SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
JNG SC wenst iedereen veel succes met de examens
Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en onnodig, dat snapt iedereen.
Nieuw? Kijk hier ook eens:
JNG / JONG! voorstel topicAJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ga weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat het kan.
En jij bent ook fake dus.
Ik heb er nooit iets over gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef arachide. het volgende:
Oke dus ik heb hier te maken met een sc waar twee kampen en een groepschat zijn.
Ik wil niet eens weten wat er over mij instaat.
Idd, twee kampen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets over gezien eigenlijk
Yeah right, mijn reet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoezo ben ik fake dan
Ik zeg direct wat ik vind, geen achterbaks gedoe. Ik sta IRL iig bekend als 1 van de eerlijkste gozers die er is.
Vind ik niet, is ook niet nodig. Dit is internet, iedereen is anders. Erger je er niet zo aan en chat gezellig mee. Kan bestquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeah right, mijn reet.
Maar ben weg, veel plezier jullie
quote:JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
Blijf dan ook lekker weg in plaats van telkens terugkomen om niksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeah right, mijn reet.
Maar ben weg, veel plezier jullie
FOKITquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker weg in plaats van telkens terugkomen om niks
Naar prullenmand slepen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe de neuk deinstalleer je dingen van een Mac![]()
______
heb je hem?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe de neuk deinstalleer je dingen van een Mac![]()
______
Op mac niet volgens mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan is alleen de snelkoppeling weg slimbo
Bij de mac blijkbaar niet, ff proberenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan is alleen de snelkoppeling weg slimbo
Hoiquote:
Helloquote:
CMD+Backspace.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij de mac blijkbaar niet, ff proberen
JOAquote:
Ok, gewoon als trash behandelenquote:
NICEquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JOA![]()
Alleen er is iets fout gegaan bij het illegaal installeren van photoshop enzo, nu moet het overnieuw
Ja, en dan ook even in je Library eventuele referenties verwijderenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok, gewoon als trash behandelen
Ik vind het redelijk opvallend, maar misschien omdat ik er vaker naar kijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets over gezien eigenlijk
Ja maar ctrl v ctrl c enzo is nu met cmd-v cmd-cquote:
Si.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Wie is hier handig met I-tunes/Icloud shit enzo?
CMD+Q opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ctrl v ctrl c enzo is nu met cmd-v cmd-cOpnieuw aanleren alles
ja verf je haar even als het al dood isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef Osuchi het volgende:
Mijn haar is helemaal dood maar als ik het knip hou ik geen haar meer overen ik moet verven maar heb deze maand geen geld meer
ff huilen
Ja is ook weer zo, maar ik was het er niet mee eens dus was ik opeens een kissass enzo, krijg je dat weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk opvallend, maar misschien omdat ik er vaker naar kijk.
Ik wil niet dat het hier klapt en dat iedereen weggaat. Het is hier nu gezellig, maar zovaak zie ik iemand steken onder water en dat is niet hoe het hoort.
En dan hoor ik ook over zo'n whatsapp groep, ik wil niet eens weten wat voor een geroddel daar is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen daar niet worden afgezeken. Of denk ik nu verkeerd?
Went vanzelfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ctrl v ctrl c enzo is nu met cmd-v cmd-cOpnieuw aanleren alles
Jullie dames hebben het ook wel erg zwaar he..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja verf je haar even als het al dood is
Ik heb mijn telefoon laten nakijken gister bij de T-mobile zaak want internet doet kut. Nu moet ze mijn Iphone ter reperatie opsturen, en heb ik de simkaart in de Iphone van mijn ma gedaan ( die kreeg ook nieuwe telefoonquote:
ja nee want 10 cm blonde uitgroei met rood haar is aantrekkelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja verf je haar even als het al dood is
Ik deed hetquote:
Thanksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Went vanzelfcmd-r is F5
cmd-f is iets zoeken
ik kan die combi's nooit onthoudenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Went vanzelfcmd-r is F5
cmd-f is iets zoeken
jullie snappen die inner struggles niet die dagelijks in ons omgaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie dames hebben het ook wel erg zwaar he..![]()
zelf wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja nee want 10 cm blonde uitgroei met rood haar is aantrekkelijk
zolang je het niet lichter verft is er weinig beschadigends aan het verven van je haar hoor
Kopie van je geheugen maken op je laptop via iTunes, je ma's telefoon leeg maken en dan jouw geheugen erop zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon laten nakijken gister bij de T-mobile zaak want internet doet kut. Nu moet ze mijn Iphone ter reperatie opsturen, en heb ik de simkaart in de Iphone van mijn ma gedaan ( die kreeg ook nieuwe telefoon) Maar nu staan de gegevens van haar er nog op. Ook de naam enzo, dus hoe zet ik nu mijn gegevens op mijn telefoon over naar mijn simkaartje op haar telefoon.
Ik ben haar telefoon nu al aan het resetten.
iPhone? Gewoon je eigen itunes-account gebruiken en synchen met de PC waar je normaal gesproken mee synched. Dan vraagt hij om een backup terug te zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon laten nakijken gister bij de T-mobile zaak want internet doet kut. Nu moet ze mijn Iphone ter reperatie opsturen, en heb ik de simkaart in de Iphone van mijn ma gedaan ( die kreeg ook nieuwe telefoon) Maar nu staan de gegevens van haar er nog op. Ook de naam enzo, dus hoe zet ik nu mijn gegevens op mijn telefoon over naar mijn simkaartje op haar telefoon.
Ik ben haar telefoon nu al aan het resetten.
Maar als je ze weet zijn ze fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan die combi's nooit onthoudenenige wat ik weet is cmd+Q, cmd+C en cmd-V.
Sluiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar als je ze weet zijn ze fijn
Wat is cmd-q dan?
Programma laten stoppen enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is cmd-q dan?
Ja ik heb met mijn telefoon al een reserve opslag shit gedaan via Icloud. maar hoe krijg ik die op die andere telefoon dan? Want als ik nu met mijn moeders telefoon synchroniseer staat die opslag toch niet op haar Itunes accountquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kopie van je geheugen maken op je laptop via iTunes, je ma's telefoon leeg maken en dan jouw geheugen erop zetten.
Gaaaaa weheheheheeegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie dames hebben het ook wel erg zwaar he..![]()
Oh goed dat ik het niet uitprobeerdequote:
Ik heb struggles door het met jullie omgaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jullie snappen die inner struggles niet die dagelijks in ons omgaan
Jullie leggen het ook nooit uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sluitenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is cmd-q dan?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Osuchi het volgende:
[..]
waar heb jij je kut aan gebrand manniet zo chagerijnig doen oke?
DV is zo. Verder lief meisje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Mijn vrouw snapt die inner struggles ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh bij jou was het examenstress toch?quote:
Ennnn in de linkerhoek: osuchiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Osuchi het volgende:
[..]
some things are better left unsaidquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie leggen het ook nooit uit.En als jullie het uitleggen moet ik eerlijk toegeven dat ik vaak maar half mee lees of mee luister.
let`s get ready to rumbleeeequote:
'op het forum'? dus je doet je anders voor dan je bent?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik post cynisch en sarcastisch op het forum, leer er maar mee omgaan
Zie ondertitelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh bij jou was het examenstress toch?
eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
'op het forum'? dus je doet je anders voor dan je bent?
ik kom er net bij en heb verder geen flauw benul wat hier aan de hand isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh is geen aanval hooriedereen is gewoon zo huilie huilie in dit topic nu, hou ik niet van
Feit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk wel.
in t echt is DV best lief en schattig en eerlijk.
soms wel ja, op een forum komt alles heel anders over dan dat ik eigenlijk bedoelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
'op het forum'? dus je doet je anders voor dan je bent?
Tegen wie dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kom er net bij en heb verder geen flauw benul wat hier aan de hand is
snap verder wel dat ik chagrijnig over kom maar dat is mijn postgedrag nou eenmaal, ik heb goede bedoelingen behalve tegen ongeveer 4 niet nader te noemen personen maar dat is duidelijk en spreekt voor zich
hoe langer je hier zit hoe duidelijker dat wordt, dus niet zo snel conlusies trekken aub
ok ik heb niks gezegd dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kom er net bij en heb verder geen flauw benul wat hier aan de hand is
snap verder wel dat ik chagrijnig over kom maar dat is mijn postgedrag nou eenmaal, ik heb goede bedoelingen behalve tegen ongeveer 4 niet nader te noemen personen maar dat is duidelijk en spreekt voor zich
hoe langer je hier zit hoe duidelijker dat wordt, dus niet zo snel conlusies trekken aub
Doe dat nou maar nietquote:
Gezien. Hoe zijn je eerste examens gegaan?quote:
Huilie huilie? Wanneeeer? We zijn alweer veel verder johquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh is geen aanval hooriedereen is gewoon zo huilie huilie in dit topic nu, hou ik niet van
dan heb ik jou ook indirect gemeet. ofzoiets. net als indirect zoenen.quote:
Ik weet er 2 in ieder gevalquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan heb ik jou ook indirect gemeet. ofzoiets. net als indirect zoenen.
ja maar jij bent een speciale, belangrijke user.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]als ik iedereen moet gaan tellen die ik dan indirect heb gemeet kun je het hele forum opnoemen
kan, ieder z'n dingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ok ik heb niks gezegd dan.
daarbij ben ik juist een beetje andersom, ik ben irl heel sarcastisch en op het forum wat hyperder en blijer.
Wel aardigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gezien. Hoe zijn je eerste examens gegaan?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ze gaan steeds zeiken over de nieuwe mensen plus DV. En dat terwijl het hele chille mensen zijn en DV gewoon een topmokkel is ondanks haar gebitch soms, weet ze zelf ook
je sigquote:
Klinkt niet zo super..quote:
2 zelfs omg. En die gingen wel aardig. Zooooooveel zin om uit te gaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ara heb je al een exa gehad, zo ja, hoe ging het chick
7 juniquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
2 zelfs omg. En die gingen wel aardig. Zooooooveel zin om uit te gaan
Hebben mijn Dr. Love dm`s nog geholpen?quote:
Vwoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Klinkt niet zo super..Havo of vwo?
ja. ik ga t gewoon doen. dan zie ik t wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben mijn Dr. Love dm`s nog geholpen?
omg gaat snel, goedzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
2 zelfs omg. En die gingen wel aardig. Zooooooveel zin om uit te gaan
Goedzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja. ik ga t gewoon doen. dan zie ik t wel.
13 juniquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg gaat snel, goedzowanneer krijg je de uitslag ook alweer?
ik ooook
Was wel de bedoeling om vaker te posten ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan, ieder z'n ding
ga je hier vaker posten of is dit eenmalig?
gewoon doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling om vaker te posten ja.
dat is zelfs speciaal voor zijn ouders volgens mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
dat is bijna net zo speciaal als tong80 meeten
weer een titel op m'n schouders, wat een eerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan was je de legendarische eerste fokker geweest die bietrlenom ooit had gemeet
gezellig ( srs)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling om vaker te posten ja.
Yv meeten kan ik je aanraden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar jij bent een speciale, belangrijke user.
huhquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat is zelfs speciaal voor zijn ouders volgens mij
Dat ze hun zoon Tong mogen meetenquote:
Sorry, die heb ik alleen aan de telefoon gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik alleen aan de telefoon gehad.
beter nog: ze ís knap.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja hoop het.
niet om te slijmen ofzo maar ik vind jou op je foto's heel knap
DM zijn nummer grr grquote:
maarja, die tieten hé.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
beter nog: ze ís knap.
als ik geen homo was, zou ik d'r doen.
Maakt het je misselijk ja?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
vies he. gelukkig waren ze vorige week bedekt.
ik mag jou nu alquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja hoop het.
niet om te slijmen ofzo maar ik vind jou op je foto's heel knap
Ik heb kleine?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
vies he. gelukkig waren ze vorige week bedekt.
quote:
quote:
Mijn laatste examen is 29 meiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ogod vanaf 25 mei tot 13 juni ga jij in een hel leven
quote:
Bahquote:
Haha nee oké snap hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bahdat klinkt beetje fout
Niet `te'' natuurlijk
Als je er het lichaam voor hebt is dat toch prima?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:44 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha nee oké snap het
Ik ben opzich best bang want er zit nu wel genoeg voor mijn idee, maar ik wil afvallen en dan zit ik dalijk met cup AA
Heb ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er het lichaam voor hebt is dat toch prima?
Als je slank bent en redelijk klein gebouwd is daar niks mis mee.
Uitleg?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Heb ik nietBeetje uit proportie allemaal
Waarom afvallen, er is niks mis met volslanke dames hoor. Of ben ik de enige die er zo over denkt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:44 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha nee oké snap het
Ik ben opzich best bang want er zit nu wel genoeg voor mijn idee, maar ik wil afvallen en dan zit ik dalijk met cup AA
Als een examen moet afhangen van 1 avond is er een probleem. Tenzij het de avond van te voren is, dan lijkt het me niet handigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh echt waar? is dat uitgaan wel slim dan?
eindelijk discipline gekweekt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
HOI
STUDIESTRESS
HIEROOOO
GODZIJDANK,
IK HEB EEN CROISSANT
Jij vindt daar niks mis mee, maar als zij daar wel wat mis mee vindt heeft ze daar weinig aan hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom afvallen, er is niks mis met volslanke dames hoor. Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Het gaat er niet om hoe jij er over denkt maar hoe ik er zelf over denk en voel in m'n eigen lichaam schatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom afvallen, er is niks mis met volslanke dames hoor. Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Tuurlijk wel! Ik heb woensdag wiskunde en dan weer woensdag frans. Een hele week voor een vak waar je niet voor kan lezen. Le freedom.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh echt waar? is dat uitgaan wel slim dan?
Ezellquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
HOI
STUDIESTRESS
HIEROOOO
GODZIJDANK,
IK HEB EEN CROISSANT
goed dat je vraagtquote:
met tentamens ging ik uit enzulks, toch alles gehaald. dus het is te doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als een examen moet afhangen van 1 avond is er een probleem. Tenzij het de avond van te voren is, dan lijkt het me niet handig
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe jij er over denkt maar hoe ik er zelf over denk en voel in m'n eigen lichaam schatMaar toch bedankt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt daar niks mis mee, maar als zij daar wel wat mis mee vindt heeft ze daar weinig aan he
Dan moet je andere foto's sturen, leek wel mee te vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Want de avond voorafgaande aan je examen uitgaan is wel handig wou je zeggen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als een examen moet afhangen van 1 avond is er een probleem. Tenzij het de avond van te voren is, dan lijkt het me niet handig
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
HOI
STUDIESTRESS
HIEROOOO
GODZIJDANK,
IK HEB EEN CROISSANT
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
quote:
Valt heus wel mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
wa's da?quote:
groetjesquote:
jammer. gelukkig heb je nog iets andersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goed dat je vraagt
wat een low class bende zeg daar jeetje
t voelde alsof ik van de bijenkorf de wibra instapte want alles wat ik heb geleerd bij het vorige restaurant moest ik vergetenhygiene is slecht, bediening is slecht, ik voel me er niet fijn.
moet de hele week werken maar ga ze er vanavond even op aanspreken dat ik geen uitdagingen hier heb
ik ga met tegenzin naar werk zelfs, nou dan heb ik liever geen werk.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je andere foto's sturen, leek wel mee te vallen
oke als jij het zegt! wil niet dat je zakt door een stom feestjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik heb woensdag wiskunde en dan weer woensdag frans. Een hele week voor een vak waar je niet voor kan lezen. Le freedom.
I FUCKING LOVE YOUquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is alsof ik als AH-medewerker bij een Aldi ga werken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goed dat je vraagt
wat een low class bende zeg daar jeetje
t voelde alsof ik van de bijenkorf de wibra instapte want alles wat ik heb geleerd bij het vorige restaurant moest ik vergetenhygiene is slecht, bediening is slecht, ik voel me er niet fijn.
moet de hele week werken maar ga ze er vanavond even op aanspreken dat ik geen uitdagingen hier heb
ik ga met tegenzin naar werk zelfs, nou dan heb ik liever geen werk.
Dan is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt daar niks mis mee, maar als zij daar wel wat mis mee vindt heeft ze daar weinig aan he
Als je je niet prettig voelt dan is het idd anders, maar zo had ik het niet opgevat, sorry.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe jij er over denkt maar hoe ik er zelf over denk en voel in m'n eigen lichaam schatMaar toch bedankt
Maar jij bent Etsuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
met tentamens ging ik uit enzulks, toch alles gehaald. dus het is te doen.
Het wordt een geweldig feestje, en ik kan op heel veel zakken, maar niet op frans.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke als jij het zegt! wil niet dat je zakt door een stom feestje
Ik heb gewoon een dikke reet in vergelijking met mijn cup B oke klaar kunnen we er nu over ophoudenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je andere foto's sturen, leek wel mee te vallen
Ja elke vrouw vind dat ze een dikke reet heeftquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een dikke reet in vergelijking met mijn cup B oke klaar kunnen we er nu over ophouden
Nee juist niet bedoel ik. 2 dagen vantevoren moet kunnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Want de avond voorafgaande aan je examen uitgaan is wel handig wou je zeggen?
leugensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja elke vrouw vind dat ze een dikke reet heeft
waarom wil je perse horeca?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, maar ik moet snel sparen voor een kamer en dat gaat niet lukken met dat ene baantje
Ja elke jongen die ik tegenkom ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Er is een verschil tussen curvy en fattyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
HIGH FIVE SISTER! Ook cup B hier (al zie ik ze ineens meer vooruit staan dan eerst) en een kont die nog net geen 2 kledingmaten groter is dan mijn bovenlijfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een dikke reet in vergelijking met mijn cup B oke klaar kunnen we er nu over ophouden
Oh, je lijkt juist het tegenovergestelde te zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee juist niet bedoel ik. 2 dagen vantevoren moet kunnen.
Ik wil niks meer van jou horen zonder picsquote:
Het is wederzijds.quote:
Ojee.quote:
Ze stuurt mij foto's, heb ik niet om gevraagdquote:
Picsquote:
Ok, dan praat ik nooit meer met jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil niks meer van jou horen zonder pics
LOL PRECIES ZELFDEquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
HIGH FIVE SISTER! Ook cup B hier (al zie ik ze ineens meer vooruit staan dan eerst) en een kont die nog net geen 2 kledingmaten groter is dan mijn bovenlijf
Ik ben vereerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
Kijken hoelang je dat vol gaat houdenquote:
Heul wel, je zei in het topic dat je wilde weten hoe ik eruitzag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze stuurt mij foto's, heb ik niet om gevraagd
denk het jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is alsof ik als AH-medewerker bij een Aldi ga werken?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:52 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Heul wel, je zei in het topic dat je wilde weten hoe ik eruitzag.
quote:
Ik zeg dat tegen iedereen, dit is FOK!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:52 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Heul wel, je zei in het topic dat je wilde weten hoe ik eruitzag.
Hoi wie ben jijquote:
Nam ze `pics van je zusje'' ook letterlijk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg dat tegen iedereen, dit is FOK!
Betekent verder ook niet dat je het moet doen
oh ik zou juist blij zijn, dat gemartel met die dienbladen altijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denk het ja
ze gebruiken plastic bakken ipv roestvrij stalen bakken
ik mag het servies gewoon met mn handen naar de tafel brengen ipv op een bord
ik mag het drinken gewoon met de hand naar de tafel brengen ipv op een dienblad
ik hoef de gasten niet eens te verwelkomen en ze naar hun tafel te begeleiden en hun jassen eventueel aan te nemen
en nog meer van die dingentjes, zo achterlijk
neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zwerty! met die coole UI, ken je haar nog niet
Tijd ga nu in?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Ezell het volgende:
Vanaf dit moment praten fok-it en ik niet meer met elkaar. Tijd ga nu in. GO!
Nee vanaf nu pasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Ezell het volgende:
Vanaf dit moment praten fok-it en ik niet meer met elkaar. Tijd ga nu in. GO!
Ik heb een negerinnenkontquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je kan nog wel via mij praten dan geef ik het doorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Ezell het volgende:
Vanaf dit moment praten fok-it en ik niet meer met elkaar. Tijd gaat nu in. GO!
'Naam geslacht en cupmaat mits vrouw zijnde gaarne.quote:
Da's wat anders dan 'pics'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'Naam geslacht en cupmaat mits vrouw zijnde gaarne.
Die laatste is een business-killer als ik Herman den Blijker mag geloven en zijn programma'squote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denk het ja
ze gebruiken plastic bakken ipv roestvrij stalen bakken
ik mag het servies gewoon met mn handen naar de tafel brengen ipv op een bord
ik mag het drinken gewoon met de hand naar de tafel brengen ipv op een dienblad
ik hoef de gasten niet eens te verwelkomen en ze naar hun tafel te begeleiden en hun jassen eventueel aan te nemen
en nog meer van die dingentjes, zo achterlijk
Not enoughquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Osuchi het volgende:
[..]
whatsapp profielfoto, al kijk ik op die foto wel beetje vreemd
'geslacht mits vrouw zijnde'quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nam ze `pics van je zusje'' ook letterlijk?![]()
ja ergens ben ik ook wel blij omdat je gewoon op je luie gemak iets kan doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh ik zou juist blij zijn, dat gemartel met die dienbladen altijd
maar inderdaad, als je eerst superveel geleerd hebt bij een luxer restaurant en dan in zo'n zwijnenstal terecht komt kan ik me er wel iets bij voorstellen ja.
Emmaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk op fok terecht gekomen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef Osuchi het volgende:
[..]
LOL PRECIES ZELFDEOok dat ze anders gaan staan enzo
Mijne is btw wel 2 maten
Dus een 10?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Easy! Na een uur klaar
[..]
Hey kerel, ging goed!
Was maar grapjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Emma
Geslacht spreekt voor zich
cupmaat gaat je niks aan
Emmaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Emma
Geslacht spreekt voor zich
cupmaat gaat je niks aan
ze postte in 2010 al in nachtbaggerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk op fok terecht gekomen?
klopt haha, klant is koning he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die laatste is een business-killer als ik Herman den Blijker mag geloven en zijn programma's
mja, delfzijl he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
klopt haha, klant is koning he.
ze hadden zelfs niet eens gehoord van een schoonmaak rooster
volgens mij ben ik een pareltje in hun ogenmaar god wat een mess daar
Get. The. Fuck. Out. Of. There.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
klopt haha, klant is koning he.
ze hadden zelfs niet eens gehoord van een schoonmaak rooster
volgens mij ben ik een pareltje in hun ogenmaar god wat een mess daar
Lekker! Hopelijk doe je het beter dan ik vorig jaar haha.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Easy! Na een uur klaar
[..]
Hey kerel, ging goed!
Haha goedzo,quote:
ik zocht ooit iets op google en toen stond een link van fok bovenaan en toen dacht ik 'hey, een forum, oke daar kan het misschien wel op staan' en toen zag ik een stel autisten en vond het wel vermakelijk en toen heb ik een account gemaaktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk op fok terecht gekomen?
Ging dat zo slecht dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lekker! Hopelijk doe je het beter dan ik vorig jaar haha.
Mijn enige onvoldoende in de eindexamens, een 5.4quote:
quote:
quote:
welk acc?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik zocht ooit iets op google en toen stond een link van fok bovenaan en toen dacht ik 'hey, een forum, oke daar kan het misschien wel op staan' en toen zag ik een stel autisten en vond het wel vermakelijk en toen heb ik een account gemaakt
maar dat was al in 2010 op een ander acc
Das knap als haar account pas 10 dagen oud is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze postte in 2010 al in nachtbagger
Pff komt zo wel, berichtbekquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn enige onvoldoende in de eindexamens, een 5.4
op een andere username die we niet mogen wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Das knap als haar account pas 10 dagen oud is.
meh nu twijfel ik of ik vanavond heen zal gaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Get. The. Fuck. Out. Of. There.
Je zou niet de eerste zijn waarbij het zo is gegaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik zocht ooit iets op google en toen stond een link van fok bovenaan en toen dacht ik 'hey, een forum, oke daar kan het misschien wel op staan' en toen zag ik een stel autisten en vond het wel vermakelijk en toen heb ik een account gemaakt
maar dat was al in 2010 op een ander acc
ik zou gewoon niet meer gaan. fuck it.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meh nu twijfel ik of ik vanavond heen zal gaan
oja weet je nog dat ik me gister druk maakte over dat ik te laat zou komen? ik kwam een kwartier te vroeg aan ( dat is opzich normaal op de werkvloer, van te voren aanwezig zijn ) komt ze bazin er aan en zegt ze, zó! jij bent vroeg
en de rest van het personeel komt 10 min te laat vrolijk binnen wandelen!!!!
Jij..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had 8 examens en daarvan 5 onvoldoende.
en dan nog slagen met 5,5 gemiddeld
ik
jij hebt ook spaansquote:
nah, ik ga denk ik nog even heen, kijken wat ze me te bieden heeft en het geld van vandaag en gisteren eisen want ik heb wel werk verricht daarquote:
Die van VMBO ging gedeeltelijk over larpersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij..Die samenvatting bij Nederlands voor havo was echt vreselijk. Een verband leggen tussen Hitler, bambi en het ''oh gevoel''. Ik ga dat serieus nooit weer vergeten
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij..Die samenvatting bij Nederlands voor havo was echt vreselijk. Een verband leggen tussen Hitler, bambi en het ''oh gevoel''. Ik ga dat serieus nooit weer vergeten
Daar had ik (oefenexamen) 'n 7 voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja heb spaans.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
jij hebt ook spaansboks, jij kan me helpen in de toekomst enzo want ik sta vrij laag voor spaans
Pic van jou hebbenquote:
Overleef je wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef Etsu het volgende:
wordt wat vannacht, zo saai in de SC als Ezell en Fokit niet meer tegen elkaar gaan praten.
Geef eens een goeie reden waarom dat zo raar is?quote:
Thanks en ja Spaans > Fransquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wow Spaans. Succes
Wist niet eens dat je dat als vak kon nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |