Ja maar wees nou eerlijk, wie is er nou voor zijn/haar plezier in Almelo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Osuchi het volgende:
[..]
3 die zich dagelijks in almelo bevinden
Nou vandaag was d'r weinig lol aan iddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja maar wees nou eerlijk, wie is er nou voor zijn/haar plezier in Almelo.
Is sws niks toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nou vandaag was d'r weinig lol aan iddGrafweer.
quote:
quote:
*Gniffel*quote:
Klopt, Westerhaar lijkt me wel gezellig trouwens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nou vandaag was d'r weinig lol aan iddGrafweer.
Enschede is wel tof om uit te gaan, dat is nog een klein beetje een studenten stad. Almelo is echt niks, ook niet qua uitgaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is sws niks toch?Maar het ligt tegen Enschede aan en dat is wel tof
Westerhaar =quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
*Gniffel*
[..]
Klopt, Westerhaar lijkt me wel gezellig trouwens.
[..]
Enschede is wel tof om uit te gaan, dat is nog een klein beetje een studenten stad. Almelo is echt niks, ook niet qua uitgaan.
Ik ga er volgend jaar studerenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
*Gniffel*
[..]
Klopt, Westerhaar lijkt me wel gezellig trouwens.
[..]
Enschede is wel tof om uit te gaan, dat is nog een klein beetje een studenten stad. Almelo is echt niks, ook niet qua uitgaan.
Iddquote:
Volgend jaar, of volgend schooljaar? In beide gevallen; tot dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er volgend jaar studeren
Als je 16 bent is 2 uur thuis zijn niet heel raar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Idd
Ben ik echt de enige die niet uit mag van d'r ouders trouwens![]()
Of ja, mag wel, maar voor 2 uur thuis zijn
Ik denk het wel ja, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Idd
Ben ik echt de enige die niet uit mag van d'r ouders trouwens![]()
Of ja, mag wel, maar voor 2 uur thuis zijn
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je 16 bent is 2 uur thuis zijn niet heel raar.
Volgend schooljaar. Saxion dan, niet de Uniquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgend jaar, of volgend schooljaar? In beide gevallen; tot dan!
Ja ik ook op het Saxion hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgend schooljaar. Saxion dan, niet de Uni
Nja ik ben in de meeste gevallen al een uur onderweg dus dan moet ik minstens om 1 uur al weg, en iedereen van mijn leeftijd verder komt gewoon om 4 uur/5 uur/6 uur thuis hoor...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je 16 bent is 2 uur thuis zijn niet heel raar.
Ik moet even kijken wat weg kan enzo, maarjaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu al je onderbalk vol?Ik heb er niet eens tien staan.
Ik ga Kunst & Techniek doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja ik ook op het Saxion hoor.Hbo rechten.
Ik haal altijd zoveel mogelijk van die icoontjes weg als ik op school achter een Mac zit. Die hele dock pas ik aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet even kijken wat weg kan enzo, maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |