Ruilen? Dan mag jij in Almelo wonen en ga ik in Westerhaar wonen. Is nog vrij dichtbij ook trouwensquote:
Ja is goed, hoef ik niet elke dag 20 minuten in de bus te zitten naar schoolquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ruilen? Dan mag jij in Almelo wonen en ga ik in Westerhaar wonen. Is nog vrij dichtbij ook trouwens.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:23 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja is goed, hoef ik niet elke dag 20 minuten in de bus te zitten naar schoolen dan ook nog 20 minuten terug
Baas boven baas boven baas. Ik hoef niet te reizen want ik ga niet naar school, pas in Augustus weer.quote:
Als ik snel fiets 50 secondenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien als ik snel fiets ik ook wel minder.
Hoe kan je nou baas boven mij zijn als ik veel korter fietsquote:
Omdat appelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik snel fiets 50 seconden
[..]
Hoe kan je nou baas boven mij zijn als ik veel korter fiets
Helemaal nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Osuchi het volgende:
Als er nog iemand uit deze omgeving bijkomt kan je de TT beter veranderen in twente slowchat in plaats van jong
Ik ben half twentschquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Osuchi het volgende:
Als er nog iemand uit deze omgeving bijkomt kan je de TT beter veranderen in twente slowchat in plaats van jong
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Osuchi het volgende:
3 uit Twente, das niksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Osuchi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |