Helloquote:
CMD+Backspace.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij de mac blijkbaar niet, ff proberen
JOAquote:
Ok, gewoon als trash behandelenquote:
NICEquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JOA![]()
Alleen er is iets fout gegaan bij het illegaal installeren van photoshop enzo, nu moet het overnieuw
Ja, en dan ook even in je Library eventuele referenties verwijderenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok, gewoon als trash behandelen
Ik vind het redelijk opvallend, maar misschien omdat ik er vaker naar kijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets over gezien eigenlijk
Ja maar ctrl v ctrl c enzo is nu met cmd-v cmd-cquote:
Si.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Wie is hier handig met I-tunes/Icloud shit enzo?
CMD+Q opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ctrl v ctrl c enzo is nu met cmd-v cmd-cOpnieuw aanleren alles
ja verf je haar even als het al dood isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef Osuchi het volgende:
Mijn haar is helemaal dood maar als ik het knip hou ik geen haar meer overen ik moet verven maar heb deze maand geen geld meer
ff huilen
Ja is ook weer zo, maar ik was het er niet mee eens dus was ik opeens een kissass enzo, krijg je dat weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk opvallend, maar misschien omdat ik er vaker naar kijk.
Ik wil niet dat het hier klapt en dat iedereen weggaat. Het is hier nu gezellig, maar zovaak zie ik iemand steken onder water en dat is niet hoe het hoort.
En dan hoor ik ook over zo'n whatsapp groep, ik wil niet eens weten wat voor een geroddel daar is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen daar niet worden afgezeken. Of denk ik nu verkeerd?
Went vanzelfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ctrl v ctrl c enzo is nu met cmd-v cmd-cOpnieuw aanleren alles
Jullie dames hebben het ook wel erg zwaar he..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja verf je haar even als het al dood is
Ik heb mijn telefoon laten nakijken gister bij de T-mobile zaak want internet doet kut. Nu moet ze mijn Iphone ter reperatie opsturen, en heb ik de simkaart in de Iphone van mijn ma gedaan ( die kreeg ook nieuwe telefoonquote:
ja nee want 10 cm blonde uitgroei met rood haar is aantrekkelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja verf je haar even als het al dood is
Ik deed hetquote:
Thanksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Went vanzelfcmd-r is F5
cmd-f is iets zoeken
ik kan die combi's nooit onthoudenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Went vanzelfcmd-r is F5
cmd-f is iets zoeken
jullie snappen die inner struggles niet die dagelijks in ons omgaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie dames hebben het ook wel erg zwaar he..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |