Ja dan is het wel vervelend. Zorg anders dat je ergens kan slapenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nja ik ben in de meeste gevallen al een uur onderweg dus dan moet ik minstens om 1 uur al weg, en iedereen van mijn leeftijd verder komt gewoon om 4 uur/5 uur/6 uur thuis hoor...
Wat voor 1 heb jij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik haal altijd zoveel mogelijk van die icoontjes weg als ik op school achter een Mac zit. Die hele dock pas ik aan.
Mag ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan is het wel vervelend. Zorg anders dat je ergens kan slapenZij hebben dan geluk, maar ik moest meestal om 1 uur thuis zijn
Lijkt mij net iets te kleinquote:
Nah, zo'n beetje iedereen in mijn omgeving heeft de 13". En geloof me, dat zijn er echt een hoop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt mij net iets te klein
Ik ben ook al gewend aan 13'', 15'' lijkt nu al enorm voor mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, zo'n beetje iedereen in mijn omgeving heeft de 13". En geloof me, dat zijn er echt een hoop.Het is dat er nu een jongen met een groter scherm tegenover mij zit. Anders zou ik zeggen: grotere zie ik nooit.
![]()
![]()
Maar zo goed he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
Ik spaar voor een MacBook.
Die dingen zijn zo duur
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, hoe oud ben je?
Nouja, thuis ga ik er nog een 23'' HD scherm naast zetten, want het werk oppervlak heb ik echt nodigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, zo'n beetje iedereen in mijn omgeving heeft de 13". En geloof me, dat zijn er echt een hoop.Dat met te klein zijn valt dus wel mee. Het is dat er nu een jongen met een groter scherm tegenover mij zit. Anders zou ik zeggen: grotere zie ik nooit.
![]()
![]()
Schrijf een leuk berichtje over jezelf als je een kamer gaat zoeken via Kamernet oid. Het merendeel schrijft echt achterlijke stukjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet uit huissss, ik moet zo nodig uit huisss
iemand help me een kamer te vinden
Heb je zo onder de knie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb sowieso geen verstand van kamers zoeken
I know. Vroeger had ik ook een iMac, maar voor eigen laptop had ik geen geld voor een MacBookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |