Volgens mij heb ik dat er ook staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:52 schreef Skillstorm het volgende:
Mensen die bij werk hebben staan: Eigen baas!
Heu, stoer hoor.
Kut, ik moest lachen.quote:
Verwijderen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat er ook staan![]()
Herkenbaar. Ik heb ook iemand in m'n lijst die elke dag zo'n 10-15 berichten op Facebook plaatst met van die dagboekverhalen. Eerst "nu lekker douchen" en 10 minuten later weer "lekker gedoucht!"quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ook mensen die een heel dagboek bijhouden op facebook.
#ik ga nu eten
#Ik ga nu de hond uitlaten
enzo enzo.. en ja met een # ervoor![]()
Zulke mensen zijn om te kotsen inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb ook iemand in m'n lijst die elke dag zo'n 10-15 berichten op Facebook plaatst met van die dagboekverhalen. Eerst "nu lekker douchen" en 10 minuten later weer "lekker gedoucht!"
Af en toe plaats ze ook nog eens een gesprek dat ze met iemand had waarin zij altijd de held of leuke persoon moet zijn.De ontknoping is dus altijd dat zij een grap maakt, of dat ze iemand die niet lief voor haar was 'tyfuslijer' heeft genoemd. En vervolgens een stuk of 3 likes, waarvan 2 van haar ouders en 1 van een vriendin, zusje, tante of oma. Natuurlijk gaan diezelfde mensen ook hard lachen om haar grapjes en supporten ze haar met teksten als 'you go girl!! x' als ze iemand uitgescholden heeft.
Om een lang verhaal kort te maken, ik word er ziek van. Ik zal binnenkort nog eens een paar voorbeelden van haar FB plukken en die hier posten.
Edit: En die hashtags zijn ook herkenbaar. Altijd dezelfde mensen die dat doen. "Lekker op terras van het zonnetje genieten met [naam]#drinks #chillings #sun #hot #enjoyinglife"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badass man jweetz![]()
Fixedquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Ceviche het volgende:
Hier elke week: '4-6 gewonnen, ben trots op m'n broer!!!!!' Ja boeiend. Die gast is in de twintig en echt geen topvoetballer. Gewoon iemand die voor de lol zondags een balletje trapt. Een reden zoekt om bier te drinken op zondagochtend
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Ceviche het volgende:
Hier elke week: '4-6 gewonnen, ben trots op m'n broer!!!!!' Ja boeiend. Die gast is in de twintig en echt geen topvoetballer. Gewoon iemand die voor de lol zondags een balletje trapt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef Xeor het volgende:
Oh en dan nog 1 die hele dagen door plaatjes als dit post![]()
Dit is pure kanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badass man jweetz
''The root of suffering is attachment''
Hij heeft vast een bekeuring gekregen van de politie maar ondertussen te schijterig om dat in het echt te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badass man jweetzCorporate translator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badass man jweetz![]()
![]()
wat een homo. Hij wil een agent zonder kleren zienI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Een redelijk slimme vriendin van mij vroeg ooit ook waarom Argentinië niet meedeed aan het EK.. Gewoon een vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke pagina (Domste statussen van NL)
Je hebt natuurlijk verstandsverbijstering en zo verbaasd zijn dat je het nog op sociale media gooit ook (besef het vantevoren of zoek het eerst op het internet op voordat je iets doms plaatst, denk ik danquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Een redelijk slimme vriendin van mij vroeg ooit ook waarom Argentinië niet meedeed aan het EK.. Gewoon een vlaag van verstandsverbijstering
Volg je de Domste statussen van België al? Die vind ik nog leukerquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent ermee bekend dat Israël ook meedoet aan het songfestival? Marokko in 1980 ook heeft meegedaan? Dat dit dus helemaal niet zo'n idiote vraag is?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |