zelf wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja nee want 10 cm blonde uitgroei met rood haar is aantrekkelijk
zolang je het niet lichter verft is er weinig beschadigends aan het verven van je haar hoor
Kopie van je geheugen maken op je laptop via iTunes, je ma's telefoon leeg maken en dan jouw geheugen erop zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon laten nakijken gister bij de T-mobile zaak want internet doet kut. Nu moet ze mijn Iphone ter reperatie opsturen, en heb ik de simkaart in de Iphone van mijn ma gedaan ( die kreeg ook nieuwe telefoon) Maar nu staan de gegevens van haar er nog op. Ook de naam enzo, dus hoe zet ik nu mijn gegevens op mijn telefoon over naar mijn simkaartje op haar telefoon.
Ik ben haar telefoon nu al aan het resetten.
iPhone? Gewoon je eigen itunes-account gebruiken en synchen met de PC waar je normaal gesproken mee synched. Dan vraagt hij om een backup terug te zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon laten nakijken gister bij de T-mobile zaak want internet doet kut. Nu moet ze mijn Iphone ter reperatie opsturen, en heb ik de simkaart in de Iphone van mijn ma gedaan ( die kreeg ook nieuwe telefoon) Maar nu staan de gegevens van haar er nog op. Ook de naam enzo, dus hoe zet ik nu mijn gegevens op mijn telefoon over naar mijn simkaartje op haar telefoon.
Ik ben haar telefoon nu al aan het resetten.
Maar als je ze weet zijn ze fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan die combi's nooit onthoudenenige wat ik weet is cmd+Q, cmd+C en cmd-V.
Sluiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar als je ze weet zijn ze fijn
Wat is cmd-q dan?
Programma laten stoppen enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is cmd-q dan?
Ja ik heb met mijn telefoon al een reserve opslag shit gedaan via Icloud. maar hoe krijg ik die op die andere telefoon dan? Want als ik nu met mijn moeders telefoon synchroniseer staat die opslag toch niet op haar Itunes accountquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kopie van je geheugen maken op je laptop via iTunes, je ma's telefoon leeg maken en dan jouw geheugen erop zetten.
Gaaaaa weheheheheeegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie dames hebben het ook wel erg zwaar he..![]()
Oh goed dat ik het niet uitprobeerdequote:
Ik heb struggles door het met jullie omgaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jullie snappen die inner struggles niet die dagelijks in ons omgaan
Jullie leggen het ook nooit uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sluitenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is cmd-q dan?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Osuchi het volgende:
[..]
waar heb jij je kut aan gebrand manniet zo chagerijnig doen oke?
DV is zo. Verder lief meisje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Mijn vrouw snapt die inner struggles ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh bij jou was het examenstress toch?quote:
Ennnn in de linkerhoek: osuchiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Osuchi het volgende:
[..]
some things are better left unsaidquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie leggen het ook nooit uit.En als jullie het uitleggen moet ik eerlijk toegeven dat ik vaak maar half mee lees of mee luister.
let`s get ready to rumbleeeequote:
'op het forum'? dus je doet je anders voor dan je bent?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik post cynisch en sarcastisch op het forum, leer er maar mee omgaan
Zie ondertitelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh bij jou was het examenstress toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |