Welke van Cav op de CE?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Die van Cav op de Champs Elysee was nog vetter
Volgens mij die met die werkelijk geniale lead-out van Renshaw, waar ze in die laatste bocht een gat sloegen en Renshaw zelfs nog 2e werdquote:
quote:Philippe Gilbert zal later vandaag niet aan de start staan van de vierde rit van de Ronde van Californië. De regerend wereldkampioen besloot vanwege privé-redenen de rittenkoers te verlaten en terug te keren naar België. Zijn hoogzwangere vrouw staat op het punt te bevallen van hun tweede kindje.
"Mijn vrouw zal vroeger bevallen dan we gedacht hadden. Voor mij is het erg belangrijk om daar bij te kunnen zijn", vertelde Gilbert aan Sporza. Gilbert - die voor de eerste keer deelneemt - wenst zijn ploeggenoten succes. "Ik hoop dat mijn ploegmaat Tejay Van Garderen de eindoverwinning zal pakken." De Ronde van Californië duurt nog tot en met aanstaande zondag.
waarom Bos niet mee rijdtquote:
Één groot drama is hetquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef fl4puit het volgende:
José en haar maatje hebben wat meer moeite om de tijd op te vullen dan Zonneveld en compaan.
Ook alweer 35.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hushovd , wat is daar in godsnaam mee gebeurt eigenlijk ...
Bedankt voor de tip! Het verhaal over de vacansoleil shirts weet ik nu wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Één groot drama is het![]()
Gelukkig is er een alternatieve soundtrack met Hatch en Kelly.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |