Dit valt me op tijdens de Giro. Tijdens de tour zijn de Sporza commentatoren veel chauvinistischerquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat die er bewust van zijn dat veel Nederlanders naar Sporza kijken.
Die van Greenedge links juichte ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:48 schreef heywoodu het volgende:
Mooi ook altijd om dan die mannetjes van de winnaar te zien juichen ergens halverwege de groep
Echt nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van Greenedge links juichte ook.
[ afbeelding ]
Wel meer overzicht, maar dan is het lastiger om te zien hoever ze nog moeten, en dat is ook wel een essentieel onderdeel van het kunnen volgen van massasprints...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie niet dat massasprints moeten worden gefilmd vanuit de lucht? (live dan) Want heb het gevoel dat je meer overzicht hebt
Ze deden het dit jaar in Duinkerken en ik vond het eigenlijk veel beter vanuit de luchtquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel meer overzicht, maar dan is het lastiger om te zien hoever ze nog moeten, en dat is ook wel een essentieel onderdeel van het kunnen volgen van massasprints...
mwa.. dat zie je vaak van voren ook moeilijk, die camera's kunnen enorm ver inzoomen. Of je moet al de bordjes aan de kant kunnen lezen, maar dat is ook lang niet altijd het geval.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel meer overzicht, maar dan is het lastiger om te zien hoever ze nog moeten, en dat is ook wel een essentieel onderdeel van het kunnen volgen van massasprints...
Ik richt me doorgaans op die bordjes ja, dat is bijna altijd wel prima te zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:00 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
mwa.. dat zie je vaak van voren ook moeilijk, die camera's kunnen enorm ver inzoomen. Of je moet al de bordjes aan de kant kunnen lezen, maar dat is ook lang niet altijd het geval.
Ik vind het niet zoveel uitmaken zolang ze na de finish maar wel beelden van verschillende kanten kunnen laten zien.
Die van Cav op de Champs Elysee was nog vetterquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Of vanaf de zijkant met de motor, toen Petachi won.
Jammer dat Hushovd niet meer zo explosief is als vroeger.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Marcoss het volgende:
Niet iedereen is bij met deze ronde
[ afbeelding ]
Welke van Cav op de CE?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Die van Cav op de Champs Elysee was nog vetter
Volgens mij die met die werkelijk geniale lead-out van Renshaw, waar ze in die laatste bocht een gat sloegen en Renshaw zelfs nog 2e werdquote:
quote:Philippe Gilbert zal later vandaag niet aan de start staan van de vierde rit van de Ronde van Californië. De regerend wereldkampioen besloot vanwege privé-redenen de rittenkoers te verlaten en terug te keren naar België. Zijn hoogzwangere vrouw staat op het punt te bevallen van hun tweede kindje.
"Mijn vrouw zal vroeger bevallen dan we gedacht hadden. Voor mij is het erg belangrijk om daar bij te kunnen zijn", vertelde Gilbert aan Sporza. Gilbert - die voor de eerste keer deelneemt - wenst zijn ploeggenoten succes. "Ik hoop dat mijn ploegmaat Tejay Van Garderen de eindoverwinning zal pakken." De Ronde van Californië duurt nog tot en met aanstaande zondag.
waarom Bos niet mee rijdtquote:
Één groot drama is hetquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef fl4puit het volgende:
José en haar maatje hebben wat meer moeite om de tijd op te vullen dan Zonneveld en compaan.
Ook alweer 35.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hushovd , wat is daar in godsnaam mee gebeurt eigenlijk ...
Bedankt voor de tip! Het verhaal over de vacansoleil shirts weet ik nu wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Één groot drama is het![]()
Gelukkig is er een alternatieve soundtrack met Hatch en Kelly.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |