Ja irritant is het zekerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oh wauw, dat wissik ik nie. Anyway, t maakt t er niet minder irritant op.
Je bent gewoon een kansloze schooier als je dat constant blijft delenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja irritant is het zekerEn in veel gevallen bij kanloze nep-bedrijven zal het denk ik ook niet veel uitmaken. Ik geloof dat er iemand was die bij Heineken wat gewonnen had en een ander bij een of ander tuinmeubel gedoe. Je moet wel een beetje goede bedrijven liken
![]()
is misschien al voorbij gekomen, maar:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef DW457 het volgende:
Irritant: al die like en share reclames...mensen: jullie krijgen er toch niets voor en jullie winnen ook niets...
Ligt het nou aan mij of zijn het altijd vooral Aziaten en Amerikanen (N en Z) die op dat soort dingen reageren?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is misschien al voorbij gekomen, maar:
https://www.facebook.com/(...)02932&type=1&theater
wie de fuck trapt hier nou in.
Ik doe het alleen van organisaties en feesten waar ik zelf achter sta en waar ik zonder moeite reclame voor wil maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef DW457 het volgende:
Irritant: al die like en share reclames...mensen: jullie krijgen er toch niets voor en jullie winnen ook niets...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef siedss het volgende:
Ik heb een zware hekel aan mensen die 'een ingewikkelde relatie' hebben
Ga niet interessant lopen doen en hou het voor jezelf als het niet zo lekker loopt. Als iemand dit heeft assume ik vanzelf al dat zij/hij (en dus ook vriend(in)) achterlijk zijn
Teringquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef PollosHermanos het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk boos op zulke mensen....
Brief aan mijn baasje: Je was vanmorgen al opgestaan en pakte de bagage in. Je hebt mijn leiband gepakt, ik was zo blij ! Een korte wandeling net voor onze vakantie! We zijn vertrokken met de auto, je bent langs de weg gestopt, je hebt het portier geopend, je gooide een stok naar me...Ik heb gerend, gerend, ik heb de stok gezocht en gevonden... Maar toen ik me omkeerde was je verdwenen. In paniek rende ik alle kanten op om je terug te vinden, maar dit was tevergeefs ! Ik bleef achter langs de baan en werd iedere dag iets zwakker.. Een man kwam naar me toe, hij deed me een leiband om en ik kwam terecht in een hondenhok. Daar heb ik op je terugkomst gewacht, maar je bent nooit gekomen.. Het hondenhok ging op een dag open, maar jij stond er niet .. Het was de man die me heeft opgeraapt. Hij heeft me meegenomen naar een ruimte waar het naar de dood rook. Mijn laatste uur had geslagen... Beste baasje, ik wil dat je weet dat het ondanks wat je me hebt aangedaan jouw beeld was dat me voor ogen kwam net voor ik stierf, en als ik op aarde kon terugkeren zou ik weer naar je toe rennen, want ik hield van jou ! DEEL dit als dit je heeft geraakt! Neem geen dier als je er niet wil voor zorgen als je op vakantie gaat! Of zorg dat er iemand anders is die voor je dieren kan zorgen.
quote:Beste mensen
Wees op je hoede!!
Dit is bittere ernst voor iedereen in Nederland.
Momenteel worden in Nederland pakketjes bezorgd bij mensen die ze niet
besteld hebben. De vaak platte pakketjes (games) worden 'gewoon' door de
postbode in de brievenbus gestopt, je kunt ze dus niet weigeren. Op het
pakje staat wel jouw adres, maar een andere naam (van een niet bestaand
persoon). Later op de dag belt er iemand bij je aan die zegt dat hij/zij het
pakketje komt ophalen. Deze persoon geeft als reden dat het pakketje door
een vriend(in) is besteld, maar dat deze vriend(in) het huisnummer niet goed
heeft doorgegeven.
GEEF HET PAKKETJE NIET MEE!!!
Geef je het pakketje wel mee, dan ontvang JIJ na enige tijd een
betalingsherinnering van de afzender, jij bent dan blijkbaar aansprakelijk
voor de kosten... Vertel de afhaler dat je eerst contact opneemt met de
afzender van het pakketje. De afhaler zal zonder morren vertrekken. Trap er
dus niet in, ook al komt de afhaler geloofwaardig en overtuigend over... Ook
de politie waarschuwt geen onbestelde pakketjes af te geven aan vreemden!
Neem dus contact op met de afzender van het pakketje om het te retourneren
en meld dit dan bij de politie op telefoonnummer: 0900 8844.
Blijf op je hoede en geef geen onbestelde pakjes mee aan vreemden, dan is
het snel afgelopen met deze laffe manier van frauderen!
deel dit bericht zo veel mogelijk
Echt he?! Precies dit, wat een ongelooflijk irritant gedoe toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:24 schreef DjinN het volgende:
- Foto's van de dode witte sporttashond genaamd Snoopy,
- Gezeik en gespam over Anouk,
- nog meer foto's van een andere mishandelde hond.
Opbokken met die zooi, ik blokkeer het allemaal
Ja toch....heb pas al iemand uit de lijst gepleurd vanwege al die foto's van dode beesten. Gaat ze verontwaardigd lopen doen. Rot op ik hoef die rommel niet te zien. Kan ik slecht tegen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he?! Precies dit, wat een ongelooflijk irritant gedoe toch.
Oh, echt? Heb ik nou nog niks over gelezen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:27 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of jullie het al weten, maar Anouk is in de finale!!1!!!!![]()
..........
Omfg, zelfs voor dit topic is dit dieptreurig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen van vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |