Haha oke, nouja je hoeft niks goed te praten hoor ik neem er sowieso weinig van aan wat anderen over iemand anders zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik heb geen ruzie met sof![]()
Ik zei wat over het kleffe gedoe met JRRY en dat was het
Wat ze ook over mij zeggen, ik kan lief zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:01 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha oke, nouja je hoeft niks goed te praten hoor ik neem er sowieso weinig van aan wat anderen over iemand anders zeggen
Was niet voor jou, ze lurken toch allemaal meequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:01 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha oke, nouja je hoeft niks goed te praten hoor ik neem er sowieso weinig van aan wat anderen over iemand anders zeggen
Jij lijkt me ook wel lief.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ze ook over mij zeggen, ik kan lief zijn hoor.
Ik heb nooit gezegd dat wij ruzie hadden in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik heb geen ruzie met sof![]()
Ik zei wat over het kleffe gedoe met JRRY en dat was het
Ok, dacht alquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat wij ruzie hadden in ieder geval.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben allang uit de wa groep toen LB bij kwam
Als LB er is lijkt me dat juist een extra reden er in te blijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben allang uit de wa groep toen LB bij kwam
Jij bent toch ook wegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als LB er is lijkt me dat juist een extra reden er in te blijven
FB chatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:03 schreef arachide. het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat hier aan de hand is? Ik probeer de eindjes aan elkaar te knopen, maar dat lukt nu niet. Mijn dm staat open.
Voordelen/nadelen enzo. Whapp kan ook met individuele mensenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En daarmee is alles gezegd en hou ik me overal buiten
Omdat ik geen zin meer had in jng. Dus waarom in de wa groep blijven.quote:
Dat kan, maar je zei het zo typisch maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin meer had in jng. Dus waarom in de wa groep blijven.
Enige die ik echt 'spreek' is pizza.
U hebtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:03 schreef arachide. het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat hier aan de hand is? Ik probeer de eindjes aan elkaar te knopen, maar dat lukt nu niet. Mijn dm staat open.
Fair enough, maar waarom kom je dan hier even emogiffen dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin meer had in jng. Dus waarom in de wa groep blijven.
Enige die ik echt 'spreek' is pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |