eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
'op het forum'? dus je doet je anders voor dan je bent?
ik kom er net bij en heb verder geen flauw benul wat hier aan de hand isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh is geen aanval hooriedereen is gewoon zo huilie huilie in dit topic nu, hou ik niet van
Feit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk wel.
in t echt is DV best lief en schattig en eerlijk.
soms wel ja, op een forum komt alles heel anders over dan dat ik eigenlijk bedoelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
'op het forum'? dus je doet je anders voor dan je bent?
Tegen wie dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kom er net bij en heb verder geen flauw benul wat hier aan de hand is
snap verder wel dat ik chagrijnig over kom maar dat is mijn postgedrag nou eenmaal, ik heb goede bedoelingen behalve tegen ongeveer 4 niet nader te noemen personen maar dat is duidelijk en spreekt voor zich
hoe langer je hier zit hoe duidelijker dat wordt, dus niet zo snel conlusies trekken aub
ok ik heb niks gezegd dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kom er net bij en heb verder geen flauw benul wat hier aan de hand is
snap verder wel dat ik chagrijnig over kom maar dat is mijn postgedrag nou eenmaal, ik heb goede bedoelingen behalve tegen ongeveer 4 niet nader te noemen personen maar dat is duidelijk en spreekt voor zich
hoe langer je hier zit hoe duidelijker dat wordt, dus niet zo snel conlusies trekken aub
Doe dat nou maar nietquote:
Gezien. Hoe zijn je eerste examens gegaan?quote:
Huilie huilie? Wanneeeer? We zijn alweer veel verder johquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh is geen aanval hooriedereen is gewoon zo huilie huilie in dit topic nu, hou ik niet van
dan heb ik jou ook indirect gemeet. ofzoiets. net als indirect zoenen.quote:
Ik weet er 2 in ieder gevalquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan heb ik jou ook indirect gemeet. ofzoiets. net als indirect zoenen.
ja maar jij bent een speciale, belangrijke user.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]als ik iedereen moet gaan tellen die ik dan indirect heb gemeet kun je het hele forum opnoemen
kan, ieder z'n dingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ok ik heb niks gezegd dan.
daarbij ben ik juist een beetje andersom, ik ben irl heel sarcastisch en op het forum wat hyperder en blijer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |