quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn enige onvoldoende in de eindexamens, een 5.4
op een andere username die we niet mogen wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Das knap als haar account pas 10 dagen oud is.
meh nu twijfel ik of ik vanavond heen zal gaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Get. The. Fuck. Out. Of. There.
Je zou niet de eerste zijn waarbij het zo is gegaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik zocht ooit iets op google en toen stond een link van fok bovenaan en toen dacht ik 'hey, een forum, oke daar kan het misschien wel op staan' en toen zag ik een stel autisten en vond het wel vermakelijk en toen heb ik een account gemaakt
maar dat was al in 2010 op een ander acc
ik zou gewoon niet meer gaan. fuck it.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meh nu twijfel ik of ik vanavond heen zal gaan
oja weet je nog dat ik me gister druk maakte over dat ik te laat zou komen? ik kwam een kwartier te vroeg aan ( dat is opzich normaal op de werkvloer, van te voren aanwezig zijn ) komt ze bazin er aan en zegt ze, zó! jij bent vroeg
en de rest van het personeel komt 10 min te laat vrolijk binnen wandelen!!!!
Jij..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had 8 examens en daarvan 5 onvoldoende.
en dan nog slagen met 5,5 gemiddeld
ik
jij hebt ook spaansquote:
nah, ik ga denk ik nog even heen, kijken wat ze me te bieden heeft en het geld van vandaag en gisteren eisen want ik heb wel werk verricht daarquote:
Die van VMBO ging gedeeltelijk over larpersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij..Die samenvatting bij Nederlands voor havo was echt vreselijk. Een verband leggen tussen Hitler, bambi en het ''oh gevoel''. Ik ga dat serieus nooit weer vergeten
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij..Die samenvatting bij Nederlands voor havo was echt vreselijk. Een verband leggen tussen Hitler, bambi en het ''oh gevoel''. Ik ga dat serieus nooit weer vergeten
Daar had ik (oefenexamen) 'n 7 voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja heb spaans.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
jij hebt ook spaansboks, jij kan me helpen in de toekomst enzo want ik sta vrij laag voor spaans
Pic van jou hebbenquote:
Overleef je wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Etsu het volgende:
wordt wat vannacht, zo saai in de SC als Ezell en Fokit niet meer tegen elkaar gaan praten.
Geef eens een goeie reden waarom dat zo raar is?quote:
Thanks en ja Spaans > Fransquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wow Spaans. Succes
Wist niet eens dat je dat als vak kon nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |