Tot op zekere hoogte ja. Zo'n zeug die denkt lekker te zijn is nog vele malen erger dan een mooie vrouw welke dat van zichzelf weet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat ze zichzelf mooi vind is juist mooi toch? Iedereen kan je wel een lekker ding vinden maar als je het zelf niet ziet - heb je er ook niet zoveel aan.
Heb je meer foto's? Zou haar wel geven denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:09 schreef Raindrops het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets wordt gedeeld door dit gedrocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
pawrrrrrrrquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je meer foto's? Zou haar wel geven denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef Raindrops het volgende:
[..]Okay laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel bedankt voor de moeite.
Ja, er zijn elegante/classy vrouwen met een maatje meer, maar zij is echt zo'n zeug en helemaal niet elegant o.i.d. Ze slaat de plank helemaal mis en is ook nog eens vet kinderachtig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dikke vrouwen kunnen ook mooi zijnDaar ga je een beetje kort door de bocht
alleen dat tuitlipje en die dikke oogpotloodstreep ziet er een beetje geforceerd uit.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay laat maar.
Wel bedankt voor de moeite.
Ik word er ook naar van, kijk ik vind het heel erg voor die dieren maar ik snap niet dat mensen dat gewoon delen, als je echt een dier wil helpen word donateur van organisaties die juist opkomen voor de rechten van dieren, of beter nog ga naar asiels en help zo'n beestje aan een huisquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
Die foto van die hond.. ben ik dan de enige die daar helemaal naar van word? Dat delen is gewoon sensatiezucht.. ik walg ervan.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef Raindrops het volgende:
[..]Aww Living Dead popjes.. ik wil er ook nog eens eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet. Ik snap je aversie niet zo. Ik zie hier vooral een beetje een onzeker, zoekend meisje die zich apart kleed om zich een beetje af te scheiden. Ik heb ook niet echt het idee dat ze het heel erg in je gezicht duwtHet is tenslotte geen GothicCynthia ( ONZ / GothicCynthia als Holland's Next Top Model?) Misschien zit ik fout
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
ja smaken verschillen natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ja. Zo'n zeug die denkt lekker te zijn is nog vele malen erger dan een mooie vrouw welke dat van zichzelf weet.
Veel mensen hier klagen over die plaatjes, dat ze dit tegen hun zin/wil om tegenkomen op facebook. De meesten posten daarom deze plaatjes hier in een spoiler.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:54 schreef Jerkmaine het volgende:
Dit kwam gisterenavond ook 3 keer voorbij in mijn tijdlijntje...
[ afbeelding ]
Denk dat het om deze zaak gaat: http://www.telegraaf.nl/b(...)d_aangehouden__.htmlquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Veel mensen hier klagen over die plaatjes, dat ze dit tegen hun zin/wil om tegenkomen op facebook. De meesten posten daarom deze plaatjes hier in een spoiler.
Dat we het op facebook niet tegen willen komen, betekent natuurlijk automatisch dat we het hier ook niet willen zien. Snap ook niet waarom de klacht 'weer een dode hond voorbij op m'n tijdlijn' onderbouwd moet worden met de foto zelf..
Ja, klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Denk dat het om deze zaak gaat: http://www.telegraaf.nl/b(...)d_aangehouden__.html
Idem...quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar ik hoef dat niet 10x op m'n page te zien. En ook niet hier in het topic. Als de dader nog gezocht wordt begrijp ik die deelacties deels nog, omdat ze hopen op die manier meer informatie te krijgen. Maar komop, dit is al opgelost, donderstraal op met die plaatjes, ik word er helemaal naar van.
Niet aan gedacht, stom. Bij deze aangepastquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Veel mensen hier klagen over die plaatjes, dat ze dit tegen hun zin/wil om tegenkomen op facebook. De meesten posten daarom deze plaatjes hier in een spoiler.
Topquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:16 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Niet aan gedacht, stom. Bij deze aangepast
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:54 schreef Jerkmaine het volgende:
Dit kwam gisterenavond ook 3 keer voorbij in mijn tijdlijntje...ja hier ook. In a way snap ik het want: schokkende beelden en dat zegt meer dan 'er is een hond mishandeld en daar moeten we iets aan doen'. Maar ik vind het ook misselijkmakend... Ik kan er niet tegen dat ze dieren iets aandoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reageren jullie ook op zulke posts of verbergen jullie die hap gewoon?just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik kan er niets aan doen, tja het is inderdaad zielig. Mensen die die dingen op hun facebook zetten die blokkeer ik gewoon, voor het geval je weer zoiets ongevraagd te zien krijgt, er zijn genoeg andere websites voor als iemand behoefte heeft naar die dingen te kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja hier ook. In a way snap ik het want: schokkende beelden en dat zegt meer dan 'er is een hond mishandeld en daar moeten we iets aan doen'. Maar ik vind het ook misselijkmakend... Ik kan er niet tegen dat ze dieren iets aandoen.
Reageren jullie ook op zulke posts of verbergen jullie die hap gewoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut plaatjes die mensen delen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure zooi gewoon, Blok Blok Blok![]()
![]()
Ook mensen die een heel dagboek bijhouden op facebook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:15 schreef AthCom het volgende:
Het woord 'seks' spellen met een 'x' vind ik al een klacht waardig, laat staan op zo'n kuttegeltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ze is mollig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |