Hoi Mam.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:41 schreef Robijn48 het volgende:
Waar was je toen dergelijke opmerkingen over moslims en negers werden gemaakt?
Bijbels dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals : Wie wind zaait zal storm oogsten.
Dan heb je selectief gelezen, er waren zeker een aantal users die afkeurend reageerde op dergelijke posts.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:41 schreef Robijn48 het volgende:
Waar waren jullie allemaal, toen er constant opmerkingen over moslims, negers, joden en noem maar op werden gemaakt?
Met
[..]
Jullie hebben allemaal hartelijk mee gedaan.
Zo ook de mods hier. Nog erger, vaak was zelfs een bepaalde mod een koploper.
Iedereen die in deze reeks post mankeert wat. Anders blijf je niet zo lang tussen zoveel negativiteit.
Dat weet ik, Guidance. Jij bent een van de weinigen die nog een beetje normaal is hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Allemaal?
Ik heb dagen van mijn leven vergooid om te ageren tegen die opmerkingen.
Het zou juist hypocriet zijn om nu niets te zeggen.
Je positie begint nu wel te wankelen Tem, nu steeds meer mensen eroverheen hebben gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan heb je selectief gelezen, er waren zeker een aantal users die afkeurend reageerde op dergelijke posts.
De zeven dagen regen in Nederland krijg je kado.quote:
Hou toch eens op met die vervelende troll acties van je.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je positie begint nu wel te wankelen Tem, nu steeds meer mensen eroverheen hebben gelezen.
Het laagje chroom blijkt weer eens flinterdun te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die vervelende troll acties van je.
Niemand begrijpt waarom hij of zij hier post. Is gewoon tijdverdrijf. Tevens is het ook wel grappig af en toe om elkaar af te kraken hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat weet ik, Guidance. Jij bent een van de weinigen die nog een beetje normaal is hier.
Maar dan nog. Dat je hier blijft posten snap ik niet, dat kan je toch niet erg goed doen.
Jaja we snappen het, iedereen is een monster en gewelddadig blabla.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het laagje chroom blijkt weer eens flinterdun te zijn.
Nee, jij snapt het niet, gezien jouw verwijzingen naar de holocaust.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jaja we snappen het, iedereen is een monster en gewelddadig blabla.
Dat lijkt me geen criterium binnen deze reeks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat ie ooit wat zinnigs bijdraagt hier.
Het is een ongezond zooitje hier, ingegeven door verveling inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niemand begrijpt waarom hij of zij hier post. Is gewoon tijdverdrijf. Tevens is het ook wel grappig af en toe om elkaar af te kraken hier.
Ik probeer in ieder geval afkomst geaardheid en dergelijke erbuiten te houden.
Als ik iets gezegd heb waardoor je van streek bent was dat onopzettelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals : Wie wind zaait zal storm oogsten.
Aangezien jij hier regelmatig rondhangt ben je ook gewoon medeplichtig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is een ongezond zooitje hier, ingegeven door verveling inderdaad.
Maar de hoeveelheid racistische en discriminerende posts rees hier de pan uit.
Ik snap echt niet dat je daar iets mee te maken wil hebben.
Maar jij post hier nu toch ook?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk in hemelsnaam? Afkomstig van het '40+'-subforum?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat weet ik, Guidance. Jij bent een van de weinigen die nog een beetje normaal is hier.
Maar dan nog. Dat je hier blijft posten snap ik niet, dat kan je toch niet erg goed doen.
Jij snapt er dus helemaal niks van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien jij hier regelmatig rondhangt ben je ook gewoon medeplichtig.
<< Zwart...... voor mij was de leuk er allang af.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neu. Ik post daar weinig, zoals je kan zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk in hemelsnaam? Afkomstig van het '40+'-subforum?
Ik laat me niet opnaaien, ik weet waar ik het over heb sinds ik deze reeks een tijd in de gaten gehouden heb.quote:
quote:If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor.
quote:Een 37-jarige Hongaar heeft zondag per ongeluk met een machine zijn arm afgezaagd. Hij is daarna met zijn ledemaat bij zich naar een ziekenhuis 15 kilometer verderop gereden.
Jij bent nu gewoon integraal onderdeel van de POL-SC, die nuance kan je niet meer naar buiten uitdragen.quote:
Ben helemaal geen onderdeel hier. Ik ageer tegen het ongezonde zooitje hier, wat tegen de policy ingaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent nu gewoon integraal onderdeel van de POL-SC, die nuance kan je niet meer naar buiten uitdragen.
Aha, een veertigplusser. We weten allen wat ons te doen staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neu. Ik post daar weinig, zoals je kan zien.
Heb je ook aantekeningen ?!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik laat me niet opnaaien, ik weet waar ik het over heb sinds ik deze reeks een tijd in de gaten gehouden heb.
Jij ziet de scheidslijnen niet meer zo helder, sinds jij hier een vaste user bent geworden, ben jij onderdeel van het gedoogsysteem gaan uitmaken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben helemaal geen onderdeel hier. Ik ageer tegen het ongezonde zooitje hier, wat tegen de policy ingaat.
'We'? Vrouwen van die leeftijd vallen binnen uw portefeuille.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Aha, een veertigplusser. We weten allen wat ons te doen staat.
Daar heeft ie zelf al een topic over geopend: NWS / Man zaagt arm af en rijdt zelf naar ziekenhuisquote:
De klinisch geriater opbellen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat was al in 2003...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben helemaal geen onderdeel hier. Ik ageer tegen het ongezonde zooitje hier, wat tegen de policy ingaat.
Nog beter: eerst zelf naar het ziekenhuis rijden, en dan zelf een topic openen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heeft ie zelf al een topic over geopend: NWS / Man zaagt arm af en rijdt zelf naar ziekenhuis
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Broek laten zakken....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, als dat zo is, dan is het logisch dat jullie op deze manier doorgaan.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan de schaamlappen met bretels weer vastzetten?
Oh, en dat is...?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een vent wiens vrouw de 40 was gepasseerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]Bretels wie heeft dat uitgevonden ?
Is een beetje truth or dare. Maar dan in ASCII-vorm. Maar vandaag boos zijn wil niet 'en passant' zeggen dat je morgen ook boos moet zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou ja, als dat zo is, dan is het logisch dat jullie op deze manier doorgaan.
Sorry, weet niet wat voor vorm dat is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is een beetje truth or dare. Maar dan in ASCII-vorm.
Dat jullie elkaar voor alles en nog wat uitmaken en het daarna allemaal niet zo serieus nemen blijkbaar zal mij een zorg zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is een beetje truth or dare. Maar dan in ASCII-vorm. Maar vandaag boos zijn wil niet 'en passant' zeggen dat je morgen ook boos moet zijn.
Lekker boeien. Als ze maar banen creëren en goed zijn voor hun medemens.quote:
Dat nou net Remlof met die signature moet komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:52 schreef waht het volgende:
Ik wil afsluiten met de signature van remlof:
[..]
Onze ballotage voor POL-SC is nogal streng.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar voor alles en nog wat uitmaken en het daarna allemaal niet zo serieus nemen blijkbaar zal mij een zorg zijn.
Wat mij wel een zorg is is het afgeven op allerlei bevolkingsgroepen.
Ik hou wel van ironie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat nou net Remlof met die signature moet komen.
Het blijft hier nog altijd een open reeks, dus weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onze ballotage voor POL-SC is nogal streng.
De meeste mensen hier kunnen de psychische druk niet aan en verdwijnen dan "vrijwillig" weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het blijft hier nog altijd een open reeks, dus weet niet waar je het over hebt.
Heeft weinig met psychische druk te maken denk ik zo...meer met het niet willen mengen met een zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste mensen hier kunnen de psychische druk niet aan en verdwijnen dan "vrijwillig" weer.
Zoals 40 plussers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar voor alles en nog wat uitmaken en het daarna allemaal niet zo serieus nemen blijkbaar zal mij een zorg zijn.
Wat mij wel een zorg is is het afgeven op allerlei bevolkingsgroepen.
Een onhebbelijke gewoonte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als je het hier zo kut vindt, waarom bezoek je de SC dan nog regelmatig?
Sure, maar als je kijkt naar het deelnemersveld zie je een plumage wat nooit op 1 lijn wilt zitten. Maar wat wil je met een reeks van 4100+ posts (biertje drinken ala). Reactionair topicreeksje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er zijn hier een boel goede mods geboren. Noem het maar een kweekvijver.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heeft niks met Eriksd te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef GSbrder het volgende:
Laten we het gewoon gezellig houden.
Sinds erik hier niet meer post is de gemeenschapszin (over o.a. zijn muzieksmaak) weggevallen.
Nou, de mods die er op dit moment zijn doen de zaak geen goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er zijn hier een boel goede mods geboren. Noem het maar een kweekvijver.
Is er met erik ook al iets misquote:
Hij mag sjoelbakken met zijn aap-noot-mies letters in SESquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef GSbrder het volgende:
Laten we het gewoon gezellig houden.
Sinds erik hier niet meer post is de gemeenschapszin (over o.a. zijn muzieksmaak) weggevallen.
Tja... vrijwilligerswerk met een 0 uren contract. Paard niet in zijn bek kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, de mods die er op dit moment zijn doen de zaak geen goed.
Jij ook. En kaler.quote:
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja... vrijwilligerswerk met een 0 uren contract. Paard niet in zijn bek kijken.
Ik zeg dat het niveau omlaag is gegaan sinds hij wegging. Jij zegt dat het met hem niets van doen heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |