ben.
![]()
Oh en ik heb 2 katten, 2 zussen en 2 ouders woonachtig in huis bij mij.
Bellen met de huistelefoon?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
kut ik kan niet laten weten dat ik vanavond niet komze hebben geen 06 nummer op hun site die ik kan smsen en ik heb geen beltegoed meer om ze te bellen
ook is er geen emailadres
lullig
Aangenaam dan maar he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:19 schreef msacras het volgende:
[..]
17 jaar, wonend in regio Leiden, nog steeds bezig met m'n vwo. Daarna studeren in Groningen. International Business Law, International Relationships and International Organizations (zegmaar politicologie), Psychologie, Rechtsgeleerdheid, of iets in die richting gaat het worden, ik moet alleen nog even bedenken welke.Verder werk ik in een café als Serveerster/Barmedewerkster/Barista, en ik dans en loop hard en ga graag stappen. En dan heb ik ook nog 2738281927 activiteiten daarnaast op school waardoor ik altijd bezig ben.
![]()
Nog even het verhaal aangepast zelfs jwz. En dit is nog niet eens alles, ik heb te veel hobbiesquote:
hobby'squote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog even het verhaal aangepast zelfs jwz. En dit is nog niet eens alles, ik heb te veel hobbies
Hoe lang gaat het duren voor de eerste opmerking komt? "Pics van je zusje"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Aangenaam dan maar he.Ik heb trouwens ook 2 van die ouders in huis, rare figuren soms. En een zusje.
Insgelijks. Dit is nog niet eens allesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Aangenaam dan maar he.Ik heb trouwens ook 2 van die ouders in huis, rare figuren soms. En een zusje.
Oh das balenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hebben we niet en ik kan die van mn pa niet lenen want we praten niet
wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh das balen
Telefoon van iemand anders?
Voordat mensen het vragen inderdaad; ze is 11, stelletje lolicons!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voor de eerste opmerking komt? "Pics van je zusje"
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Voordat mensen het vragen inderdaad; ze is 11, stelletje lolicons!
Dan kan je alsnog een foto sturen in theorie...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vraag heel lief aan je vader of je zijn mobiel kan lenen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
kut ik kan niet laten weten dat ik vanavond niet komze hebben geen 06 nummer op hun site die ik kan smsen en ik heb geen beltegoed meer om ze te bellen
ook is er geen emailadres
lullig
mijn broertje is 12quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je woont alleen met je vader?quote:
hij negeert me dus is geen optiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag heel lief aan je vader of je zijn mobiel kan lenen?
kattenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:19 schreef msacras het volgende:
[..]
17 jaar, wonend in regio Leiden, nog steeds bezig met m'n vwo. Daarna studeren in Groningen. International Business Law, International Relationships and International Organizations (zegmaar politicologie), Psychologie, Rechtsgeleerdheid, of iets in die richting gaat het worden, ik moet alleen nog even bedenken welke.Verder werk ik in een café als Serveerster/Barmedewerkster/Barista, en ik dans en loop hard en ga graag stappen. Of gewoon chillen met vrienden enzo, terrasje pakken, shoppen, filmpje kijken. Ik lees ook graag en ben ook serie addict
En dan heb ik ook nog 2738281927 activiteiten daarnaast op school waardoor ik altijd bezig ben.
![]()
jepquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Je woont alleen met je vader?
De buren?Iemand anders in de buurt? Of even snel beltegoed halen
Moet ik ze voor je bellen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij negeert me dus is geen optie
Was ik al bang voorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm... Vrienden? Ergens?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jep
zijn niet thuis/geen contact mee
nope
geen geld
Jat z'n telefoon gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan toch zeggen dat je ziek in bed ligt en zelf niet kan bellen ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahah lief aanbod maar denk niet dat dat gaat werken
bel ze met voipbuster, eerste 300 minuten is gratis per weekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahah lief aanbod maar denk niet dat dat gaat werken
Ja zijn er wel maar daar kan ik niet 1-2-3 heenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
oh my gawd. ik voel me echt heel machtig en groot.
ik ga mijn huidige huisbaas leegzuigen.
Ooh nee dat is dan geen optie. Ga naar een winkel zeg dat je dringend moet bellen omdat er iemand dood aan het gaan is, zeg dat je niet komt, en ren dan hard weg. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zijn er wel maar daar kan ik niet 1-2-3 heenvolgens mij zijn die momenteel ook in de trein naar huis dus dat zou ook niet lukken.
Zoek wel even uit of die vent geen rare soa's heeft...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
oh my gawd. ik voel me echt heel machtig en groot.
ik ga mijn huidige huisbaas leegzuigen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh nee dat is dan geen optie. Ga naar een winkel zeg dat je dringend moet bellen omdat er iemand dood aan het gaan is, zeg dat je niet komt, en ren dan hard weg. Succes gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:30 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Zoek wel even uit of die vent geen rare soa's heeft...
Nouja ik wil eigenlijk nooit weer daar komen dus dat zou ik in dat telefoongesprekje duidelijk moeten makenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:27 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik kan toch zeggen dat je ziek in bed ligt en zelf niet kan bellen ofzoik probeer maar te helpen haha
denk het ook jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh nee dat is dan geen optie. Ga naar een winkel zeg dat je dringend moet bellen omdat er iemand dood aan het gaan is, zeg dat je niet komt, en ren dan hard weg. Succes gegarandeerd.
Oh ja nee dan begrijp ik het haha.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouja ik wil eigenlijk nooit weer daar komen dus dat zou ik in dat telefoongesprekje duidelijk moeten makenhet is dus persoonlijker om zelf te bellen ipv lafjes iemand anders te laten bellen, komt heel flauw over.
Zullen we het maar niet meer over mijn zusje hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog een foto sturen in theorie...
Deze?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
Godver is het normaal dat je ouders snoep en koekjes en chips enzo verstoppen in huisNormaal heb ik er nooit zin in maar omdat ik weet dat het overal en nergens ligt wil ik het vinden
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
Godver is het normaal dat je ouders snoep en koekjes en chips enzo verstoppen in huisNormaal heb ik er nooit zin in maar omdat ik weet dat het overal en nergens ligt wil ik het vinden
Nou vooruitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet meer over mijn zusje hebben.
[..]
Deze?
Nee the killersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet meer over mijn zusje hebben.
[..]
Deze?
... Waarom verstoppen je ouders eten? Dat deden mijn ouders toen ik 7 wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
Ik verstop het altijd voor m'n broerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef msacras het volgende:
[..]
... Waarom verstoppen je ouders eten? Dat deden mijn ouders toen ik 7 was
Nee, mijn broertje heeft ernstig overgewicht en bij mij mogen er ook wel een paar grammetjes af dus verstoppen ze het voornamelijk voor hem want als hij het vindt is alles binnen 2 tellen opquote:
Dit. Lekker spul kopen, het 3 weken laten liggen en dan zeiken als ik het meeneemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee, mijn broertje heeft ernstig overgewicht en bij mij mogen er ook wel een paar grammetjes af dus verstoppen ze het voornamelijk voor hem want als hij het vindt is alles binnen 2 tellen opWaardoor ik dan weer iets heb van; koop het dan gewoon niet
doen ze hier idd ook voor mijn broertje, daarom hebben we nooit wat in huisquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee, mijn broertje heeft ernstig overgewicht en bij mij mogen er ook wel een paar grammetjes af dus verstoppen ze het voornamelijk voor hem want als hij het vindt is alles binnen 2 tellen opWaardoor ik dan weer iets heb van; koop het dan gewoon niet
Oh okequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja iddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Lekker spul kopen, het 3 weken laten liggen en dan zeiken als ik het meeneem
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik verstop het voor mijn ouders.Allebei gestopt met roken dit jaar, en als er wat lekkers ligt, kan ik het beter direct boven verstoppen, anders is het op als ik er zin in heb.
Ik zou gewoon ophangen als ik je moeder was haha. Maar bel je moeder dan als je eten wiltquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja idd
Heeft trouwens alsnog geen zin dat ze 't verstoppen, mijn broertje belt m'n moeder op als ze op d'r werk is met de vraag waar dat vreten ligt en dan wil ze snel van hem af zijn dus dan zegt ze 't maar gewoon
Parenting done wrongquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja idd
Heeft trouwens alsnog geen zin dat ze 't verstoppen, mijn broertje belt m'n moeder op als ze op d'r werk is met de vraag waar dat vreten ligt en dan wil ze snel van hem af zijn dus dan zegt ze 't maar gewoon
Al gedaan ze werd boosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ophangen als ik je moeder was haha. Maar bel je moeder dan als je eten wilt
hahahahaha opbellen waar de chips ligtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja idd
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja idd
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hahahahaha opbellen waar de chips ligt
Ik las hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De ubernerd die alles van zijn ouders krijgt gaat mij op facebook vertellen dat hij met zijn latop beter kan gamen. No. Fucks. Given
ik had ook zo'n vriend die steeds iets beters kocht nadat ik iets hadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De ubernerd die alles van zijn ouders krijgt gaat mij op facebook vertellen dat hij met zijn latop beter kan gamen. No. Fucks. Given
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Al gedaan ze werd boos![]()
![]()
En toen ik op mezelf omdat ik moet afvallen
''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik ''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |