Peter van Opdorp is mentaal geretardeerd ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omfg, zelfs voor dit topic is dit dieptreurig.
Peter van Opdorp
Die tekst ook: 'laat ze terugvliegen naar hun moeder.'quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Peter van Opdorp is mentaal geretardeerd ofzo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die tekst ook: 'laat ze terugvliegen naar hun moeder.'
Gast, ze zijn nog zoek.
Peter van Opdorp fapt zich een slag in de rondte met al die aandacht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Peter van Opdorp is mentaal geretardeerd ofzo.
Familie en liefde ... gratis?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief de 100000000en likes, shares en berichten natuurlijk
Daar vind ik dan wel wat in zitten, in die cartoon, Niet dat de belasting daadwerkelijk geld geeft aan criminelen (ze geven het wel aan ze uit), maar wel dat de overheid ongewenst gedrag beloont en gewenst gedrag bestraft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef Benigoi het volgende:
[..]
Peter van Opdorp fapt zich een slag in de rondte met al die aandacht.
[ afbeelding ]
Zucht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Jerkmaine op 15-05-2013 13:15:48 ]
Was aantal maanden terug toch ook met die kat die was onthoofd door van dat allahu akbar volk. Bleek een behoorlijk oude foto te zijn uit notabene de Noord Afrikaanse zandbakquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
Die foto van die hond.. ben ik dan de enige die daar helemaal naar van word? Dat delen is gewoon sensatiezucht.. ik walg ervan.
Ze is echt heel dik en ze vindt zichzelf ook zo mooi, echt walgelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
Die zou er al beter uitzien als ze ging sporten en haar oogpotlood kapot zou trappen.
Ja, wat bezielt al die mongolen. Waarom zitten ze ineens massaal op Facebook en delen ze de meest gruwelijke shit die er te vinden is? Ik ben op het internetz opgegroeid met rotten.com en dergelijke sites en heb best wat ranzige shit gezien, maar van dit soort foto's gaan mijn haren recht overeind staan. Hebben die mensen dan een soort blinde vlek ipv gevoel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was aantal maanden terug toch ook met die kat die was onthoofd door van dat allahu akbar volk. Bleek een behoorlijk oude foto te zijn uit notabene de Noord Afrikaanse zandbak
Dikke vrouwen kunnen ook mooi zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:14 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ze is echt heel dik en ze vindt zichzelf ook zo mooi, echt walgelijk.
Ik ben niet vies van goreposts op 4chan(overreden worden door een vrachtwagen geeft bijvoorbeeld een tandpasta tube effect), of leuke filmpjes van liveleak. Maar foto's totaal uit zijn context rukken en vervolgens iets totaal anders suggereren isquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, wat bezielt al die mongolen. Waarom zitten ze ineens massaal op Facebook en delen ze de meest gruwelijke shit die er te vinden is? Ik ben op het internetz opgegroeid met rotten.com en dergelijke sites en heb best wat ranzige shit gezien, maar van dit soort foto's gaan mijn haren recht overeind staan. Hebben die mensen dan een soort blinde vlek ipv gevoel?
En jammer dat juist die mensen dan weer kinderen krijgen: http://dieren.blog.nl/nat(...)-wordt-steeds-dommerquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:21 schreef x3ro het volgende:
Reden overigens dat je het zoveel tegen komt is omdat een groot deel van de bevolking intussen FB heeft en een best groot deel van de bevolking achterlijke tokkies zijn
Gatver man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van goreposts op 4chan(overreden worden door een vrachtwagen geeft bijvoorbeeld een tandpasta tube effect), of leuke filmpjes van liveleak. Maar foto's totaal uit zijn context rukken en vervolgens iets totaal anders suggereren is![]()
dat ze zichzelf mooi vind is juist mooi toch? Iedereen kan je wel een lekker ding vinden maar als je het zelf niet ziet - heb je er ook niet zoveel aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:14 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ze is echt heel dik en ze vindt zichzelf ook zo mooi, echt walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |