Met Carter Jones en Sung Kei Feng.quote:
Heel Sky zit er net als in Italië ook niet bij.quote:
Sagan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Marcoss het volgende:
De logica van het achtervolgen van Cannondale is wat onduidelijk
Inderdaad. Gaan ze niet redden.quote:
Ik denk dat ze wel doorhebben dat ie niet bij hun zitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef baggerbaas het volgende:
Bij Cannondale weten ze wss niet dat Sagan vooraan zit. Geen oortjes.
Maar als Cannondale stopt met meerijden kan Sagan toch nog steeds de benen stilhouden in de kopgroep en de laatste kilometers bij Hushovd in z'n wiel gaan plakken ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:17 schreef wimderon het volgende:
Zolang Cannondale meerijdt kan Sagan de benen vooraan stilhouden. En als ze terugkomen heeft hij alsnog wat ploeggenoten in steun.
Had ik niet verwacht want dacht net dat ze daar achter wel aardig bezig waren.quote:
Ze waren ook wel goed bezig, maar ineens hield het opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht want dacht net dat ze daar achter wel aardig bezig waren.
Maar knap.
Ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze waren ook wel goed bezig, maar ineens hield het op
Ik denk dat het niveau van de achtervolgers ook gewoon net een tikkeltje lager ligt dan dat van de kopgroep, dus dan houdt het ook een keer opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
En ik denk dat de moraal wel breekt daar. Dus dan gaan Van Garderen en Rogers een aardige sterke optie op het podium pakken.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:28 schreef DeeBee het volgende:
'Tuurlijk gaan ze ze nog pakken, 1 minuut met 14 kilometer!' /Herbert
50 nu. Maar lang niet iedereen is aan het rijden daar natuurlijk. En het zijn er maar 17.quote:
Zou straf zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |