Ik ben toch geneigd hetzelfde te denken ja. Het is zwaar ja maar dat is toch ook wat de kijker wil?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom is dit onverantwoord ? Pakweg iemand 8 uur aan een lopende band in een fabriek bij 40 ° naast een oven beschuiten laten inpakken (zelf ooit gedaan als vakantiewerk) is fysiek wellicht nog onverantwoorder , maar dat is ook gewoon iemand zijn beroep hoor ...
Er is hier vandaag niemand van de renners doodgegaan , en er heeft niemand ze gedwongen om mee te doen ...
En Traksel zat nog keurig voor het allerlaatste groepje en kwam na 31 minuten binnen.quote:905. 76 POL19840306 MARCZYNSKI, Tomasz VCD Did Not Finish
905. 133 ARG19810126HAEDO, Juan José JSH Did Not Finish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Boeckmans en Wesley Kreder waren te laat binnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:07 schreef OProg het volgende:
http://www.amgentourofcalifornia.com/race-live/standings.html
Twee man dus kwijt:
[..]
En Traksel zat nog keurig voor het allerlaatste groepje en kwam na 31 minuten binnen.
Maar mogen vandaag wel weer starten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeckmans en Wesley Kreder waren te laat binnen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef heywoodu het volgende:
Cantwell na zijn valOei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had ook begrepen dat ze het maar door de vingers zien. Die waren met onze Belgische vriend Pieter Serry en Da Dalto na 37 minuten binnen.quote:
Acevedo won in 2011 in de tour of Utah een vergelijkbare etappe met extreme temperaturen, dus ik denk dat hij er gewoon heel goed tegen kan. Neem daarbij dat hij op grotere hoogte woont en je hebt een renner ideaal voor een etappe als die van gisteren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:06 schreef Ereinion het volgende:
Ik zie nu pas dat die Colombiaan 27 isDacht dat het een jong talentje was of zo.
quote:"Pieter voelt zich al beter dan de voorbije nacht. Hij is nog heel slapjes, maar hij was dan ook erg geschrokken." "Hij deed mee voor de top 15 en plots viel hij zo goed als bewusteloos neer. Op 300 meter van de finish dan nog." "Toch kan hij zichzelf niets verwijten. Hij had goede benen en ook de ploeg had goed voor hem gewerkt. Hij herinnert zich ook heel weinig van wat er gebeurd is." "Normaal komt hij overmorgen terug naar huis. Hij had graag morgen al teruggekeerd, maar het is nog te gevaarlijk om het vliegtuig op te stappen."
quote:Enkele renners gingen van hun stokje door de uitdroging. Een Italiaan van Cannondale (Da Dalto) wist niet meer dat hij in koers of in Amerika was." "Ook Serry zag ik liggen. Hij kreeg ook het zwart voor zijn ogen. Hij is nog in koers, maar ik denk niet dat hij nog voortdoet. Dat zou ook niet verstandig zijn." Hoe houdt een renner zich koel in dergelijke hitte? "Je kapt zo veel mogelijk water over je hoofd. Maar na vijf minuten ben je toch weer kurkdroog." "Op 20 km van streep was bij elke ploegleider de drank op. Via de organisatie hebben ze nog water aangevoerd, want anders was het niet goed gekomen."
Eens, kort zo'n rit dan wat in als je weet dat het deze temperaturen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook...je kunt op deze manier je letterlijk kapot fietsen.
Moet wel, ben zelf Belg Eurosport is voor Nederland en VLAANDEREN. Vele Nederlandse commentatoren daar vergeten dat wel eens, nu ook met de beste Nederlander te noemen in het klassement. Waar is de beste Belg?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik kan ook echt niet wennen aan die Belgische commentator(Jeroen?), de beste man zal het allemaal goed bedoelen maar zoals hij overkomt doet ie net of elke koersje ontzettend belangrijk is alsof we op de Champs-Elysees of de finale van het WK zitten.
Die Nederlandse dame heeft wel een goede commentaarstem maar maakt waar mogelijk nog meer fouten als Herbert Dijkstra.
valt me wel op dat de Belgische commentatoren daar beter op lettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel, ben zelf Belg Eurosport is voor Nederland en VLAANDEREN. Vele Nederlandse commentatoren daar vergeten dat wel eens, nu ook met de beste Nederlander te noemen in het klassement. Waar is de beste Belg?
Het gaat me niet om de nationaliteit van de commentator maar om de manier commentaar geven. Jij koketteert hier met het feit dat je belg bent waar dit absoluut niet op z'n plaats is. Het feit dat ik de woorden "belgische commentator" gebruik vat jij op als een negatieve uitlating.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel, ben zelf Belg Eurosport is voor Nederland en VLAANDEREN. Vele Nederlandse commentatoren daar vergeten dat wel eens, nu ook met de beste Nederlander te noemen in het klassement. Waar is de beste Belg?
Ontslagen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu ik erover nadenk, waar is Danny Nelissen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Watis de bergkoning ook voorzien van bolletjes, wat een na-apers die organisators
Omdat die er bewust van zijn dat veel Nederlanders naar Sporza kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef superniger het volgende:
[..]
valt me wel op dat de Belgische commentatoren daar beter op letten
bedoel de belgische commentatoren op Eurosportquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat die er bewust van zijn dat veel Nederlanders naar Sporza kijken.
Oh lol.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef superniger het volgende:
[..]
bedoel de belgische commentatoren op Eurosport
Los Angeles is natuurlijk een wereldstad, maar als de suburbs ten noorden en oosten daarvan ophouden(waar ze nu ongeveer rijden) zit je eigenlijk meteen in de woestijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je ziet ook niemand langs de kant van de weg he
Dit valt me op tijdens de Giro. Tijdens de tour zijn de Sporza commentatoren veel chauvinistischerquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat die er bewust van zijn dat veel Nederlanders naar Sporza kijken.
Die van Greenedge links juichte ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:48 schreef heywoodu het volgende:
Mooi ook altijd om dan die mannetjes van de winnaar te zien juichen ergens halverwege de groep
Echt nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van Greenedge links juichte ook.
[ afbeelding ]
Wel meer overzicht, maar dan is het lastiger om te zien hoever ze nog moeten, en dat is ook wel een essentieel onderdeel van het kunnen volgen van massasprints...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie niet dat massasprints moeten worden gefilmd vanuit de lucht? (live dan) Want heb het gevoel dat je meer overzicht hebt
Ze deden het dit jaar in Duinkerken en ik vond het eigenlijk veel beter vanuit de luchtquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel meer overzicht, maar dan is het lastiger om te zien hoever ze nog moeten, en dat is ook wel een essentieel onderdeel van het kunnen volgen van massasprints...
mwa.. dat zie je vaak van voren ook moeilijk, die camera's kunnen enorm ver inzoomen. Of je moet al de bordjes aan de kant kunnen lezen, maar dat is ook lang niet altijd het geval.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel meer overzicht, maar dan is het lastiger om te zien hoever ze nog moeten, en dat is ook wel een essentieel onderdeel van het kunnen volgen van massasprints...
Ik richt me doorgaans op die bordjes ja, dat is bijna altijd wel prima te zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:00 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
mwa.. dat zie je vaak van voren ook moeilijk, die camera's kunnen enorm ver inzoomen. Of je moet al de bordjes aan de kant kunnen lezen, maar dat is ook lang niet altijd het geval.
Ik vind het niet zoveel uitmaken zolang ze na de finish maar wel beelden van verschillende kanten kunnen laten zien.
Die van Cav op de Champs Elysee was nog vetterquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Of vanaf de zijkant met de motor, toen Petachi won.
Jammer dat Hushovd niet meer zo explosief is als vroeger.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Marcoss het volgende:
Niet iedereen is bij met deze ronde
[ afbeelding ]
Welke van Cav op de CE?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Die van Cav op de Champs Elysee was nog vetter
Volgens mij die met die werkelijk geniale lead-out van Renshaw, waar ze in die laatste bocht een gat sloegen en Renshaw zelfs nog 2e werdquote:
quote:Philippe Gilbert zal later vandaag niet aan de start staan van de vierde rit van de Ronde van Californiė. De regerend wereldkampioen besloot vanwege privé-redenen de rittenkoers te verlaten en terug te keren naar Belgiė. Zijn hoogzwangere vrouw staat op het punt te bevallen van hun tweede kindje.
"Mijn vrouw zal vroeger bevallen dan we gedacht hadden. Voor mij is het erg belangrijk om daar bij te kunnen zijn", vertelde Gilbert aan Sporza. Gilbert - die voor de eerste keer deelneemt - wenst zijn ploeggenoten succes. "Ik hoop dat mijn ploegmaat Tejay Van Garderen de eindoverwinning zal pakken." De Ronde van Californiė duurt nog tot en met aanstaande zondag.
waarom Bos niet mee rijdtquote:
Één groot drama is hetquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef fl4puit het volgende:
José en haar maatje hebben wat meer moeite om de tijd op te vullen dan Zonneveld en compaan.
Ook alweer 35.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hushovd , wat is daar in godsnaam mee gebeurt eigenlijk ...
Bedankt voor de tip! Het verhaal over de vacansoleil shirts weet ik nu wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Één groot drama is het![]()
Gelukkig is er een alternatieve soundtrack met Hatch en Kelly.
Met Carter Jones en Sung Kei Feng.quote:
Heel Sky zit er net als in Italiė ook niet bij.quote:
Sagan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Marcoss het volgende:
De logica van het achtervolgen van Cannondale is wat onduidelijk
Oh ja, zag hem even niet zitten netquote:
Inderdaad. Gaan ze niet redden.quote:
Ik denk dat ze wel doorhebben dat ie niet bij hun zitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef baggerbaas het volgende:
Bij Cannondale weten ze wss niet dat Sagan vooraan zit. Geen oortjes.
Maar als Cannondale stopt met meerijden kan Sagan toch nog steeds de benen stilhouden in de kopgroep en de laatste kilometers bij Hushovd in z'n wiel gaan plakken ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:17 schreef wimderon het volgende:
Zolang Cannondale meerijdt kan Sagan de benen vooraan stilhouden. En als ze terugkomen heeft hij alsnog wat ploeggenoten in steun.
Had ik niet verwacht want dacht net dat ze daar achter wel aardig bezig waren.quote:
Ze waren ook wel goed bezig, maar ineens hield het opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht want dacht net dat ze daar achter wel aardig bezig waren.
Maar knap.
Ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze waren ook wel goed bezig, maar ineens hield het op
Ik denk dat het niveau van de achtervolgers ook gewoon net een tikkeltje lager ligt dan dat van de kopgroep, dus dan houdt het ook een keer opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
En ik denk dat de moraal wel breekt daar. Dus dan gaan Van Garderen en Rogers een aardige sterke optie op het podium pakken.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:28 schreef DeeBee het volgende:
'Tuurlijk gaan ze ze nog pakken, 1 minuut met 14 kilometer!' /Herbert
50 nu. Maar lang niet iedereen is aan het rijden daar natuurlijk. En het zijn er maar 17.quote:
Zou straf zijn.quote:
Vreemd, ze wachten dus niet tot de vrouwen van het parcours zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:48 schreef borisz het volgende:
Startlijst http://www.amgentourofcal(...)tage-6-startlist.pdf
+9 uur. Dus we beginnen zo.
Lijkt me sterk...en als het wel gebeurt, is er ook geen man overboord...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreemd, ze wachten dus niet tot de vrouwen van het parcours zijn.
Nou ja, ik denk dat die eersten ook geen 12-15 minuten goedmaken daarop...?
quote:David Zabriskie (Garmin-Sharp) crashed during training on Friday before the stage 6 time trial at the Amgen Tour of California. Details surrounding the crash are limited at the moment, but Zabriskie will miss his start in San Jose.
A Garmin spokesperson informed VeloNews that Zabriskie crashed during a pre-ride on the course, suffering an injury to his left shoulder.
He is with the team medical staff on his way to the hospital for x-rays and evaluation and will not start today, the team confirmed.
Ik hoorde de Amerikaanse commentator zeggen dat het zeker 30 seconden op kan leveren...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef superniger het volgende:
noobvraag: Heeft zo een fietswissel veel voordeel?
Ik zie VG echt wel sneller klimmen eigenlijkquote:
Ik had verwacht dat VG bij het tussenpunt al (veel) sneller zou zijn. Westra is zeker niet kansloos.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie VG echt wel sneller klimmen eigenlijk
Preciesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef heywoodu het volgende:
Pff, ze zijn echt blind ofzo, zodra de 300m in beeld was was toch volkomen duidelijk dat ie zou winnen
quote:1 (1) VAN GARDEREN Tejay BMC Racing Team 10 26:38:53
2 (2) ROGERS Michael Team Saxo-Tinkoff 1:47
3 (5) ACEVEDO COLLE Janier Alexis Jamis - Hagens Berman 3:26
4 (4) FRANK Mathias BMC Racing Team 3:32
5 (3) MEYER Cameron Orica GreenEDGE 3:33
6 (6) BUSCHE Matthew RadioShack - Leopard 3:50
7 (7) MANCEBO PEREZ Francisco 5-hour Energy 4:52
8 (10) CRADDOCK Lawson Bontrager Cycling Team 5:24
9 (8) DEIGNAN Philip UnitedHealthcare Presented by Maxxis 5:33
10 (9) HAGA Chad Team Optum p/b Kelly Benefit Strategies 5:52
quote:Peter Sagan mocht na de zesde rit in de Ronde van Californiė met de groene trui het podium op. Het podiummeisje naast hem kan nauwelijks aan de verleiding weerstaan om eens stevig in zijn koersbroek te knijpen. Sinds Sagan op het podium van de Ronde van Vlaanderen, waar hij tweede eindigde, in de billen van het podiummeisje Maja kneep, wordt hij zelf geviseerd.
Wat hebben ze niet door? Zijn al een tijdje live hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Eurosport heeft het nog niet door
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:43:07Andy Schleck finishes his first week-long stage race since Tour of Oman 2012. But most importantly he had fun again on the bike reageer retweet
Andy.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef borisz het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:43:07Andy Schleck finishes his first week-long stage race since Tour of Oman 2012. But most importantly he had fun again on the bike reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |