Lekker boeien. Als ze maar banen creëren en goed zijn voor hun medemens.quote:
Dat nou net Remlof met die signature moet komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:52 schreef waht het volgende:
Ik wil afsluiten met de signature van remlof:
[..]
Onze ballotage voor POL-SC is nogal streng.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar voor alles en nog wat uitmaken en het daarna allemaal niet zo serieus nemen blijkbaar zal mij een zorg zijn.
Wat mij wel een zorg is is het afgeven op allerlei bevolkingsgroepen.
Ik hou wel van ironie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat nou net Remlof met die signature moet komen.
Het blijft hier nog altijd een open reeks, dus weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onze ballotage voor POL-SC is nogal streng.
De meeste mensen hier kunnen de psychische druk niet aan en verdwijnen dan "vrijwillig" weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het blijft hier nog altijd een open reeks, dus weet niet waar je het over hebt.
Heeft weinig met psychische druk te maken denk ik zo...meer met het niet willen mengen met een zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste mensen hier kunnen de psychische druk niet aan en verdwijnen dan "vrijwillig" weer.
Zoals 40 plussers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar voor alles en nog wat uitmaken en het daarna allemaal niet zo serieus nemen blijkbaar zal mij een zorg zijn.
Wat mij wel een zorg is is het afgeven op allerlei bevolkingsgroepen.
Een onhebbelijke gewoonte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als je het hier zo kut vindt, waarom bezoek je de SC dan nog regelmatig?
Sure, maar als je kijkt naar het deelnemersveld zie je een plumage wat nooit op 1 lijn wilt zitten. Maar wat wil je met een reeks van 4100+ posts (biertje drinken ala). Reactionair topicreeksje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er zijn hier een boel goede mods geboren. Noem het maar een kweekvijver.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heeft niks met Eriksd te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef GSbrder het volgende:
Laten we het gewoon gezellig houden.
Sinds erik hier niet meer post is de gemeenschapszin (over o.a. zijn muzieksmaak) weggevallen.
Nou, de mods die er op dit moment zijn doen de zaak geen goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er zijn hier een boel goede mods geboren. Noem het maar een kweekvijver.
Is er met erik ook al iets misquote:
Hij mag sjoelbakken met zijn aap-noot-mies letters in SESquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef GSbrder het volgende:
Laten we het gewoon gezellig houden.
Sinds erik hier niet meer post is de gemeenschapszin (over o.a. zijn muzieksmaak) weggevallen.
Tja... vrijwilligerswerk met een 0 uren contract. Paard niet in zijn bek kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, de mods die er op dit moment zijn doen de zaak geen goed.
Jij ook. En kaler.quote:
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja... vrijwilligerswerk met een 0 uren contract. Paard niet in zijn bek kijken.
Ik zeg dat het niveau omlaag is gegaan sinds hij wegging. Jij zegt dat het met hem niets van doen heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |