mja dit hoeft ook weer niet he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef betyar het volgende:
Waht is zo zuur omdat zijn voorhuid weg is en zijn eikel ongevoelig is geworden.
Kan je dat dan aangeven? Ik vind het nogal flink antisemitisch de laatste tijd wat hier wordt geroepen. Een geintje is oké maar dit gaat richting fanatisme.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doet ie dus wel, maar misschien valt het jou niet op.
Dat is mijn mod-maatje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En nu is Voorschrift weer een illusie armer.
Waar was je toen dergelijke opmerkingen over moslims en negers werden gemaakt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan je dat dan aangeven? Ik vind het nogal flink antisemitisch de laatste tijd wat hier wordt geroepen. Een geintje is oké maar dit gaat richting fanatisme.
Toen heb ik daar ook wat over gezegd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar was je toen dergelijke opmerkingen over moslims en negers werden gemaakt?
Ik ben dan ook een groot voorstander om racisme te nivelleren, iedereen mag evenveel gediscrimineerd worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:36 schreef Tem het volgende:
Maar dat zag je waarschijnlijk niet aangezien je er zelf hartelijk aan mee deed.
Beetje wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U verwijst nu naar de wat minder roemrijke geschiedenis van Duitsland?
Toch wel raar, dat de zelfbenoemde morele autoriteit opeens grapjes gaat maken over de holocaust maar vervolgens een paar minuten later anti-Semitische uitingen aan de kaak stelt.quote:
Dit gaat over mij zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch wel raar, dat de zelfbenoemde morele autoriteit opeens grapjes gaat maken over de holocaust maar vervolgens een paar minuten later anti-Semitische uitingen aan de kaak stelt.
Nogmaals : Wie wind zaait zal storm oogsten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef De_Guidance het volgende:
Mja remlof en betyar.
VS is gestopt (voorlopig) met zijn haatdragende uitlatingen.
En die van jullie richting waht begin een beetje absurde vormen aan te nemen.
Elkaar de maat nemen doen we hier allemaal en een grapje over afkomst kan. En niet iedereen hoeft elkaar aardig te vinden. Maar dit is nu echt een oneindige stroom aan anti-Semitische opmerkingen aan het worden en dat lijkt mij nergens voor nodig.
Allemaal?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:41 schreef Robijn48 het volgende:
Waar waren jullie allemaal, toen er constant opmerkingen over moslims, negers, joden en noem maar op werden gemaakt?
Met
[..]
Jullie hebben allemaal hartelijk mee gedaan.
Zo ook de mods hier. Nog erger, vaak was zelfs een bepaalde mod een koploper.
Iedereen die in deze reeks post mankeert wat. Anders blijf je niet zo lang tussen zoveel negativiteit.
Neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bracht net de holocaust ter sprake, dus dat ligt inderdaad voor de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |