quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom afvallen, er is niks mis met volslanke dames hoor. Of ben ik de enige die er zo over denkt?
quote:
Valt heus wel mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Heb ik nietBeetje uit proportie allemaal
wa's da?quote:
groetjesquote:
jammer. gelukkig heb je nog iets andersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goed dat je vraagt
wat een low class bende zeg daar jeetje
t voelde alsof ik van de bijenkorf de wibra instapte want alles wat ik heb geleerd bij het vorige restaurant moest ik vergetenhygiene is slecht, bediening is slecht, ik voel me er niet fijn.
moet de hele week werken maar ga ze er vanavond even op aanspreken dat ik geen uitdagingen hier heb
ik ga met tegenzin naar werk zelfs, nou dan heb ik liever geen werk.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je andere foto's sturen, leek wel mee te vallen
oke als jij het zegt! wil niet dat je zakt door een stom feestjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik heb woensdag wiskunde en dan weer woensdag frans. Een hele week voor een vak waar je niet voor kan lezen. Le freedom.
I FUCKING LOVE YOUquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom afvallen, er is niks mis met volslanke dames hoor. Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Dat is alsof ik als AH-medewerker bij een Aldi ga werken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goed dat je vraagt
wat een low class bende zeg daar jeetje
t voelde alsof ik van de bijenkorf de wibra instapte want alles wat ik heb geleerd bij het vorige restaurant moest ik vergetenhygiene is slecht, bediening is slecht, ik voel me er niet fijn.
moet de hele week werken maar ga ze er vanavond even op aanspreken dat ik geen uitdagingen hier heb
ik ga met tegenzin naar werk zelfs, nou dan heb ik liever geen werk.
Dan is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt daar niks mis mee, maar als zij daar wel wat mis mee vindt heeft ze daar weinig aan he
Als je je niet prettig voelt dan is het idd anders, maar zo had ik het niet opgevat, sorry.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe jij er over denkt maar hoe ik er zelf over denk en voel in m'n eigen lichaam schatMaar toch bedankt
Maar jij bent Etsuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
met tentamens ging ik uit enzulks, toch alles gehaald. dus het is te doen.
Het wordt een geweldig feestje, en ik kan op heel veel zakken, maar niet op frans.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke als jij het zegt! wil niet dat je zakt door een stom feestje
Ik heb gewoon een dikke reet in vergelijking met mijn cup B oke klaar kunnen we er nu over ophoudenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je andere foto's sturen, leek wel mee te vallen
Ja elke vrouw vind dat ze een dikke reet heeftquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een dikke reet in vergelijking met mijn cup B oke klaar kunnen we er nu over ophouden
Nee juist niet bedoel ik. 2 dagen vantevoren moet kunnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Want de avond voorafgaande aan je examen uitgaan is wel handig wou je zeggen?
leugensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja elke vrouw vind dat ze een dikke reet heeft
waarom wil je perse horeca?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, maar ik moet snel sparen voor een kamer en dat gaat niet lukken met dat ene baantje
Ja elke jongen die ik tegenkom ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja elke vrouw vind dat ze een dikke reet heeft
Nope. Er is een verschil tussen curvy en fattyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
HIGH FIVE SISTER! Ook cup B hier (al zie ik ze ineens meer vooruit staan dan eerst) en een kont die nog net geen 2 kledingmaten groter is dan mijn bovenlijfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een dikke reet in vergelijking met mijn cup B oke klaar kunnen we er nu over ophouden
Oh, je lijkt juist het tegenovergestelde te zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee juist niet bedoel ik. 2 dagen vantevoren moet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |