Ik laat me niet opnaaien, ik weet waar ik het over heb sinds ik deze reeks een tijd in de gaten gehouden heb.quote:
quote:If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor.
quote:Een 37-jarige Hongaar heeft zondag per ongeluk met een machine zijn arm afgezaagd. Hij is daarna met zijn ledemaat bij zich naar een ziekenhuis 15 kilometer verderop gereden.
Jij bent nu gewoon integraal onderdeel van de POL-SC, die nuance kan je niet meer naar buiten uitdragen.quote:
Ben helemaal geen onderdeel hier. Ik ageer tegen het ongezonde zooitje hier, wat tegen de policy ingaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent nu gewoon integraal onderdeel van de POL-SC, die nuance kan je niet meer naar buiten uitdragen.
Aha, een veertigplusser. We weten allen wat ons te doen staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neu. Ik post daar weinig, zoals je kan zien.
Heb je ook aantekeningen ?!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik laat me niet opnaaien, ik weet waar ik het over heb sinds ik deze reeks een tijd in de gaten gehouden heb.
Jij ziet de scheidslijnen niet meer zo helder, sinds jij hier een vaste user bent geworden, ben jij onderdeel van het gedoogsysteem gaan uitmaken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben helemaal geen onderdeel hier. Ik ageer tegen het ongezonde zooitje hier, wat tegen de policy ingaat.
'We'? Vrouwen van die leeftijd vallen binnen uw portefeuille.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Aha, een veertigplusser. We weten allen wat ons te doen staat.
Daar heeft ie zelf al een topic over geopend: NWS / Man zaagt arm af en rijdt zelf naar ziekenhuisquote:
De klinisch geriater opbellen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat was al in 2003...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben helemaal geen onderdeel hier. Ik ageer tegen het ongezonde zooitje hier, wat tegen de policy ingaat.
Nog beter: eerst zelf naar het ziekenhuis rijden, en dan zelf een topic openen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heeft ie zelf al een topic over geopend: NWS / Man zaagt arm af en rijdt zelf naar ziekenhuis
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Broek laten zakken....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, als dat zo is, dan is het logisch dat jullie op deze manier doorgaan.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan de schaamlappen met bretels weer vastzetten?
Oh, en dat is...?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een vent wiens vrouw de 40 was gepasseerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]Bretels wie heeft dat uitgevonden ?
Is een beetje truth or dare. Maar dan in ASCII-vorm. Maar vandaag boos zijn wil niet 'en passant' zeggen dat je morgen ook boos moet zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou ja, als dat zo is, dan is het logisch dat jullie op deze manier doorgaan.
Sorry, weet niet wat voor vorm dat is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is een beetje truth or dare. Maar dan in ASCII-vorm.
Dat jullie elkaar voor alles en nog wat uitmaken en het daarna allemaal niet zo serieus nemen blijkbaar zal mij een zorg zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is een beetje truth or dare. Maar dan in ASCII-vorm. Maar vandaag boos zijn wil niet 'en passant' zeggen dat je morgen ook boos moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |